Mirhibalaarrrrr
İyi okumalar...
.
.
..
.
.
Gözlerimi aralamaya çalışırken dışarıdan duyduğum uğultular neler olduğunu merak etmeme sebep olmuştu:
"Uyanıyor anne!" Diye heyecanlı bir ses duydum.Gözlerimi açıp etrafa bakmaya çalıştığım esnada hastanede olduğumu fark ettim.
Yüzümü buruşturdum.
"Kızım, güzel kızım! Oy kurban olurum çok korkuttun bizi."
"Anne bırak nefes alsın canını yakacaksın."
"Sus lan sen, kızımız uyanmış anneniz tabiki sevecek ama hayatım sanki biraz fazla mı sıkıyorsun?"
"Özür dilerim bebeğim canın acıdı mı?"
Konuşasım gelmiyordu... Boğazım acıyor.
"B-biraz..."
"Özür dilerim kurban olduğum çok korktuk."
"Bir kere daha kaybetmeyi kimse kaldıramazdı."
"Susun açmayın bu konuları prensesim dinlensin, başını ağrıtmayın yeni uyandı."
İçeriye giren doktorla ayaklanan herkes yerine sinmişti.
"Prenses uyanmışta ailesinden kurtulmak istemiş değil mi? Seni bize alabilirim ne dersin güzelim?"
Ha? Lan bu kim?
"Saçma sapan konuşma çıktığın yere sokarım seni Ferhat kız benim."
"Sen bu babanı boş ver bize gidelim."
"Siz kimsiniz?"
"Amcan oluyorum, hem seni bizim keratalarla tanıştırırım."
"Öyle bir şey yok amca, kardeşim size tek başına gelip o dümbüklerin yanında da tek başına duramaz."
"Aynen katılıyorum."
"Bende onaylıyorum."
"Size soran mı oldu ya bana sordu beyfendi."
"Kız sen bizi niye satıyorsun yakışıyor mu hiç?" Dedi Haktan abi.
"Sizde bana sormadan karar vermeseymişsiniz."
"Kız saçmalama!" Dedi Kerem. Al işte abisi örnek oldu.
"Ablaya ne oldu Kerem. Sus Kerem."
"Ay özür dilerim abla."
Boğazım daha fazla ağrımaya başlayınca Efe kaşlarını çatarak bana bakmaya başladı. Sonra hızlı adımlarla odadan çıktı.
O sırada doktor -aman amcam, tekrar konuşmaya başladı:
"Neyse, ciddi yaralar ve yaşanılan travma için aile içinde terapiler yapmanız gerekiyor. Ben psikoloğun pek bir işe yarayacağını düşünmüyorum, İpeğin durumu ciddileşirse direkt psikiyatriye yönelmenizi tercih ederim. Yaraları için krem, ciddi yaralar için ekstra sargı bezleri yazdım. Mikropları şu anlık temizlemiş olsakta 2 günde bir sizde aynı işlemi yapın abi. Ciddi bir şey olursa arayın ben gelirim. Biraz daha dinlensin hazır hissedince taburcu olabilir. "Ben şimdi çıkmak istiyordum.
Bunalmıştım.Derin bir nefes alıp verdim o sırada içeriye Efe girdi elinde bir tepsiyle:
"Acıkmışsındır, su da getirdim bir de sıcak bir şeyler de iyi olabilir boğazın için diye düşündüm çay getirdim ama sevmediğin bir şey varsa siparişte vere-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM
Fiksi RemajaKlasik aile kurgusu okumaya başlamadan önce her şeye kendinizi hazırlayın iyi okumalar. ❤️ #kardeş 1. Sırada. 09.11.2024 #abilerim 1. Sırada. 06.11.2024 #ipek 1. Sırada 05.08.2024 #psikoloji 2. Sırada. 08.08.202...