15.BÖLÜM

403 23 40
                                    

Ben geldimm.

Sizi çokk özledim.

SİZ BENİ O KADAR ÇOK ÖZLEMİŞSİNİZ Kİ YORUMLAR AKIYOR😭😭

Birkaç yorum harici birşey yok.

Saat olarak biraz geciktim farkındayım kusura bakmayın.Ani bir cenaze haberi geldi bir akrabadan.Eve yatıya misafir geldi.Kusra bakmayın sizi beklettim.

Bu Wattpadin yasaklanması cidden kötü oldu.Arkadaşlar şunu söylemek isterim ki yeterince ses çıkarmadığımız sürece böyle devam eder.Yıllar sonra elimizde olan baskılı kitaplarda yasaklanabilir ki bu çok olası bir durum.Tarihin birçok alanın da farklı konularda baş kaldırı ve isyanlarla birçok fikir değiştirilmiştir.Başta onlar olsa bile onların ipleri aslında bizim elimizde.Sadece bizler bunun farkında değiliz.Sesimizi çıkarmayıp böyle susmaya devam edersek daha birçok hakkımız elimizden alınacak.Bu şuan kimsenin umrunda olmasa bile ileride yaşayarak tadacağımız acı bir gerçek.Bu zamana kadar Wattpadi duymamış insanlar Wattpadin yasaklanmasıyla Wattpadi kötülemeye başladılar bile.Üstelik bu platform hakkında en ufak bir fikirleri yokken.Bu yüzden tek çare başkaldırmak.

Beni sinirlendiren ve kıran bir başka konuya değinmek istiyorum.Ben fazla başına buyruk ve yeri geldimi kaba biriyimdir.Ama kitap boyunca tek birinize saygısızlık yapmadım.Fark etmeden yaptıysamda özür dilerim.Hatta aksine size fazlasıyla bağlandım.İlk kitabım henüz fazlasıyla acemiyim.Tabii ki herkes herşeyi sevemez ısınamaz ama gelip burada 11. Bölüme kadar okuyup sonra kitabı beğenmeyenler sinirimi bozuyorlar.Eğer bir kitabı beğenip-beğenmediğinizi,zevkinize uygun olup-olmadığını ilk birkaç bölümde anlayamıyorsanız kendinize ben kitap okuyorum demeyin.Kitabı beğenmediyseniz fikrinizi belirtip okumayı bırakabilirsiniz.Ama hem beğenmediğinizi söyleyip hem de okumaya devam ederseniz kendinizle çelişirsiniz.Eleştiriye açığım ama lütfen biraz olgun olun ve mantıklı hereket edin.Tabii ki beğenilmeye bilir herkesin hoşuna gitmemişte olabilir bunlara kesinlikle saygı duyuyorum ama bu şekilde kendinizle çelişmeniz cok saçma.Çoğunuz ise tüm bölümleri okuyor ve oy yorum yapmıyor son bölüme gelince de oy verip çıkıyor.

Ne bu nazar boncuğu hediyesi mi?

Böyle davranacaksanız okumayın lütfen.Size böyle değer veriyorken beni bu denli kırmanız hiç hoş değil.Biraz dikkat ederseniz sevinirim.

O yüzden şimdi geride bıraktığınız bölümleri oylayıp gelin ve öyle bölümü okuyun.Sizden ricamdır.

İyi okumalarr.

***

Sevgisiz büyüyen çocuklar,saygı göremeyen aileler,sahip olunamayan çocuklar her ailede bir eksik mutlaka olurdu.Bizim evimizde birden fazla çocuğun olamaması her zaman anne ve babam da bir burukluk bırakmıştı.Yine de ailem bu sorunlarını bana hiç yansıtmamış,sevgilerini benden eksik etmemişlerdi.Sevgi dolu bir ailede sorunsuzca yetişmiştim.Bu yüzden hiçbir zaman kimsenin beni sevmesine ihtiyaç duymamıştım.

Çoğumuzun hayatı ters gitse de hepimizin hayatta tutunacak illa ki bir şeyi vardı.Benim hayatım son derece iyi olsa da aksi olsa bile benim şansım mutlaka annem ile babam olurdu.Çoğu zorluğu onlarla atlatmış, onlarla üstesinden gelmiştim.Şuansa bana fazlasıyla uzun gelen bir sürenin ardından onlarlaydım.Saçımın arasında ki ufak dokunuşlar beni mayıştırsa da etkisi öyle güzeldi ki.Geldiğimden beri yanımdan ayrılmamış,nasıl yaşadığımı sorgulamamışlardı bile.

Sanki nasıl yaşayacağımı sorgularlarsa gerçek olmamamdan korkuyorlarmış gibilerdi.Saçlarımın arasında dolanan annemin elini alıp dudaklarıma götürdüm.Dizinde dönüp bakışlarımı ona çevirdim."Yaşıyorum,korkma artık gerçeğim ben hissetmiyor musun kokumu." Sanki saatlerce ağlamamış gibi tekrar gözleri doldu."Yaşıyorsun." Babamsa her ne kadar beni özlese de annemin yokluğumda çektikleri için hasret gidermesini bekliyordu.

KURALSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin