DSH 9
🧼🧼🧼🧼🧼
Asansörden iner inmez heyecanla onun odasına doğru adımladım.
Önünde durduğum kapıya iki kere vurup geri çekildiğimde yağlanmasına rağmen halen gıcırdayan kapı eskiye oranla daha az ses çıkararak açıldı ve Kutay Bey ile göz göze geldik.
"Naber Yusuf ." dedi gülen yüzüyle.
Ellerimi yumruk yapıp baş parmağımı yukarı dikerek iyi olduğumu göstermeye çalıştım. Eminim heyecanlı yüz ifademden de iyi olduğum belli oluyordu.
"Evet, iyi gördüm seni ama biraz unutkanız sanırım. Temizlik eşyalarını göremiyorum.. Odada yakalanırsan bahanen olması gerekir biliyorsun."
Elimi alnıma vurup başımı salladım ve koşarak asansöre varıp düğmesine bastım.
Neyse ki asansör halen bu kattaydı ve unuttuğum malzemeler de asansörün içerisindeydi.Malzemeleri sürükleyerek getirirken Kutay bey kapının oradan dişlerini göstererek bana gülüyordu.
Utanmadım değil..Sonunda odaya girebildiğimde Kutay bey "görüşürüz" diyerek odadan ayrılmıştı.
Elimdekileri rastgele bir yere koyup üzerindeki poşeti alarak havuzun kenarına oturdum.
Parmaklarımla küçük dalgalar oluşturmaya başladığımda Gölge işareti almış ve suyu yararak yüzeye çıkmıştı..Evet ona Gölge ismini takmıştım.
Normal insan ismi koymak tuhafıma gidince bu tarz bir lakap koymanın daha uygun olduğunu düşünerek bu isimle sesleniyordum ona
O sudaki gölgeydi..İyice yaklaşıp elinin birini havuz kenarına koydu ve yüzüme bakmaya başladı.
Hemen elimdeki poşetten sabah haşlayıp soyduğum yumurtaları çıkarıp havuzun kenarına koydum tek tek.Bir haftadır ona bu yumurtalardan getiriyordum ve severek yiyordu.
Bu bir hafta boyunca her gün yanına gelmiştim ve ne yiyebildiğini keşfetmek için her seferinde yiyecek getirmiştim.
Çoğunu yemişti ama ilk günden beri en sevdiği yumurtaydı.Dizdiğim yumurtalara göz ucuyla bile bakmadan yüzüme bakmaya devam ettiğinde kaşlarım çatıldı.
Yumurtaları gösterip ağzımı göstererek yeme işareti yaptım.O da olmayan kaşlarını çatıp yanağına dokundu..
Kaşlarım gevşedi ve utangaç bir tebessüm suratıma yerleşti.Onu öpüp ayrıldığım günden beri her gelişimde öpücük istiyordu ve bu alışkanlık haline gelmişti.
Her geçen gün bu öpücüklerin sıklığı da artıyor gibiydi..Yaklaşıp yanağını derince öptüm ve elimle tekrar yumurtaları gösterdim.
Aldırış etmeden iki eliyle yanağımı tutarak yüzümü yüzüne yaklaştırdı ve solumdaki elini çekip benim yaptığım gibi öptü.
Şaşkınca geri çekildiğimde sonunda yumurtaları tek tek ağzına göndermeye başlamıştı.Kafam durmuş bir şekilde bir süre yemek yiyişini izledim ve gülümsememek için alt dudağımı ağzımın içine alıp kemirdim.
Yumurtalar bittiğinde tekrar bana odaklanıp kucağımdaki elimi alıp dokunarak keşfetmeye başladı.
Vücuduma dokunmayı seviyordu, özellikle de yanaklarıma uzun uzun dokunup sıkmayı alışkanlık haline getirmişti ve vücudu en çok yanaklarıma dokunduğu zaman yıldızlar saçıyordu.
Giydiğim gömleğin kolunu yukarı çekip keşfine devam ederken dün işten çıkış zamanı üzerimi değiştirdiğim sırada dolaba çarptığım, hafif çizilip morarmış yeri gördü ve diğer elinin avcunu üzerine kapattı.
Elinin üzerinde biriken pırıltılar sanki koluma akın ediyormuş gibi minik minik karıncalanmaya başlamıştı.
Koyduğu avcunu sürterek geri çektiğinde Yaradan eser yoktu.
Şaşkın şaşkın yaramın (eski yaramın) olduğu yere baktım.
Çok çok muhteşemdi.Parladığından emin olduğum gözlerimi yüzüne çevirdim ve kendime hakim olamadan omzundan tutup kendime çekerek sarıldım.
' Sen inanılmaz bir şeysin Gölge..'
Keşke sesim çıksaydı ve bunu ona söyleyebilseydim.
Anlamasa bile..Ben ona sarılmaya devam ederken ellerinden birini başıma koyup tuhaf tuhaf saçlarımla oynadı.
Kapının açılma sesini duyduğumda panikle ondan ayrılıp suyun içine iterken kafamı çevirip kimin geldiğine baktım.
Kutay beyin gergin yüzünü gördüğümde onun gelmesi rahatlasa da yüz ifadesi için aynı şeyi söyleyemezdim.Bizi görünce şaşırsa da üzerinde durmayıp konuşmaya başladı.
"Yusuf çıksan iyi olur Albay dönmüş."
🧼🧼🧼🧼🧼
Okuduğunuz için teşekkürler 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN SULARIN HÜKÜMDARI B×B
Romance-Kısa hikaye - Temizliğini yaptığım bu rutubetli ve karanlık duvarlara sahip askeri bilim lavaratuvarında tanıştım onunla Hayır orada bulunan askerlerden veya bilim insanlarından birisi değildi.. Labaratuvarda bulunan onlarca temizlikçiden sadece...