Yeni bir bölüm gelene kadar. Neredeyse 4k olmuşuz bu seferde 🥺❤️🥰 saymayalım bereketi kaçmasın BXLABXKANSLSNXKANCKANDKAMXKAJDLANDKANDLWMLSKWKWJKZN
İYİ OKUMALARRRR...
"Ya işte kanka, işin özeti beni eski ailem öz ailem değilmiş. Hemşirenin eli kaymış karışmışım, Çakır ailesi öz ailemmiş." Dedim gülümseyerek Elif'e doğru.
"Eli nasıl kaydı ben anlamadım abi."
"Yaw bilerek karıştırmış bizi işte, öyle yani herhalde oldu bir şeyler. Bu arada şu çocuk neden hoca yokken bile ders çalışıyor?"
"Muhammed Ali o, öyle o huyu kurusun. Pişşt! Buraya gel de kızla tanış."
"Yazıklar olsun biz seninle böyle mi konuştuk Elif? Konuşmuyorum seninle de." Dedi ve utanmış gibi kafasını ellerinin arasına aldı.
"İnsan yemiyorum Muali merak etme."
"Ne?"
"Muhammed Ali çok uzun geldi."
"İyi fikirmiş."
"Şaka mı?" Demişti fısıltıyla Muali. Noldu beğenemedin mi kardeşim?
"Kanka şimdi bu Mua- La havle Muhammet Ali benim çok yakın arkadaşım aslında ama bu ders gelmeyen Mazlum hoca biraz sıkıntılı. Kızlar ve erkeklerin yan yana oturmasına karşı ama değil gibi de canı istediğinde karşı oluyor moraline bağlı yani."
"Salak mıdır nedir."
"Neyse biz şu an o yüzden ayrı oturuyoruz yani. Sana anlattığım mevzulardan dolayı biz kendi aramızda yok konuşmayalım, etmeyelim diye anlaştık kısacası. Seni karıştığın kız gibi sandık, ön yargılı yaklaştık bizim hatamız yani tamamen. Muhammed'in bir tık kızlarla konuşamama özürü var bir de. Konuşabildiği tek kız benim."
Kızlarla konuşamama özürü ne be? Bu kızın çenesinede helal olsun.
"Nefes al. İyi misin Elif, su ister misin çok konuştun."
"Sağol ya teşekkür ederim."
Size bir özet geçeyim; Elif Su'nun bakışlarına laf edip bende onun gibi ön yargıyla yaklaşmıştım, onu hallettik. 32 dakikadır konuşuyoruz artık bestimdir kendisi.
"Şu an ki dersimiz ne bilmiyorum ben?"
"Müzik. Boş geçer genelde hoca kafasına göre takılıyor. Yani eğer müzik üzerinden gidicek olan öğrencileri varsa tabi ders anlatıyor. Kişiye özel ayrı anlatıyor yani aslında. Ama sınıfta kimse bununla ilgilenmiyorsa anlatmaz."
"Görevi bu değil mi abi oturduğu yerden görevini yapmadan para kazanan insanlara gıcık oluyorum."
"Aynen, belki senin dersini dinledikten sonra bu mesleğe yönelecek ama işte."
"Böyle hocaya hoca denmez."
"Ne konuşuyorsunuz?" Diyerek kafasını uzattı Muali.
"Sen hani benimle konuşmuyordun?"
"Kanka konuşmuyorumda ne konuştuğunuzu da mı bilmeyelim canım?"
Elif'le konuşmalarına laf sokma amacıyla atladım:
"Bil Muali. Sen beni o kızla bir tutmak. Senin işin bitmek. Sen susmak. Benimle konuşmamak."Yüzünü tuhaf bir şekilde sokup başını yukarı aşağı sallarken birden Elife dönüp:
"Ee bu kız normal konuşuyor."
"Hayvan dili bilmiyorum ki o kızı taklit edeyim. Sahi neydi adı Elif ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
Teen FictionKlasik aile kurgusu okumaya başlamadan önce her şeye kendinizi hazırlayın iyi okumalar. ❤️ #kardeş 1. Sırada. 09.11.2024 #abilerim 1. Sırada. 06.11.2024 #ipek 1. Sırada 05.08.2024 #psikoloji 2. Sırada. 08.08.202...