Andrea gülümseyerek ekrana bakmaya devam etti, Calum ise dudaklarını ıslattı ''Seni şimdiden özledim,'' dedi, Andrea sırıttı ''Bende seni özledim, ama merak etme. Bir aya kalmaz oradayım.'' Calum kafasını salladı, ''Bana Dylan'dan bahset,'' dedi suratındaki gergin gülümsemeyle. Andrea kıkırtısını gizlemek için dudaklarını birbirine bastırdı ''Uhm, pembe saçlı bir kız. Gözleri mavi, bir kız. Cidden, bir kız.'' Calum gözlerini kısıp Andrea'ya bakmaya devam etti, Andrea suratını buruşturdu ''Bana inanmıyor musun?''
''Tabii ki inanıyorum sevgilim, sadece merak ettim.'' Andrea onu onayladı, ardından mutfağa gitmek için ayağa kalktı, ''Baban hala gelmedi mi?'' dedi Calum, elini alnına koymuştu ve yorgun olduğu her halinden belliydi.
Andrea yanaklarını şişirerek kafasını iki yana salladı, aynı anda mutfağa girmişti ''Hayır, iki gün sonra gelecek.''
''Dylan seninle kalmıyor mu?'' Andrea sırıttı ''Banyoda şuan, bizde kalacak.'' Calum inledi ''Andrea, tekrar oraya gelmek istiyorum. Tanrım, seni özledim.'' Andrea suyu içerken gözlerinin dolduğunu hissetti, ardından suyu tezgaha bıraktı ''Bende-'' dedikten sonra dudaklarından bir geğirik kaçtı. Ardından Andrea, şirince gülümsedi ''Tanrım,'' dedi, Calum önce kaşlarını çattı, ardından kahkaha atmaya başladığında Andrea'da onunla beraber gülmeye başladı.
Beş dakikalık uzun bir gülüşmenin ardından Calum göz yaşlarını sildi, Andrea ise burnunun kemerini sıktı ''Tanrım, rezilliğim.'' Calum kıkırdarken konuşmaya başladı ''Hayır, o kadar sevimliydin ki.''
Andrea suratını buruşturup sonunda mutfaktan çıkabilmişti.
''Calum,'' dedi sitemle, tam devam edecekken Calum'un yanında Luke belirdi.
Andrea gülümsedi ''Selam Luke!'' Luke sırıtırken elini salladı ''Merhaba Andrea,'' ardından Calum'un yanağını sıkıp öpücük kondurduğunda Andrea kaşlarını çattı ''Sevgilimden uzak dur,'' dedi, Luke sırıtarak Calum'un üzerine zıpladı.
Andrea onların bu hallerine gülerken Dylan koltukta yanına oturdu ''Ne yapıyorsun?'' dedi pembe saçlarını toplarken, Andrea kaşlarını çattı. Dylan, makyajsızken bile çok güzel bir kızdı.
''Dylan, git burdan çok güzelsin,'' dedi gülerken, Dylan suratını iyice ekrana yaklaştırıp bağırdı ''Merhaba Calum!'' dedi, Luke ve Calum merakla telefonu alıp kızlara baktılar.
Luke, önce kaşlarını çattı ardından dudakları aralandı. Andrea, bir şey söyleyeceğini düşünürken Luke, dudaklarını tekrar kapattı.
''Memnun oldum Dylan, ben Calum.'' dedi gülerken, ''Kızıma sahip çık, ben orda yokken.'' Andrea ona dil çıkardığında çocukların tarafından bir ses geldi, ''Merhaba poser!'' dedi Ashton bağırarak. Andrea kıkırdadı ''Merhaba doğum günü çocuğu.''
''Kızlar, bizimkileri sizden almak zorundayım. Çünkü provamız var.'' Dylan, televizyona ilerlediğinde Calum'a baktım ''Görüşürüz sevgilim,'' dudaklarını büzdü ''Görüşürüz sevgilim.'' dedi, ardından öpücük attığında kıkırdayarak ona öpücük yolladım.
***
iki gündür bölüm atmıyorum çünkü dizimi bitirmek gibi bir komplekse girdim ve şuan üzgünüm
neyse, Dylan Amanda Steele bu arada (meleyim)
yorum bekliyorum, iyi geçeler