4. TİYATRO
Herkese uzun bir aradan sonra merhaba.
Biliyorsunuz ki wattpad
Türkiye'de kapatıldı ve yakın sürede açılacak gibi görünmüyor. Bu durum hepimizin canını fazlasıyla
sıkıyor ama elimizden X'teki gönderilerimiz dışında başka bir şey gelmiyor. Bu konuda gerçekten çok üzgünüm. Umarım en kısa
sürede açılır ve her şey eskiye döner.Yıldıza basmayı unutmayınn.
➴
İyi okumalar!
ERİM KIVANÇ AKÇA
Sigaramı son bir kez dudaklarım arasına götürdüğümde eş zamanlı olarak içli bir nefes verdim. Henüz öğle vaktiydi ve benim tabirimle Fox River Eyalet Hapishanesi'ni andıran -hatta ondan daha beter olan- okulun bitimine henüz dört ders daha vardı. Kaldı ki bu da çıkış saatimizin akşamüstü beş civarlarında olduğunu gösteriyordu. İçli bir nefes daha verdim. Bu yoğun tempoya tekrardan alışmak fazlasıyla zor olacaktı. Fakat bugünki sorunum bu değildi, bambaşka bir şeydi: Mavili bir şeydi.
Biten sigaranın ucunu krem rengindeki soğuk mermere bastırdığımda başımı hafif bir açıyla açık olan camdan dışarıya doğru çıkardım. Bahçe boştu ve bunun nedeni hâlâ öğle molasında olmamızdı. Fakat bahçe sadece öğrencilere boştu. Onun dışında nöbetçi öğretmenler etrafa gardiyan gibi dikilmişti. Muhtemelen sigara içen birilerinin olup olmadıklarını kontrol ediyorlardı. Komikti ama bir o kadarda haklı sayılırlardı.
Elroy Harvey Lisesi tüm ülke çapında sahip olduğu katı kurallarıyla tanınırken her geçen sene bunların üstüne üç kat daha fazlasını ekliyorlardı. Yüzde doksan dokuz Tekrar haklıydılar. ve yüzde birlik ihtimalde onlara hak vermenin sebebi ise geçen sene dönem sonu okulda çıkan yangındı. Nasıl olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu fakat kimin çıkardığına dair de hiçbir fikrim yoktu dersem yalan söylemiş olurdum. Polat Güzsoy ve süvarileri. Geçen seneki yangına sebep olan o gerzek üçlü. Şansa bakın ki bu da komikti.
Söndüğüne emin olduğum sigara artıklarını umursamazca camdan dışarıya attığım sırada resim odasının kapısı açıldı. Gelenin kim olduğunu bildiğim için rahat bir tavırla kapıya doğru döndüğümde kalçamı camın kenarına dayadım.
İçeriye adımını attığı ilk an yüzünü buruşturdu, sigaranın kokusunu hemen almış olmalıydı. "Aptal herif," dedi öfkeyle kapıyı kapattığında. "Okulun sağ kanadında nöbetçi öğretmenlerin cirit attığının farkında mısın? Değilsin." Farkındaydım. Durdu ve gözlerini kıstı. "Gerçi farkında olsanda umrunda olmaz. Ama tekrardan hatırlatayım canım: Daha okulun ilk haftasından uzaklaştırma aldın. Birde resim odasında sigarayla yakalanmak falan mı istiyorsun?"
Demre her zamanki gibi yine evhamlıydı ve buna alışalı çok zaman oluyordu. "Okulun sağ kanadında cirit atan öğretmenlerin sebebinin sevgilin olduğunun farkında mısın?" dedim onun aksine büyük bir umursamazlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ SAÇLI KIZ VE SAHALARIN PRENSİ
Genç Kurguİrem Güzsoy Elroy Harvey Lisesi'nde son sınıf öğrencisidir ve eylül ayının gelmesiyle beraber nihayetinde okullar açılmıştır. Başka bir deyişle sezon maçları dönemine giriş yapılmıştır. Sezonun açılışını yapacak olan futbol maçına gittiğinde, aslınd...