🌱🌱🌱
من تمام کامنت ها رو میخونم و به نظرم یه سری چیزا نیاز به توضیح داره. برای بعضی از شماها قبلا گفتم ولی خب خیلی از بچه ها کامنت ها رو چک نمیکنن.
به نظرم حتی اگر میدونید قضیه چیه هم، این پارت رو چک کنید. شاید یه سری از ابهاماتتون رفع شه🥹💚
🌱🌱🌱
خب یه نکته در مورد چپتر قبل باید بگم. شما بعد از مسخ شخصیتی به ضمیر ناخوداگاه دسترسی پیدا میکنید و این دلیلی بود که رادمهر، ویهان رو با اسم دیگه ای صدا زد.
🌱🌱🌱
حالا بریم سراغ کار خودمون...
نمیدونم که فیلم اقای هیچکس رو دیدید یا نه اما داستان در مورد پسر بچه ای که پدر و مادرش جدا شدن و فیلم ۳ حالت از زندگی این پسر رو در اینده نشون میده:
_اگر کنار مادرش بمونه چه اتفاقی میوفته؟
_اگر کنار پدرش بمونه چه اتفاقی میوفته؟
_اگر هیچ یک از اون دو نفر رو انتخاب نکنه چی میشه؟داستان زندگی رایان همچین چیزیه...
شما اولین بار رایان رو داخل مطب رادمهر دیدید که یه سری اطلاعات گُنگ از خودش داده و گفته که به خاطر تغییر شرایط زندگی اش نتونسته ارزو هاش رو دنبال کنه.
در ادامه اون کنار پنجره قدی وایمیسته و تَتوی دستش (که یه تاریخ بوده) به رادمهر نشون میده و باعث میشه تا این تاریخ در ناخوداگاه رادمهر ثبت بشه.
حالا برگردیم عقب...
طبق فلش بک هایی که داخل داستان داشتیم، رایان ۷ ساله، راد رو داخل یه "پارک" میبینه و بهش میگه که یه روز برای دیدنش بر میگرده.از همین پارت میشه متوجه میشیم که اون یه بچه معمولی نیست اما چرا همچین چیزی گفته؟!
شما تا زمان کنکور رادمهر، رایان رو نمیبینید. این بار اون ها تصادفا هم دیگه رو میبینن و وارد رابطه میشن.
طبق اطلاعاتمون، رایان حتی رشته ی مورد علاقه اش یعنی نقاشی رو ول میکنه تا با پارتنرش داخل یه دانشگاه باشه.
به تدریج میبینید که تمام علایق رایان و ویژگی های رفتاری اش(حتی فوبیای ارتفاعی که داشته)، طوری به خورد شخصیت رادمهر رفته که انگار از اول منحصر به خودش بوده!
اون حتی به خاطر رایان سیگار میکشه و علاقه ی افراطی اش به این موضوع، به دفعات داخل پارت ها تکرار شده. اما چرا؟
من از سیگار به عنوان یه شی نمادین استفاده کردم... چیزی مثل سیب ممنوعه که وقتی کسی قبولش میکرد، ناخوداگاه درگیر ماجراهای پیش روش میشد.
***
حالا نظرتون رو به پارتی جلب میکنم که اهورا با یک فرد ناشناس (رایان) ملاقات داشته و ویهان پشت آیفون، گوش وایساده.
CZYTASZ
✨️𝕷𝖎𝖌𝖍𝖙𝖊𝖗✨️ |
Romans|در حال آپ| اگر بتونی یک صفحه از گذشته ات رو تغییر بدی... اون کدوم قسمت از زندگیته؟✨️ رادمهر، روانشناس افسرده یک مدرسه پسرانه، درگیر توهمات خود است و تلاش میکند تا دانشآموز گمشدهای را پیدا کند، غافل از اینکه این جستجو او را به واقعیتهای پیچیدهت...