61.Bölüm

6 2 0
                                    

Dudaklarının kısa süreli teması, Shane geri çekildiğinde sona erdi, ardından tekrar daldı ve bir kez daha nefesini tuttu.

Adeline dudağını ısırdı ve başını çevirdi, ama boşunaydı. Shane çenesini tuttu ve onu kendisine doğru dönmeye zorladı, alt dudağını acı içinde ısırdı.

"Hımm, hımmm."

"Ağzını aç, Adeline."

"Hımm..."

Adeline direnirken, Shane yüzünün her yerine küçük öpücükler kondurmaya devam etti. Ağzının köşelerini, çenesini, yanaklarını ve gözlerinin etrafını öptü, sonra çarpık bir şekilde sırıttı.

"İnatçı."

Adeline, Shane onu bir kez daha öperse onun güzel dudaklarını ısırmaya hazırdı. Ama sanki bunu önceden tahmin ediyormuş gibi, Shane elini çenesinden indirip boynuyla çenesi arasına sıkıca bastırdı.

"Ah!"

Bir inlemeyle Adeline'in dudakları aralandı ve kalın dili içeri daldı. Öpücük bir anda derinleşirken, Adeline sürekli olarak Shane'in göğsünü itmeye çalıştı ama Shane kıpırdamadı.

Dürüst olmak gerekirse, Shane öpüşmede iyiydi. Ya da en azından öyle görünüyordu. Emin olmak için fazla deneyimi olmasa da, parmak uçlarındaki ve zihnindeki karıncalanma onun iyi olduğunu gösteriyordu.

Dudaklarının sabit baskısı ve dilinin kendikine değmesinin alışılmadık hissi onu nefessiz ve sersemletiyordu. Daha fazla dayanamayacağını hissettiği anda dudaklarını hafifçe bırakıyor, ona bir nefes alma fırsatı veriyor, sonra tekrar yakalamak için. Bazen sırtı istemsizce kamburlaşıyordu.

Sonunda, Shane sinirlenerek Adeline'in iki bileğini de başının üstüne koydu ve dudaklarını çekti.

'Bu herif böyle öpüşmeyi nereden öğrendi...!'

Adeline soluk soluğa kaldı, Shane'e dik dik baktı. Gözlerini indirdi, nefesini tuttu, sonra hafifçe kıkırdadı.

"Hiçbir zaman öğrenemedim."

Gerçekten insanların aklını okuyabiliyor .

"Bana sanki ahlaksız bir adammışım gibi baktın. O benim ilk öpücüğümdü."

"Şaka yapıyorsun."

"Doğru. Ama bunu sayısız kez hayal ettim."

"......."

Birisi nasıl bu kadar doğal yetenekli olabilirdi? Adeline ona boş boş baktı ve o da başını eğip ağzının etrafındaki tükürüğü yavaşça yaladı.

"Senden başkasına dokunma düşüncesine dayanamıyorum."

"Hayır, bekle, Shane..."

Bu sefer, Adeline gerildi, eğer onu şimdi itmezse, evliliklerini tamamlayabileceklerini biliyordu. Fiziksel gücüne karşı hiçbir şansı yoktu ve ağlamak ya da yalvarmak da işe yarayacak gibi görünmüyordu.

Adeline birden ne kadar saf olduğunu fark etti.

Shane isteseydi, bu 'hikaye' kolayca R dereceli, ahlaksız, karanlık bir aşk romanına dönüşebilirdi. İsteyip istememesi önemli değildi.

'Vay canına, ne kadar da çılgın bir durumsal farkındalık eksikliği...'

Hiçbir mazereti yoktu. Elbette zorla kazanamazdı....

Ve evlilerdi, dolayısıyla hem durum hem de gerekçe açısından bir çıkış yolu yoktu. Bu dünyada evlilik ilişkisini reddetmek kabul edilemezdi.

Adeline, gergin ve katı bir şekilde Shane'e baktı, eğer bir şey yapmaya çalışırsa onu ısırmaya hazırdı. Ancak Shane beklenmedik bir şekilde ellerini bıraktı ve onun üzerinden yuvarlanarak yanına yattı.

"Ha?"

"Neden, benim üzerime atlayacağımı mı umuyordun?"

"Hayır! Hayır, hayır! Bu değil!"

"Tek bir kelimeyle anladım. İstediğini düşünerek kendimi kandırmadım."

"Bu değil."

Adeline dikkatlice doğruldu. Shane gözleri kapalı bir şekilde yatıyordu ve kolunu yastık olarak kullanıyordu.

"Artık öfkeli değil misin?"

Bu sözler üzerine Shane sonunda gözlerini açtı. Kısık gözlerle Adeline'e baktı.

Bunu onu kışkırtmak için söylemişti. Kesin olarak ilişkiyi bitirmek ve onu uzaklaştırmak için.

Sözlerinin incineceğini bilmesine rağmen, sadece en keskin olanları söylemeyi seçti. Bir an öncesine kadar, Shane tam da onun istediği gibi sinirleniyor gibi görünüyordu, ama şimdi sakinleşmişti ve nefesini topluyordu, bu da onu şaşırttı.

Shane cevap verdi. Tamamen sakinliğini geri kazanmıştı, hatta rahatlamış görünüyordu.

"Ya sinirlenirsem? Ne olacağını düşünüyorsun?"

"...Savaşacağız, değil mi?"

"Nasıl? Fiziksel olarak mı?"

"......."

"Yoksa kelimelerle mi? Her iki sonuç da iyi olmazdı."

Shane sırıttı.

"İyi ki senin kışkırtmana karşılık geri dönüşü olmayan bir şey yapmadan önce durmuşum. Katılmıyor musun?"

Bakışları kısa bir süreliğine Adeline'in boynunun altına indi ve sonra geri döndü. Gözlerindeki anlam açıktı. 'Geri döndürülemez' ile neyi kastettiğini anlayan Adeline'in yanakları kıpkırmızı oldu.

Geriye doğru hareket edip yataktan kalkmaya çalıştı ama Shane daha hızlıydı ve belini yakaladı. Dengesini kaybetti ve yüzü Shane'in katı göğsüne gömüldü.

"Ah, ıyy."

"İnlemelerinizi tutun. Sabrım zaten tükendi."

"Ne! O zaman bırak gitsin!"

"Bunu yapamam. Neden kendimi geri çektiğimi düşünüyorsun?"

"Geride tutmak, ne...?"

"Gerçekten neyi sakladığımı bilmiyor musun , Adeline?"

"......."

Adeline yalan söylemekte iyiydi ama şu anda yalan söylemenin iyi bir tercih olmayacağını biliyordu.

Eğer bilmediğini söylerse ve adam ona göstermeye karar verirse...

Bu bir sorun olurdu.

Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin