☆
İlk uçakla Türkiye'ye dönmüştüm. Her ne kadar Fransa'da gezilecek yerler listemi tamamlayamasam da gezmek istediğim kişi benimle olmayınca bir anlamı yoktu.
"Gerçekten seni yalnız bırakmak istemiyoruz. Biz de gelelim."
"Daha yeni gittiniz, İrem. Ne dönmesi? Keyfinize bakın."
Bir yandan İrem ile telefonda konuşuyordum, bir yandan ise buradaki birikmiş işlerimi toparlamaya çalışıyordum. Patronum, çıkan olaylardan dolayı geri dönmemi kabul etmişti. Şahsen kabul etmese bile geri dönecektim zaten.
"Kapatıyorum o zaman. Bir şey olursa ara, tamam mı?" Ağzımdan çıkan küçük bir mırıltı ile hızla telefonu kapattım.
Önce sayfama yazı yazmam gerekiyordu. Bir takım açıklamalar yapıp gündelik rutinime devam edecektim. Hayatımda değişen bir şey olmayacaktı.
Ben her zamanki Asel olacaktım. O da her zamanki Barış.
Barış'ın son açıklamasından sonra hiçbir sosyal mecraya bakmamıştım. Tamam, kendimi kandırıyorum, bakamamıştım. Gönlüm el vermiyordu. Derin bir iç çekip ellerimi yüzüme götürüp sıvazladım.
Bana hiçbir şeyden haberim olmadığını söylemişti ama ne gibi bir açıklaması olabilirdi ki?
"Boşversene kızım ya, başka adam mı yok?"
Yok?
"Sağ ol valla, çok yardımcı oldun."
Kendi iç sesimle savaşırken telefonuma ardı ardına gelen bildirim yağmuruna bakmadan edemedim.
ne angeli evil diyeceksiniz
ilay bebesi: Asel ablacım.
Zaten bozuk olan moralini daha da bozmak istemem ama, şu haberlere bir bak istersen.
🥺🥺💞
(www.link)Yasta değilim ilayda ne bu nezaket?
ilay bebesi: Aman bee
Sana da iyilik yaramıyor, teyze👵🏻proud mom irem: İlay salsana kızım.
Asel, bir bak resimlere tamam mı? Önemli olabilir.
Görüldü.Bu kadar önemli olan ne olabilirdi ki? Hızlıca linke tıklayıp uzunca yazılan yazıyı okumaya başladım.
–
Asel Akın, gözyaşları içinde haykırdı: "Nolur ayrılmayalım, sensiz yapamam." dedi ama ünlü futbolcu dinlemedi.
–
"Ne saçmalıyorsunuz lan?" Kendi kendime kahkaha atarken yazılan başlığa şaşırmadan edemedim. Ben mi ağlayıp nolur ayrılmayalım demişim? Parmaklarımı hızla ekranda kaydırıp devamını okudum.
–Uzun süredir ekranların gözde çifti, Asel Akın ve Barış Alper Yılmaz, ilişkilerine son noktayı koydu! Dedikodulara göre, aralarındaki anlaşmazlıklar son dönemde iyice su yüzüne çıktı. Çiftin birbirlerine karşı olan soğuk tavırları, sosyal medyada bile fark ediliyordu.
Ayrılığın arkasında şok edici bir ihanet iddiası mı var? Çiftin yakın arkadaşları, bu söylentileri doğrular nitelikte konuşuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible ☆ Barış Alper Yılmaz
FanfictionI'd burn this world for you. Just hear you calling out my name ★ 𓈒 ⊹ Karşımda ki koltuğa oturmuş düşünceli gözleri ile bana kenetlenmişti. "Ben seninle ne yapacağım be yavrum." Derin bir iç çekip yavaş adımlarla yanıma geldi. Rüzgar gibi e...