Calum, Andrea'ya attığı FaceTime isteğinin red edildiğini görünce sabırla bir daha aradı.
Bu cidden ellinci olabilirdi.
Sonunda ekranda Andrea'nın mor, lila ve pembemsi saçları Calum'u karşıladı.
"Saçını turuncu yapmayacak mıydın?" Andrea sadece gözlerini ve burnunu gösterirken mırıldandı "Pembe oldu." Calum yutkunarak ona baktı, odası karanlıktı ve saçları yukarda toplanmıştı. Andrea ise muhtemelen uzanmış ve telefonunu göğsünde tutuyordu.
"Ne istiyorsun Calum?" Calum güldü "Hatamı telafi etmek istiyorum." kız gözlerini devirdikten sonra tikini yaptığında Calum kahkaha attı, Andrea ise kaşlarını çattı "Ne oldu?" Calum omuz silkti "Hiç, tikin komik gözüktü."
"Calum, uyumam gerek." kız kolunu alnına koyduğunda, Calum kolundaki çizimleri fark etti "Bunları sen mi yaptın?" kız kafasını salladı "Evet, dün gece uyumadım ve terminatör oldum," deyip öne atıldı "Bööö," Calum kahkaha attığında kızda gülmeye başladı "Cidden," dedi "Uyumam gerek."
Calum kafasını sallayıp iç çekti, ekrana baktı "İyi geceler güzellik," Andrea'nın suratında saf bir gülümseme oluşurken güldü "İyi geceler," gözlerini kıstı "Bebeğim," diyip aramayı sonlandırığında Calum kahkaha atmaya devam etti.
"Tanrı, o blogu kutsasın!"
**
YAAAA