İnsta: gercekailemwatty
Takip edelim ❤️💋🥰
Bu arada aile kurgusu diye aşk olmayacak sanmayın plan program peşindeyim şuan AOAMAOAMPAMOSMSLSKWMSLWMPWMSLLKSPSMS
Öyle bir içimden geldi bu kurguyu yazmak gerçekten
Tarih 29.07.2024 saat 03:24 umarım güzel başlangıçları tarihi olur sizde başladığınız tarihleri buraya bırakır mısınız? 🥰❤️ İyi okumalarİpek
Merhaba şu an Kayra'nın yayınını izliyorum.
Kayra benim kocam olur, kendisi 1.90 boyunda 18 yaşında bir bey, müsait oldukça yayın yapan biri ve o yayınlarında arkadaşlarıyla oyun oynayıp, sohbet edip eğlenirken bana onu izlemek düşüyor...Aman benden haberi bile yok. Ben nasıl olsa haberi olmayacak diye diye kendimi fazla kaptırdım sanırım...
Annemin bana seslenmesiyle yayından çıkıp mutfağa ilerledim:
"Kahvaltı için bana yardım eder misin güzel kızım?"Gülümseyerek:
"Ederim anne." Dedim.Ben İpek 17 yaşındayım annem ve babamla yaşıyorum, 11. Sınıfa geçtim orta gelirli bir aileyiz durumumuz gayet iyi.
"İpek babanı çağırır mısın?"
Annemin isteği üzerine babamın odasının kapısını açıp içeri girdim."Efendim kızım?"
Telefonla konuşuyordu ama benim geldiğimi fark edince sonra arayacağını söyleyerek kapatmıştı.
"Kahvaltı hazır baba." Dedim ve odadan çıkmak için geriye doğru bir adım attım.
"Tamam geliyorum ben."
Demesiyle tamamen odadan çıkıp yüzümdeki tebessümle hazır olan kahvaltı masasına yerleştim.Ne kadar huzurlu bir ailede olsak bazı duygular eksik gibiydi... Ama bununla da yetinmeyi bilmek lazım berbat hayatlar var, ben biraz ilgi meraklısıyım diye saçma sapan triplerede giremem.
Bir kardeşim olsun çok isterdim sadece, bilmiyorum tek çocuk olduğum için istiyor olabilirim.
Babamın da kahvaltıya gelmesiyle kahvaltı etmeye başladık.
"Yüksel hastaneden aradılar kahvaltıdan sonra hastaneye gitmemiz gerekiyor. "
(Yüksel annenin ismi)
"Orhan birine bir şey mi oldu yoksa?"
(Orhan babanın adı)
"Yok canım gidince öğrenecegiz İpek ile ilgiliymiş, sende geliyorsun o yüzden kızım işin yok değil mi bugün?"
"İşim yok baba, benimle ilgili ne olabilir ki?"
Babam bir iç çekti... Gergindi biraz.
"Bilmiyorum gidince detaylı öğreniriz uzatmayın. Kahvaltı yapalım doğru düzgün sonra konuşuruz."
...
Üstüme bir crop geçirip alt olarak eşofman giydim, saçlarımı kendi halinde bırakıp evden çıktım, beni bekleyen anne ve babamın yanına doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
Teen FictionKlasik aile kurgusu okumaya başlamadan önce her şeye kendinizi hazırlayın iyi okumalar. ❤️ #kardeş 1. Sırada. 09.11.2024 #abilerim 1. Sırada. 06.11.2024 #ipek 1. Sırada 05.08.2024 #psikoloji 2. Sırada. 08.08.202...