5-🐢

2.3K 113 40
                                    

08.04.24 merhaba hello

Geri dönmeyin diye şimdiden soyliyim kızımızın bugün giyeceği kıyafet medyada ☺️

İyi okumalar...
.
.
.

Gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım. Biraz vücudumu gerdirip ayaklandım. Elimi yüzümü yıkadım ve saate baktım, işe gitmeme 2 saat vardı.

40 dakika kadar bavulumdaki kıyafetlerimi dolabıma yerleştirdim. Sonra kıyafetlerimi yerleştirirken bugün giymek için ayırdığım pantolon ve bluzumu aldım. Bir de ceket  aldım.

Banyoya gidip kısa bir duş aldıktan sonra üzerimi giyinip kahve yapmaya başladım.

Saçlarım kendi kendine kurur.

Saate baktığımda daha 1 saatim vardı. Yarım saat yol diye hesaplarsak yarım saatim kalıyordu. Kahvemi yapıp telefondan Kayra'nın hesabında gezinmeye başladım.

Canlı yayın açacağını söylediğinde bir gerildim. Hem bu saatte canlı açmadığı için hemde girersem işe geç kalacağım çok mümkün olduğu için. Es geçtim bu seferlik. Bu sebepten işten kovulursam çok geçmeden Sevgi Hanımların evine yerleşirken bulurum kendimi.
Canım o zaten olacak bir şey, sadece geciktiriyorsun.

Benimde amacım geciktirmek zaten gerizekalı.

Bildirim sesiyle telefona döndüm, kim mesaj atmış olabilir ki?

05***: Bu sıcakta uzun kollu yakmaz mı yavrum?

Kaşlarımı çatarak ekrana baktım. Dalga geçiyorlar sanırım. Etrafa bakındım nerden, kim görüyor olabilir ki beni? İşe gitmem lazım. Evet. Telefonu kapattım. Boş fincanı yıkayıp yerleştirdikten sonra spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım, kulaklığımı takıp müzik dinleyerek durağa doğru gitmeye başladım. Çok uzak değildi sadece yeni uyandığım zamanlar ekstra uyuşuk olduğum için yürümeyi sevmiyorum.

..

Otobüs durağına varmış otobüs bekliyordum. Sinirlerim bozuluyor bu otobüs gelmeyince. Durakta elinde bir sigara çakmak tutan abiyi görünce aklıma gelen şeyle gülümsedim. Deney başarılı olursa her zaman yaparızz.

"Şey, beyefendi bakar mısınız?"

"Buyrun?"

"Bir tek sigara yakar mısınız lütfen?"

"Sen mi içiceksin evladım?"

"Yok ben kullanmıyorum elinizde tutuyorsunuz diye dedim bir tek yakabilir misiniz?"

"Otobüs gelir diye yakmıyordum bende, yakıyım bari."

"Çok teşekkür ederim."

Dedim ve adam sigarayı yakınca oturup otobüsün ne zaman geleceğ-

Otobüs geldi lan.
Dalga mı geçiyosun sen benimle?

Ayaklanıp otobüse doğru yürüdüğüm de.

"Siz gelmiyor musunuz bey amcaaa?"

"Yok kızım bu benim otobüsüm değil."

"Teşekkür ederim." Diyerek bindim otobüse.

Tiktokta bir video görmüştüm otobüsü bekleyen insanlar sigara yakıyorlar ve hemen ardından otobüs geliyor falan. Deneyelim dedim ciddiye almadım, artık bende yapıcam.

Otobüste boş bulduğum bir yere geçip iyice geriye yaslandım ve gözümü kapattım.

2 durak sonra otobüsten inip çalıştığım restorana girip önlüğümü giydim.

GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin