DSH 12
🧼🧼🧼🧼🧼
Albay Amerika'dan döndüğünden beri Gölgeye zarar vermemişti.
Onu bu sıralar her gün olmasa da görebiliyordum bu yüzden.
Herif ona zarar vermeyince aşağı inmeye gerek de görmüyordu demek ki..Bugün tesis bir hayli telaşlıydı, bir yeni denek bir tane de cisim getirildiği konuşuluyordu. Dolayısıyla şuan çalıştığım kat da oldukça kalabalıktı.
Acaba Gölge şu an ne yapıyordu.?
Eğildiğim yerden elimdeki paspasla beraber doğrulup arkamı döndüğümde korkuyla yerimden sıçradım.
Albay tam arkamda sessizce durmuş beni izliyordu.Ve çok yakındı..
Etraf gürültülü ve kalabalık olduğu için farketmemiştim bile.
"Korkma benim, Yusif." dedi sırıtarak.
'Zaten sen olduğun için korkuyorum piçoz..'
İçimden geçen hakaret dolu söylemlere inat gülümsemeye çalışıp bir adım uzaklaşarak aramıza mesafe koydum.
Attığım adıma bakıp daha çok sırıttı.
"Sen çalışkan bir adamsın. Aferın " diyerek koyduğum mesafeyi azalttı ve omzumu patpatladı.
İnanılmaz rahatsız hissediyordum kendimi."' Sen tam bir götsün, kepaze moruk! "'
Anlamsızca el hareketlerime bakarken kaşları çatılmıştı.
"Sen ne dedin, anlamıiyorum."
Suratına suratına kocaman gülümseyince iyi bir şey söylediğimi sanıp o da güldü.
Sonrasında arka tarafımda bulunan, yeni deneğin geldiği odaya bakarak
"Neyse işıne dön sen" dedi ve uzaklaşmaya başladı.Halen elimde olan paspası su kovasının içine atıp tekerleklerini sürüyerek bulunduğum yerden ayrıldım.
Albaydan ne kadar uzağa gidersem o kadar iyiydi..
🦑
Yeni deneklerin geldiği çoğu zaman gibi yoğun ve kalabalık geçen günün ardından eve geldiğimde, üstün körü yemeğimi yiyip duşa girerek kendimi yatağıma bırakmıştım.
Bugün kalabalık yüzünden Gölgeyi göremesem de yarın Kutay beyden rica edip yanına gidecektim.
Sadece bir gündür görmememe rağmen yine özlemiştim onu...Hava yeni kararmış ve saat henüz erken olsa da bastıran uyku ile gözlerimi kapattım..
Gecenin bir saati çalan telefonun derin uykumu bölmesini beklemiyordum.
Benim telefonum çalmazdı...
Çünkü ben konuşamıyordum, çok çok nadiren Mehmet anlatacağı bir şeyi mesaj atmaya üşendiği için arar ve anlatır sonrasında ben de ona mesajla karşılık verirdim. Sevim abla ise önemli bir şey olursa direkt sesli mesaj atardı..Hayatımda olan insanlar bununla sınırlıydı,
Ve bu insanlar da gecenin bir yarısı önemli bir şey olmazsa asla aramazlardı. Bu korkutucuydu..Hızla yerimden doğrulup yan sehpama koyduğum telefonu aldım.
Kutay Bey arıyordu.Halihazırda içimde bulunan korku çok daha fazla büyümeye başlamıştı çünkü Kutay Bey ile aramızdaki tek bağlantı Gölgeydi.
Bekletmeden telefonu açtığımda telaşlı sesi kulağıma doldu.
"Yusuf, denek 1129 yarın Amerika'ya transfer edilecek. Bir sürü uyuşturucu hazırlamışlar onun için. Amerika'ya giderse kim bilir neler yaparlar ona. Kaçırmamız lazım!"
Nefes nefese kalmış sanki bir yere yürüyor gibiydi.
"Bugün nöbetçiydim ve 1129'un dosyasını merak ettiğim için albayın odasına girdim. Herif yeni gelen deneğin yarattığı kaostan faydalanıp 1129'u Amerika'ya gönderecekmiş akşam saatlerinde. Amerika inceleme birliğinden gelen faksı gördüm! Şimdi seni almaya geliyorum onu buradan götüreceğiz.. " dedi. Sesi oldukça kararlı geliyordu.
Panikle ayağa kalkıp dolabıma ilerlerken telefonun ucundaki adam bir süre sessiz kaldı.
Daha sonra konuşamadığımı hatırlamış olacak ki" Geliyorum hazırlan " diyerek telefonu kapattı.Korku iliklerime işlemişti. Gölgeyi bir daha göremediğim bir senaryoyu hayal dahi etmek istemiyordum, çok kısa bir sürede bağlanmıştım ona.
O mucizeydi..Üzerime ne giydiğimi bile bilmeden bir şeyler geçirerek aşağı indim.
Kutay beyin gelmesi uzun sürecek olsa da ev üzerime üzerime geliyordu. Bedenim titriyor, halen evin anahtarını tuttuğum elim de bedenimle beraber sarsılıyordu.Gece kabus gibi başlamıştı.
🧼🧼🧼🧼🧼
*İşaret dilinde böyle hakaret edilebiliyor mu bilmiyorum, yoksa da var sayalım 😊.
Evet Kıbrıs tayım ve vpn sildimmm..
Türkiye'deyim ve watty açılmış gibi geliyor 😁Bugün akşam saatlerinde geldim ve tempo başladı, bir süre bölüm gelmeyebilir.
Aklımda az çok yazacaklarımı kuruladım o yüzden fırsat bulursam yine de yazmayı denerimBu bölüm pek içime sinmese de yayınlıyorum vakit bulursam ufak düzeltmeler yaparım.
Okuduğunuz için teşekkürler,💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN SULARIN HÜKÜMDARI B×B
Romance-Kısa hikaye - Temizliğini yaptığım bu rutubetli ve karanlık duvarlara sahip askeri bilim lavaratuvarında tanıştım onunla Hayır orada bulunan askerlerden veya bilim insanlarından birisi değildi.. Labaratuvarda bulunan onlarca temizlikçiden sadece...