BÖLÜM 24.

318 18 15
                                    

Ve hepinizin beklediği o bölüm. Nihayet aileyi görüştürüyoruz.

1 hafta sonra

Barışın anlatımıyl

Koskoca 2 yıl geçmişti. Emrenin bizimle.olmamasından 2 yıl geçmişti. O gün bana onun kanlı gömleği getirildi ve onun öldüğü söylendi. Onu her yerde aradım. Öldüğünü kabullenmedim. Yılmadım usanmadım. Ama artık onu bulamayacağımıza inanmaya başlamıştım.

Hiç bir şey bilmiyordum. Emre yaşıyor mu? Yaşıyorsa nerede? Öldü mü? Peki eğer öldüyse o zaman mezarı nerede?

Her şey karman çormandı. En garibide yıllar önce beni arayıp kardeşimin öldüğünü söyleyen küçükken bizden ayrılan bir diğer kardeşimdi. Peki şuan o neredeydi? Bunca yıl neler yaşamıştı? Görünüşü nasıldı? Sese çok kalındı. Peki görünüşü?

Emre kaybolduktan sonra tüm aile çöküş yaşadı. Babam kalp krizi geçirdi. Annem yıkıldı. Bense.....sadece Emreyi aradım. Onun öldüğüne inanmadım. Bir süre okula gidip işimi yapamadım. Sonraysa mecbur gitmek zorunda kaldım.

Şuan üzerimde siyah bol pantalon ve
Siyah kısa kol sade bir thsirt polis karakoluna gitmek için evden çıktım. Arabamın yanına gelip açacağım sırada kafama sert bir cisimle vuruldu. Acıyla inleyip yere düştüm. Sonrasıysa karanlıktı.

                                ***

Gözlerim yavaş yavaş açılıyordu. Tamamen açıp etrafa bakmaya başladım. Burası çok büyük bir depoydu. Sandalyeye bağlanmıştım ve ne? Annem ve babamda sandalyeye bağlanmıştı. "Anne" diye anneme seslendim. Yavaş yavaş gözlerini açtı. "Barış? Burası neresi? Senin ne işin var burda?"

"Babamı uyandıralım ilk önce" babam annemin yanında bağlanmıştı. Annemin babama bir kaç kez seslenişi sonucunda babam da uyandı. Oda şaşkınca etrafa bakıp "ne oluyor burada?" diye sordu.

"Anlaşılan biri bizimle oynuyor" ama kim? Bir süre sessice düşündükten sonra kapı sertçe açıldı ve içeri takım elbise giymiş adamlar girdi. "Kimsiniz? Ne istiyorsunuz bizden?" diye sordum. İki tane koruma kapının sağ ve sol köşesinde, üç tane koruma bizim yanımızda, dört tane korumaysa deponun köşelerine geçtiler. "Cevap versenize lan şerefsizler!" diye bağırdım. Hiç kimse konuşmuyordu.

Kapı yeniden açıldı. Kapının önündeki adam yavaş adımlarla içeri girdi. Bir dakika ne? "Emre?" diye sordum şaşkınlıkla.

Çok değişmişti. Karın kasları giydiği siyah thsirtün üzerinden bile belli oluyordu. Takım elbise giymişti ama giyimini aksesuarlarla spor bir hale dönüştürmüştü. Beyaz gömlek giymek yerine siyah thsirt giymişti.

 Beyaz gömlek giymek yerine siyah thsirt giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emrenin giyimi

Emrenin giyimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yılların SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin