iyi okumalar, bölümün ortasında cinsel içerikli anlatım yer alıyor, okurken rahatsız olanlar geçebilir uyarı işareti koydum. ❤️🔥
💨
gözlerimi araladığımda güneş çoktan doğmuştu. büyük yatakta çıplak bir şekilde beyaz çarşafa sarılmış şekilde uzanıyordum. her yerim ağrıyordu, dayak yemiş gibiydim. esneyerek yatakta döndüğümde alaz yanımda hala uyuyordu.
yüzüstü uzanmış, yüzünü yastığa gömmüştü. bir kolu karnımın üzerindeydi. yan döndüm ve dirseğimin üzerinde kalkıp onu izlemeye başladım.
düzensiz nefesleri uykusunun derin olmadığını gösteriyordu. "uyurken çok yakışıklı olduğumu söylerler." gözlerini bir anda açıp konuştuğunda irkildim. sabah mahmurluğuyla konuşmuştu.
gözlerimi kısarak ona baktığımda yüzünü yastığa daha da bastırdı ve güldü. "narsist," bakışlarımı kaçırdım. "kendini bu kadar beğenmiş olmak nasıl bir duygu soysalan? ayrıca madem beğenenler var seni tutmayalım."
"sadece senin beni beğenmenle ilgileniyorum," gözünü ovuşturdu. "yeterli bir cevap mı?" tam yataktan kalkacakken beni belimden kavradı ve yatağa tekrar yatırdı.
"beni kıskanmana bayılıyorum." dedi burnunu kulağımın altına bastırıp. "sinirlenince fazla seksi oluyorsun."
"bunu daha önce söyleyenler olmuştu." dediğimde yüzündeki keyif silindi. nasıl bir hismiş?
"ne demek söyleyenler oldu?" dedi şaşkınca. yatakta oturur pozisyona geçip ona baktım. "hayatım seninle tanıştığım gün başlamadı alaz, daha önce birini sevmiş olabilme ihtimalimi neden unutuyorsun?"
"ben..." kafası karışmış gibiydi. "sadece anlatmadığın için şaşırdım. daha önce hayatına birisi girmiş olabilir tabi ki." daha önce hayatıma tam anlamıyla kimse girmemişti. garsonluk yaptığım bir dönemde bir çocukla tanışmış, biraz görüşmüştüm ama cinsel olarak zaten hiçbir yakınlaşma yaşamamıştım. beni sadece öpmüştü.
"hayırdır sen bir bozuldun?" dedim gülerek. "hadi ama...şu ilkel mağarandan çık artık."
beni bir anda altına aldığında omuzlarından onu itmeye çalışırken gülüşüm yüzümde daha da büyüdü. "çekil üzerimden!"
"ben mağaramda mutluyum canım," dudağımdan hızlı bir öpücük aldı. "akşam sana bir süprizim var." heyecanla ona baktığımda üzerimden kalkmadı ama ağırlığını biraz çekmişti.
"açık hava sinemasına gideceğiz..." saçlarımı karıştırdı. "arabada patlamış mısır yedikten sonra kucağıma tırmanacaksın ve sonra sevişmeye başlayacağız." yüzünü yüzüme yaklaştırdığında çenesinden tutup uzaklaştırdım.
"sevişme kısmı dışında kabul edebilirim." garip bir bakış attı. "ne? kedi miyiz biz alaz? sürekli sürekli." gözlerimi kaçırdım. "ayrıca her yerim ağrıyor..." yanağına tokat attım. "hayvan."
yanağına vurduğum elimi tutup öptüğünde yanıma doğru uzandı. "şaka takılıyorum bebeğim." omzumdan öptü. "biraz dinlensen iyi olacak."
"ben hastanedeyken neler olduğunu ne zaman konuşacağız?" dediğimde yüzündeki keyifli ifade soldu. saçlarımla oynarken gözlerime değil de çıplak omuzlarıma bakıyordu. "döndüğümüzde konuşmak için uzunca zamanımız var."
"her şey yoluna girecek mi?" göz göze geldiğimizde vereceği cevap beni korkutmuştu. bukleli saçımı parmakları arasına doladı. "sen şu an bunları düşünme."
tam ağzımı açıp ısrar edeceğim sırada kapı çaldığında alazla birbirimize baktık. kim gelmiş olabilirdi ki? alaz yataktan aniden kalktı, sandalye üzerinde duran pantolonu ve tişörtü üzerine geçirdi. bende peşinden kalkarak alaz'a ait olan gömleği giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı ve Yalancı | AsLaz
Teen FictionAsi ve Alaz'ın yolu bu sefer bir sokakta değil, bir cinayetle kesişiyor. Unutmayın ki herkes ilk tanıştığınızda sadece bir yabancıdır ve bir miktar yalancı.