1

1K 52 6
                                    


DSH 1

🧼🧼🧼🧼🧼

"Bu taraftan, Acele edin!"

Koşuşturmalar..

Tekerlek sesiyle beraber ilerleyen kalabalık güruh..

Gözümü yerdeki kirden gerçek rengini unuttuğum paspastan kaldırmama gerek kalmadan gördüğüm ve hissettiğim hareketli insan topluluğuna karşı herhangi bir merak yoktu içimde.

Buranın normali buydu.

Yaklaşık bir haftadır herkes alarmdaydı ve koridoru geçen her insanın adımı bir amacı olduğunu belirtircesine hızlı ve telaşlıydı.
Bu telaşı merak eden ve sürekli dedikodularının merkezi haline getiren meslektaşlarımın aksine sessizdim.

'Heralde sessiz olacaksın Yusuf.. Unutma, sen dilsizsin.'

Bu da bir etkendi tabii..

Konuşabildiğim tek kişi az önce de yaptığım gibi kendimdim..

Bu önemli yerde çalışmama bir sebep de buydu zaten.

Tuttuğum sapı kaldırıp tekerlekle sürüklediğim suya batırarak sıktırdım ve yeri silmeye devam ettim.

Çıkış saatime bir hayli yaklaşmışken koridoru bir an önce bitirmek şuanki tek motivasyonumdu...

🧼🧼🧼🧼🧼

Selamlar kısa soluklu yeni hikayeme Hoşgeldiniz🤍

Hikaye "Shape of water" isimli filmden esinlenilmiştir.
(Tabiiki aynısı olmayacak ama oldukça benzer tarafları olabilir)
Bu film en sevdiklerim arasında (V for Vendetta en sevdiğim onu da söyleyeyim izleyen olursa.)
Bu yüzden de buna benzer bir kurgu yazmak istedim. Her kitabımda olduğu gibi sonunu ve olayları hiç kurgulamadan anlık bir akla geliş işe yazıyprum bu yüzden tıkanmam inşallah.. (diğer kitaplara bölüm gelmeme sebebi 😢)
Fersan'da olduğu gibi kitap yazma isteğim gelsin diye yazacağım bir kitap olacak

Eğer bölüm yazamazsam kaldırırım.

Her neyse umarım konusu yazımı hoşunuza gider ve ilginizi çeker.
Okuduğunuz için teşekkürler 💕

DERİN SULARIN HÜKÜMDARI B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin