☆
Barış'tan hâlâ bir haber yoktu. Ne mesajıma bakmıştı ne de cevap vermişti. Merak ettiğimden değil, zaten aramızda da bir şey yoktu. Ama normalde saniyesinde mesajıma bakan adam şimdi ne işle uğraşıyor ki bakacak vakti olmuyor?
"Ya yaparım diyorum, sen kim sanıyorsun oğlum beni? Ver şunu." Huzurla denizi seyredip düşüncelerime dalmışken, huzurumu İlayda'nın sesinin bölmesi uzun sürmemişti.
"Yapamazsınız diyorum, ben bile kaç senede öğrendim. Soyadın Deniz diye, denizle ilgili her şeyi yapacağını anlamına gelmiyor."
İlayda tam olarak yarım saattir Semih'in sörf tahtasını istiyordu. Sırf soyadı Deniz diye kendini balık falan sanıyordu ve yapamayacağı şey olmadığını iddia ediyordu.
Semih ise asla yapamayacağını dile getirip duruyordu.
"Abla bir şey desene, ne diyor bu sarışın zengin bebesi?"
"He? Ne oldu?" İrem, Ferdi'ye Noel Baba'nın elf'i dedikten sonra kendi aramızda gülmüştük ama Ferdi'nin duyabileceğini hiç tahmin etmemiştik.
Aralarında ufak bir çatışma yaşanmıştı. Ferdi, İrem'e 'En azından benim yakın zamanda sevgilim oldu.' imasında bulununca, en son denizde birbirlerini boğuyorlardı. Daha çok İrem boğuyordu.
Ferdi'nin bu bilgiye nereden ulaştığını başta düşünemesek de Arda'nın gizlice aradan sıvıştığını görünce çok geçmeden anlamıştık. İrem, Arda'yı da ayağının altına almayı es geçmemişti tabii.
Şimdi ise Ferdi havlunun bir ucunda, İrem ise diğer bir ucunda oturuyordu. İkisinin de dağılmış ve ıslak saçlarıyla gülmeden edemedim.
"Doğru diyorsun Semih, sırf soyisimleri Deniz'diye her şeyi bilecek değiller. Ablası yüzmeyi bile bilmiyor." Ferdi, İrem'e ima yaptığını belli ediyordu ama Semih'e bakarak konuşuyordu.
"Yemin ederim 1.50 boyu var zaten. Alın şunu elimin altından! Kim çağırdı bunu ya?" İrem, elindeki güneş kremini Ferdi'ye fırlatır gibi yaptığında, Ferdi ayaklanıp denize girmeye çalışan Arda'nın yanına koştu.
En sonunda Semih ve İlayda anlaşmış olacak ki İlayda sörf tahtasını kapmış, koşa koşa denize gidiyordu. İrem de arkasından gidince, tek başıma kalmıştım.
Barış cevap vermemişti ama yine de bir umut, belki bana bildirim gelmemiştir diyerek telefonumu elime aldım.
Tahmin ettiğim gibi cevap yazmamıştı, mesajımı da görmemişti ama ana ekranıma düşen haber daha çok dikkatimi çekmişti.
—
Gönüllerimizde taht kuran büyük futbolcu Barış Alper Yılmaz, son haftalarda sevgilisi olan magazin habercisi Asel Akın ile Fransa'da aşk dolu tatillerini yapıyorlardı.
Hepimiz Barış Alper Yılmaz'ı gece kulüplerinin kralı olarak biliriz.
Bu son gördüklerimiz ise Barış Alper Yılmaz'ın uzun ilişki kuramayacağına dair kanıtlarıdır sevgili takipçilerim.
X kulübünde sabah saatlerinde çekilen bu fotoğrafla ilgili sevgilisi Asel Akın henüz bir açıklama yapmadı.
İşte o fotoğraf...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible ☆ Barış Alper Yılmaz
FanficI'd burn this world for you. Just hear you calling out my name ★ 𓈒 ⊹ Karşımda ki koltuğa oturmuş düşünceli gözleri ile bana kenetlenmişti. "Ben seninle ne yapacağım be yavrum." Derin bir iç çekip yavaş adımlarla yanıma geldi. Rüzgar gibi e...