13//Druga część planu.

69 1 0
                                    

Pov:Fagata.

Minęły 2 tyg odkąd zaprzyjaźniłam się z Hanią. Poczekałam tyle Bo chciałam się dowiedzieć o niej jak najwięcej No i się dowiedziałam. To było takie trudne udawanie że ją lubię. Spędziłam cały wieczór żeby jakoś zalogować się na konto Hani. Iiiiiiii udało się! Uznałam ,że dopiero jutro wieczorem zaczmę do nich pisać dam jej jeszcze chwilę spokoju. Nie miałam co robić więc uznałam że pójdę coś zjeść i pójdę spać.

Pov:Hania

Oglądałam sobie tt i nagle zlagował mi się tel nie wiedziałam o co chodzi ale zignorowałam to i oglądałam Dalej tt. Uznałam że jestem śpiącą i poszłam się myć u poszłam spać.

Rano obudziłam się o 4 ale nie byłam już śpiącą więc poszłam umyć zęby zjadłam sniadanie ubrałam się I lekko pomalowałam była już 6 miałam na 7 więc powoli się zbierałam wyszłam o 6:40 bo i tak miałam 5 min drogi do szkoły po drodze spotkałam Kinia i Fausti więc poszłam razem z nimi do szkoły. W szkole była już reszta dziewczyn więc do nich podeszłyśmy.

H,Ki,F:Hejka
W,J:Hejo
W:Ogólnie nie sądzicie że fagata się jakoś dziwnie zachowuje.
Ki:Może trochę.
H:Dobra nie ważne chodźcie na lekcję.

"Po lekcjach"

Pov:Fagata

Wróciłam do domy i odrazu zaczełam spróbować jakoś wylogować Hanię z mesa żeby ona nie mogła odczytać wiadomości od innych. Po około 3 godz siedzdnia i szukania w necie jak to zrobić udało się!

Pov:Hania.

Wróciłam do domu i chciałam napisać do kuzynki ale nie mogłam odpalić messengera jak już weszło to zobaczyłam że zostałam wylogowana z messengera niestety nie znałam hasła i nie mogłam się zalogować więc musiałam napisać jej na SMS.

"Konwersacja Fusialki i Hani"
(Fusialka( to jest jej Ksywka naprawdę ma na imię Kasia) to siostrą cioteczna Hani jest w jej wieku i ma brata Eke(nwm czy to jego imię czy ksywka)

Fusia💗

H:Hejo kiedy przyjeżdżasz
Fu:Chyba z Eką dzisiaj tak po 17 przyjedziemy.
H:Okii
Fu:A czemu piszesz SMS a nie na mesie.
H:Bo nagle mnie wylogowało a Moja mama mi zakładała mesa i ona zna hasło a jest na delegacji za granicą i n mg do niej dzwonić.
Fu:Aha mega dziwne.
H:Noo dobra ja będę kończyć papą.
Fu:Oki paaaa.

Pov:Fagata.

Miałam napisać wieczorem do nich ale akurat Fausti napisała czy Hania chce się spotkać. No to oczywiście wykorzystałam sytuację i odpowiedziałam jej:

Nie XD to że jestem twoją przyjaciółką to nie znaczy że będę się z tobą spotykała ciągle i tak nudno jest z tobą na tych spotkaniach.

Potem napisała Kinga i spytała dlaczego jestem taka nie miła dla Fausti.
No to odpowiedziałam jej:

Bo mogę Xd będę pisała do niej co chce i jakaś jej siostrzyczka mi tego nie  zabroni.

Uznałam że to wsumie tyle wystarczy  jak jej uwieżą że to nie ona to mam jeszcze kilka sposobów na to.

Pov:Hania.

Eka i Kasia już przyjechali poszłam się z nimi odrazu przywitać pogadaliśmy trochę i poszłam spać. Bo strasznie byłam zmęczona.

----------------------

Taki dłuższy roździał dzisiaj.
Może w tym tygodniu pojawi się jeszcze jakiś roździał ale raczej w następnym.

Historyjka genzieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz