14-🐢

1.1K 59 17
                                    

Merhaba ey ahaliiiii
Bir bölüm daha yazana kadar neredeyse 3k olmuşuz Allah razı olsun biraz daha mı yavaş atsam bölümleri KSPQMKJWLAMOQSMQOLWSPWMOALSPQKSPQKS

İpek ağzıma sıçıyor vallahi bana kalsa bölüm yazmam bütün gün uyurum da işte hep bu ipekler. Hepsi sıkıntılı.
Kitaptaki den bahsediyorum aşkım 🥰❤️

İyi okumalar...

Gözlerimi Kerem'in başımda gevezelik yapmasıyla açtım ve onu odadan kovup banyoda ihtiyaçlarımı giderip kısa bir duş aldım.

O sırada Pepe'nin çişimiz tuvaletteee kakamız tuvaleteee, artık kimse yapmayacakk altında ki bezee şarkısını mırıldanıyordun İpek.

Kes sesini Cafer. Öyle bir şey olmuyordu.

Tabi tabi.

Kim seviyor belli sana akıl daha yeni mi geldi?

Sabır Yarabbi ya Resulullah.

Boğazımı temizleyip banyodan çıktım. Ne giysem, canım okuluma bir kerecik sivil mi gitsem... Bak bilemedim tüh yani...

Neyse kombin yapmaya üşendim. Beyaz kısa kollu gömleğimi ve kısalttıralım diye Kaan'la savaş verdiğim gri eteğimi giydim. Manyak oğlum bunlar ciddi diyorum psikopatlar.

Gömleğin ilk iki düğmesini açtım ve hafif bir makyaj yaptım. Yaz dizilerindeki yeni okuluna giden zengin çocuğu gibiydim.

Zaten öylesin.

Sus Cafer.

Saçmalamaya başlamıştım, iş git gide daha tuhaf bir hâl alıyordu. Şizofreni miyim acaba ya?

Adım sesleri mi o?

Bence deprem oluyor.

Tövbe estağfurullah.

"ABLA ABLAA!!!"

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.

"NE OLDU KEREM?!"

"NİYE BAĞIRIYORSUN ABLA?!"

"SEN NİYE BAĞIRIYORSUN GERİZEKALI!"

"Ha pardon ablacım kahvaltı hazır da seni bekliyoruz ve ben çok acıktım."

"Zıkkımın kökünü ye Kerem."

Bu ailenin ses düzeyiyle ilgili sorunları vardı.

"Teşekkür ederim canım ablam, hadi aşşağı inelim bu arada çok güzel olmuşsun haa. Abimler kıskançlıktan çatlıyacak."

"Gebersinler."

Tövbe.

"Tövbe de abla ya."

"O kısmı Cafer benim yerime hallediyor ablacım." Diyerek saçlarımı savurdum ve Kerem'i geride bırakarak kapıyı kapattım, sonra aklıma sinsi bir fikir sokan Cafer ile hemen kapattığım kapının kulpunu tutup bütün gücümle kendime çektim.

Bir süre çabalasın canım hep spor bunlar.

Kapıyı açmaya çalışan Kerem'e ve boşa harcadığı enerjisi ile sırıtmaktan çenem ağrımıştı.

"YA NABIYORSUN KLİSOFOBİM VAR BENİM AÇ KAPIYI!!"

PATLICAM ŞİMDİ KLİSOFOBİ(klostrofobi) NE KWKAAKNXJSNSKSNJNK

"ABLA KIRARIM. AÇ."

He kırarsın velet.

Oha çekiyor. LAN GİDİYORUM.

GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin