☆
Barış'tan
- Bir sene önce -"Bana bak, sen iyice asosyal oldun he." Ellerini beline koymuş, anne edasıyla başımda dikilmiş, Kerem'e yan bakışlar atıp tekrar gözlerimi telefonuma diktim.
"Daha karga bokunu yemeden telefonu eline alıyorsun oğlum. Sen ne yapıyorsun lan bu saatte?"
Kerem ile birkaç saniyelik bakışmamızın ardından yattığım yataktan hızla kalkıp kaçarken, Kerem benim adıma Abdülkerim abiye açıklama yapmaya çalışıyordu.
"Yüksel amca yazıyor diye duymuştum Apo abi, aileseldir ya." Ortamı yumuşatmak için karnını tutarak yalandan bir kahkaha atan Kerem'e gülmeden edemedim.
Sessiz adımlarla ilerlediğim koridordan kendimi hızla tuvalete attım. Kapıyı kilitleyip sırtımı kapıya yasladım. Tam karşımda duran aynayla birkaç saniye bakışınca, çocukken annemden gizli yaptığım sevgililerim ile mesajlaşmak için kendimi tuvalete sakladığım anılar aklımda canlanınca yüz ifademe gülmeden edemedim.
"Sende karizma adamsın he." Sakallarımı ovuşturup tuhaf yüz ifadeleri yaparak yüzümü incelerken aklıma şahane bir fikir geldi.
"Lan ben saçımı niye sarı yapmıyorum ki? Ananı avradını fena bir şey olurum dimi lan Barış?"
Aynanın diğer bir ucuna geçip kendime yanıt verdim. "Kral sen ne diyorsun ya, hep fenasın zaten." Sonra diğer bir ucuna geçip yalandan kahkaha attım. "Sağolasın valla, kafa adamsın."
"Lan avel! Çık şu tuvaletten, şizofren misin amına koyayım!" Apo abinin sesiyle yerimde titrerken anında cevap verdim.
"Abi, karnım ağrıyormuş da ondan şey ettim."
"Hadi lan ordan, ergen herif." Sesi gittikçe uzaklaşırken duşun suyunu açıp klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum. Cebimdeki telefonu çıkarıp büyük bir heyecanla yarım kalan yazıyı okumaya devam ettim.
–
Yine yeni ve yeniden Barış Alper Yılmaz'ı okudunuz dostlarım. :) Şahsen ben şaşırmıyorum ama siz itiraz etmekte ısrarcısınız.
Bari takım arkadaşlarınızın yanında kendinizi küçük düşürmeseydiniz Barış Bey.
aselmag
–"Barış Bey falan diyor, Allahım kafayı yiyeceğim, beyin senin üstüne ev yapar ev." Kendi kendime gülümseyip duvarları yumruklar gibi yaptığımı fark ettiğim an birkaç saniye dona kaldım. Boğazımı temizleyip ciddiyetle okumaya devam ettim.
Yazılanları sırtırak okuduktan sonra artık her noktasını ezbere bildiğim hesabın profiline girip yeni bir gönderi var mı diye sayfayı yenilerken ekranımda bir resim belirmesi bir olmuştu.
–
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible ☆ Barış Alper Yılmaz
FanficI'd burn this world for you. Just hear you calling out my name ★ 𓈒 ⊹ Karşımda ki koltuğa oturmuş düşünceli gözleri ile bana kenetlenmişti. "Ben seninle ne yapacağım be yavrum." Derin bir iç çekip yavaş adımlarla yanıma geldi. Rüzgar gibi e...