0.5 Fazlalık

704 72 43
                                    

aselmag gönderi güncellemesi

Merhaba dostlarım,

Üzülerek söylemeliyim ki bir süre buralarda olmayacağım ama emin olun bomba haberlerle geri döneceğim!

Üç aylık bir serüvene girmiş bulunmaktayım, ne olduğunu az çok tahmin ediyorsunuzdur değil mi? :)

Sizleri bu süreçte tamamen yalnız bırakmamak adına ana hesabımı takip edebilir ve güncel olarak neler yaptığımı görebilirsiniz. Şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim. Görüşmek üzere...
aselmag

Yorumlar

gscimbom1905: Nerden öğreneceğiz şimdi yeni çıkan haberleri 🤬

barisalperfanclub: yok ol.

fenermagazins: Arkadaşlar şuan da çoğu futbol takımı Fransa kampında. Asel de onlarla gitmiş sanırım.
-akturkpotterfc: galatasaray ekibi  ile aynı uçakta görülmüş, Fransaya gidiyor.

aselloverss: iyice dinlen ablaamm💝

1905kalp1903: Barış'a bir sürü hakaret ettikten sonra aynı uçağa mı binmiş bir de hahaha.

"Sen bütün bu yorumları okuyup delirmiyor musun?" Kerem'in imalı sesiyle birkaç saniye düşündüm.

"Zaten bu işi yapmak için deli olmak gerekmez mi? Sürekli birilerinin özel hayatlarını araştırmaktayım." Söylediğim cümle çok yanlış anlaşılabilir bir pozisyondaydı, o yüzden güzel bir gülümsemeyle Kerem'e bakıp tepkisini izledim.

"Anladım. Biz genelde yorumları okumayı pek tercih etmeyiz." dedi. Birkaç saniye durakladı, bir anda aklına bir şey gelmişçesine bana döndü.

"Ama," dedi, arka koltuğu kontrol ederek,
"Aramızda kalsın, Barış senin sayfanda yatıp kalkıyor, demedi deme bak."

Gözlerimi kırpıştırarak Kerem'e baktım. Anlamadım, Barış benim hesabımı mı stalklıyormuş?

"Hatta bir keresinde Berkan ile iddiaya girdik, sana fan club açtığı bir hesap vardır diye."

"Gerçekten hiç merak etmiyorum ama var mıymış peki?" Hatırlarcasına birkaç saniye düşündü.

"Hâlâ bilmiyoruz. Telefonunu kimseye elletmez. Ne kadar sosyal gözükse de telefonuna daldığında dünyanın en asosyal insanı. Ama çok kez sayfanı yenilerken gördüm, yalan söylemiyorum bak, Allah yukarıda."

"Abartma Kerem ya. Teke tek kalsak, bir kaşık suda boğup köpeğine yem yapacak beni." Kerem'in seslice kahkahası tüm uçakta yayılırken cevap verdi.

"Kız gerçekten diyorum, inanmıyor ya. Böyle alıyordu telefonu, yatağa bir yattı mı, kulaklığı da taktı mı bittiiii."

Kerem'in sanki bir film sahnesi anlatır gibi Barış'ı anlatmasına gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum.

"Ya Kerem, sen hiç magazinci olmayı düşündün mü?" Sonunda kendimi tutamayarak ufak bir kahkaha attım.

Impossible ☆  Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin