Doğası Gereği Bir Kötü Adam

8 4 0
                                    

“Bu kadar küstahlığa cesaret edebilen karaciğerin ne kadar büyük…”

"Normal bir boyutta olduğundan oldukça eminim. Alkole karşı ortalama bir toleransım var."

"Beş veya altı canınız olmalı."

"Sadece bir tane, bu yüzden zorlanıyorum."

"Ya da acıdan zevk alıyorsun."

"Dünyadaki her şeyden daha çok acıdan nefret ediyorum."

"O zaman neden bunu yapıyorsun?"

“Vücudum kendiliğinden hareket etti…”

Bu, bir araba tarafından çarpılmak üzere olan bir çocuğu hiç düşünmeden içgüdüsel olarak yakalamaya çalışmanıza benziyor.

Bahaneler uyduran Adeline, çenesini eline yasladı ve Lloyd'a baktı.

"Bunu iyice düşündüm. Sonuçta Shane benimleydi."

"Suçlunun 190 santimetreden uzun iri bir adam olduğunu duydum."

"Evet, evet. Aniden çılgına döndü ve saldırdı. Dinle, Lloyd. Sanırım aralarında bir büyücü vardı. Aksi takdirde, kalabalık bir yerde herhangi bir uyarı veya plan olmadan saldırmazdı..."

"Hatta suçlunun aklının yerinde olmadığını bile biliyordun."

"Sana söylüyorum, Shane tam yanımdaydı."

"O adama güveniyor muydun?"

Bunu yaptığımı söylesem aptal mı olurdum? Adeline tereddüt etti ve hemen cevap veremedi. Lloyd ona apaçık bir küçümsemeyle baktı.

Adeline yumuşak bir sesle itiraz etti.

"Aman Tanrım, gerçekten ölmeme izin verir miydi?"

"Görünüşe göre ilk başta neden bu durumda olduğunuzu unutmuşsunuz."

"İzleyen çok sayıda göz vardı."

"Evet, kesinlikle. Her şeyi enine boyuna düşünen birine benziyor."

“……”

"Gazeteleri satın alıp tuzak kuran, kaçırıp hapseden, zorla evlendiren, aileleri rehin olarak yaşayan bir kişi mi?"

"Kesinlikle. Eğer beni kolayca ölmeye bırakacak olsaydı, böyle zahmetli eylemlerle uğraşmazdı."

Lloyd koyu kahverengi gözlerini kaldırıp Adeline'e baktı. Bakışları onun soğuk sözlerine şaşkınlıkla bakıyordu ve Adeline'in hafifçe gülümsemesine neden oldu.

"Eğer intikam olarak beni perişan etmek istiyorsa, beni hayatta tutmak zorunda, bu yüzden paradoksal olarak Shane'in yanında olmak en güvenlisi."

"Peki, şunu mu düşünüyordun…?"

“Benim hakkımda ne düşündün…?”

"Onun cazibesine kapıldığını sanıyordum - olta, olta ve kurşun."

“……”

Uzun süre yalnız bırakıldığı için somurtkan görünüyordu. Duygularını nadiren belli ettiği için bunu söylemek zordu ama dudakları ve gözleri ruh halini ele veriyordu.

'Shane etraftayken, yaklaşmaktan inatla kaçınıyor.'

Sonuç olarak, Lloyd ile sohbet etmek için neredeyse hiç boş zaman yoktu. Çalışmada bırakılan raporlara sadece kısa notlar bıraktılar.

Notlarda çoğunlukla "Daha fazla egzersize ihtiyacın var" veya "Su tüketimini artır" gibi sızlanmalar yer alıyordu. Bunların bir veterinerin tavsiyesi gibi duyulduğunu düşünmek yanlış olur.

Shane eve varır varmaz gürültülü bir şekilde doktoru aramasaydı ve iyi olduğunu duyunca tekrar dışarı çıkmasaydı, Lloyd yaklaşmazdı. Uzakta durup, "Çıldırdın mı?" yazan bir not bırakırdı.

Shane eve kadar tek kelime etmemişti.

Öfkesinden, neredeyse incinmesinden dolayı endişeli görünüyordu ama Lloyd gibi onu rahatlatacak bir durumda olmadıkları için Adeline ağzını kapalı tuttu.

'Ben de onun kafasına dokunmamalıydım.'

Adeline konuyu değiştirdi.

"Lucian ne zaman müsait olacak?"

"Kocanızdan korktuğu için görüşmek istemediğini söylüyor."

"Sadece Shane'den mi korkuyor? Beni sattığı için ona kızacağımdan korkmuyor mu?"

"Bunu söylemedi."

Adeline, Lucian'ın bok yiyen sırıtışını neredeyse görebiliyordu. Geriye kalan hiçbir kin olmadan kalan bir arkadaşı iyi bir fiyata satmamak için hiçbir neden olmadığını söylerdi.

Gerçekten öyle değildi. Adeline, buna katıldığı için biraz sinirlenmişti.

"Görünüşe göre Lucian bir daha işbirliği yapmayacak."

"Görünüşe göre Lucian da ölmek istemiyor."

“O zaman ikna etmek tek seçenektir….”

İkna mı, kaçış mı, zaman alacaktı.

Adeline acil kaçışını ertelemeye ve öncelikle halletmesi gereken işleri halletmeye karar verdi.

"Lloyd, bugün orada bulunan soyluların bir listesini yap ve onları araştır."

"Sadece soylular mı?"

"Evet, sadece soylular."

Romandaki bu değişen durumda hâlâ işe yarayan tek ipucu, büyücünün imparatorluğun soylularından olmasıydı.

Lloyd, bunun saldırı sayesinde olduğunu söylerse muhtemelen sinirlenirdi, ancak bu, potansiyel büyücülerin listesini daraltmaya yardımcı oldu. Bunu bir şans eseri olarak gördü.

Adeline, Genevieve'in Delmuz'a döndükten hemen sonra tehlikeye girmesinin bir tesadüf olduğuna inanamıyordu.

'Bu dünyada gerçekten tesadüf diye bir şey var mı?'

Sanki dünya, kayıp "kötü adamın" geri dönmesini bekledikten sonra yeniden çarklarını döndürmeye başlamıştı.

Uğursuz bir histi.

Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin