DSH 8
🧼🧼🧼🧼🧼
"Albayın yaptığı şey illegal o yüzden kameralar hep kapalı."
Cümledeki anlam açıktı.
Onunla iletişimde kalmamı istiyordu.
Aramızdaki iletişim sayılmazdı aslında sadece o şeye yardım etmiştim.
( ona nasıl seslenmem gerektiğini bilemiyordum. Şey, yaratık, canlı, denek ?)Yorgun bir nefes bırakıp paspası su kovasının kenarına dayadım ve havuzun kenarına yürüyüp oturdum..
Parmağımla hafifçe suyu dalgalandırıp oynarken su hareketlenmeye başladı ve benim yaptığımdan daha iri dalgalar bana doğru yaklaştı.
İçimdeki ufak korkuyu bastırıp onu bekledim.
Öncekinde olduğu gibi önce kafası göründü ve bana baktı. Ardından kenara yaklaştıkça vücudu gün yüzüne çıkmaya başladı. Sanırım havuzun kenarlarına doğru ufak merdivenler vardı.İyice yaklaşıp kenardaki fayansa iki elini de dayadı ve beni izlemeye başladı. Vücudu göründüğü kadarıyla sağlamdı. Baya sağlamdı..
'çok güzel'
Hayran bakışlarımı görünen her yerinde dolaştırdım.
Farkında olmadan elimi dokunmak için ona doğru uzattığımda hemen kendime gelip geri çektim.
İki elimi de mahcup bir şekilde kucağımda birleştirmiştim.Kafasını yana eğip önce yüzüme sonra ellerime baktı.
Benden tarafa biraz eğilip elini kaldırarak yüzüme yaklaştırdı.
Korkuyla gözlerimi ayırsam da kıpırdamadım. Zarar verecek olsa yavaş davranmazdı heralde..( Bana zarar vereceğini düşünmüyordum nedense.)Soğuk ve ıslak parmaklarının ucu yanağıma dokundu ve dürttü.
Yumuşaklığı hoşuna gitmiş olacak ki avuç içi ile komple yanağımı kavrayıp küçük küçük sıktı.Yavaş yavaş vücudunda oluşmaya başlayan parıltıları gördüğümde hayran olmuş bir şekilde gülümsedim.
Elinden başlayıp koluna oradan da tüm vücuduna dolanıyordu minik yıldızlar.Bana dokunmasından cesaret alıp aynı şekilde yanağına dokunduğumda derisi sertti.
Baş parmağımı yanağına sürterek şefkatle okşadım. Bedeninde ki yıldızlar okşadığım noktada yoğunlaşınca elimi önce boynuna sonra da göğsüne sürterek yıldızların dokunuşumu takip edişini izledim.Benim yaptığımı taklit eder gibi o da önce boynuma sonra da giysilerimin üzerinden göğsüme dokunmuştu. Eli üzerimdeki bez parçasına geldiğinde ise homurdanırcasına bir ses çıkarmıştı.
Homurdanışına küçük bir kıkırtı bıraktığımda gözleri dudaklarımı buldu ve göğsümdeki elini dudağıma koyup gülüşümden yakaladı.
Birbirimizi keşfediyorduk sanki..
Zamanımın azaldığının farkındaydım o yüzden istemeye istemeye uzaklaşıp ayağa kalktım.
Ben kalkınca tuhaf bir ses çıkarıp dikleşti ve suda yükseldi. Karnına kadar sudan çıkıp elinin birini bana doğru uzatıp çektiğinde eğilip omzunu okşadım ve geriye dönüp su kovasının yanındaki paspası alarak yerleri silmeye başladım
Albaya lanet okuyarak yaptığım temizlik boyunca beni izledi. Gözlerim sürekli ona kayıyor, bana bakmaya devam ettiğinden emin olup işime devam ediyordum.
Arada sırada başını sağa ya da sola eğerek her bir hareketimi incelemesi çok sevimliydi.
Sonunda işimi bitirip çıkmam gerektiğinde derince bir iç geçirdim.
Yanına yaklaşıp ellerimle çıkmam gerektiğini işaret ettiğimde yine başını yana eğerek anlamaya çalışır gibi ellerime baktı.Bir anlık gelen cesaretle yüzüne yaklaşıp yanağının sert dokusuna küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim.
Öptüğüm yere elini koyarak sevdi.İsteme istemeye ondan uzaklaşıp temizlik eşyalarını alarak kapıya doğru yürüdüm ve son bir kez ona baktım.
Gideceğimi farkettiği için bana ulaşmaya çalışıyor ama zincirler yüzünden başaramıyordu.Ona bakmaya devam edersem gidemeyecektim bu yüzden hızla yüzümü çevirip odadan ayrıldım.
Geri kalan günüm dalgınca koridoru ve boşalan odaları temizlemekle geçmişti..
🧼🧼🧼🧼🧼
Okuduğunuz için teşekkürler. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN SULARIN HÜKÜMDARI B×B
Romance-Kısa hikaye - Temizliğini yaptığım bu rutubetli ve karanlık duvarlara sahip askeri bilim lavaratuvarında tanıştım onunla Hayır orada bulunan askerlerden veya bilim insanlarından birisi değildi.. Labaratuvarda bulunan onlarca temizlikçiden sadece...