Yemek odasında sabahın erken saatlerinden eser yoktu.
Sadece birkaç saat önce, Genevieve orada oturmuş hayal kırıklıklarını dile getiriyordu. Blanchard malikanesindeki hizmetçiler profesyonellikleriyle etkileyiciydi.
"Oturmak."
"Neden yalnızsın?"
"Genevieve çoktan gitti."
"Hayır, demek istediğim…"
Kimse ona hizmet etmediği halde neden orada beklediğini soruyordu.
Ama Adeline bunu yüksek sesle söylemeye cesaret edemiyordu.
Saygın bir soylu ailede doğan Adeline, 23 yıllık hayatı boyunca başkaları tarafından bakılmaya alışmıştı. Ancak, son bir ay hariç, son yılları, özellikle son beş yılı Lloyd ile yalnız yaşayarak geçirmişti. Önceki hayatının alışkanlıklarına az çok geri dönmüştü.
Lloyd yetenekliydi ama Adeline ona küçük görevler vermiyordu.
Birlikte yemek yediler ve kadın kendi giyindi.
Ama o zamanlar inzivada yaşıyorlardı. Konakta yemek yerken ona servis yapılıyordu. Birisi ona su dolduruyor, çatal bıçak takımlarını değiştiriyor ve tabaklarını tam önünden getiriyordu.
Adeline, çocukluğundan beri her öğünü sanki lüks bir restoranda yemek yiyormuş ve hizmetin parasını ödüyormuş gibi düşünmeye çalışıyordu.
'Minnettarlığımdan dolayı onlara hep bahşiş vermek istedim…'
Mükemmel hizmet için şefi arayıp bahşiş vermeyi birkaç kez hayal etmişti. Bu onu biraz daha iyi hissettirdi.
“Kahvaltı size getirilecek. Oturun.”
Shane onun için bir sandalye çekti.
"Bunu neden yapıyorsun?"
"O zaman kim yapacak?"
Shane, Adeline'i sandalyeye oturttu ve kendi koltuğuna döndü.
Kahvaltı basitti. Sabah olmuştu ve bir önceki gece içtikten sonra midesi rahatsızdı, bu yüzden fazla yiyemiyordu. Shane konuştu.
"Etrafında insanların olması seni rahatsız etmiyor mu?"
"Gerçekten değil mi? Benim için sorun değil."
"Birisi gelip çattığında kabuk gibi sussan bile mi?"
"Sadece sözlerime dikkat etmeye çalışıyorum. Rahatsız olduğum için değil."
Shane kıkırdadı. Adeline, sanki onun içini görmüş gibi hissederek irkildi.
"Sana söylüyorum, hiç rahatsız değilim."
"Tamam. Mümkün olduğunca etrafımda insan olmamasına çalışacağım."
"Bu iyi!"
"Rahatsız oluyorsan bana söyle."
"Gerçekten iyiyim! Görünüşüne rağmen, oldukça popülerdim, biliyor musun?"
"Evet, popülerdin. Bunu çok iyi biliyorum."
Son beş yıldır inzivaya çekilmiş olsam da, kahretsin...
Adeline, Genevieve ile yeniden bir araya geldiği anı hatırladı. Ölü sosyal becerilerinin artık bir nebze canlandığına inanıyordu.
'...Gerçekten tekrar daha fazla insanla tanışmaya başlamalıyım.'
Döndüğünden beri tanıştığı tek kişiler ailesi, Shane, Genevieve ve Edwin'di. Eğer zorlarsa, Lucian da bu listeye dahil edilebilirdi.
Sıradan insanlarla sıradan etkileşimleri özlemişti.
"Ve zaten pek evde olmuyorsun. Benim için endişelenmene gerek yok."
"Ben evde kalacağım."
"Ne!"
"Bu çok şaşırtıcı mı?"
Shane bardağından bir yudum aldı. Basit bir hareketti ama dikkat çekici derecede zarifti. Adeline bir an düşüncelere dalmışken Shane ekledi,
"Daha dün evlenen yeni evli bir adamın evde kalması gayet doğal, değil mi?"
“…Ah, doğru…”
Lütfen bana unuttur...
"Ama yine de meşgulsün."
Dük Blanchard parlamento üyesiydi, ülkenin önemli meselelerinde söz sahibi bir soyluydu. Veliaht prensin yanında, idari görevlerden ayrı olarak ülkeyi yöneten çekirdek ekibin bir parçasıydı. Boş durması mümkün değildi.
Olmamalı. Olmamalı .
"Bunların hepsi, eğer yapmak istemezsem yapmamayı seçebileceğim şeyler."
“Ama bir asil olarak görevlerinizi yerine getirmelisiniz…”
Kaçarken iyi konuştuğu için kendini neredeyse eleştirecekti. Eh, Adeline sadece şu cümleyi tekrarlayarak kendini rahatlattı: 'Hayır, kendine karşı hoşgörülü olmak sorun değil, tatlım.'
"Prosedür gereği babamı görmek için bölgeye dönmem gerekiyor, ama o da kuruluş festivali için Delmuz'a gelecek, o yüzden bu iş halledildi."
"Benim için endişelenmene gerek yok, her zaman yaptığını yap yeter."
Sen yanımda olmadığında kendimi daha rahat hissediyorum.
Adeline'in yapması gereken çok şey vardı.
Genevieve'e saldıran suçlu hâlâ yakalanamadı.Kesin olarak bir büyücünün işi olduğu söylenemezdi ama olasılık yüksekti. Öyle olmasa bile büyücü yaşadığı sürece Genevieve'in hayatını hedef almaya devam edecekti.
Soyluların arasında saklanan büyücüyü bulmak için, aktivite yelpazesini genişletmesi gerekiyordu. Ayrıca, olayların romandan farklı olma ihtimali de vardı, bu yüzden Genevieve ile daha fazla zaman geçirmesi gerekiyordu.
Shane kısa bir kahkaha attı. O sesin sonundaki keskinlik Adeline'in birkaç kez göz kırpmasına neden oldu.
"Sanırım unutuyorsun, Adeline."
Rahat atmosfer bir anda değişti.
"Benimle gönüllü olarak evlenmiş gibi davranmanı takdir ediyorum..."
“……”
"Ama bir daha kaçmana izin vermeyeceğim."
Shane, mavi gözleri tatlı bir gülümsemeyle kırışarak, "Evet," dedi.
"Seni bu evden asla yalnız bırakmayacağım aşkım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçin
FantasíaOrijinal romanda kötü adam oydu, ancak kendi ölümünü taklit ederek tüm ölüm bayraklarından gerektiği gibi kaçındı. Kaderinde ölecek olan zavallı çocuğu bile kurtardı, kahramanların hayatlarının sorunsuz olması için kendini feda etti... Ve böylece sa...