Ellerimi sevgilimin saçlarının arasında dolaştırmaya devam ederken gülümsedim "Andrea," dedim fısıltıyla "Hayal kurmaya ne dersin?" kafasını kaldırıp gözlerime baktığında neredeyse kapanıyor olduklarını gördüm.
Eh, onu biraz yormuştum.
"Olur," dedikten sonra göğsümü öptü, bu sefer ben aşağıya kayıp suratımı Andrea'nın boynuna gizledim, kıkırdayıp ellerini sırtımda dolaştırmaya başladı "Düşün," dedim gülümserken "Evlendiğimizi hatta bir erkek çocuğumuz olduğunu."
"Umarım sana benzer Cal," dediğinde suratımı buruşturdum "Hayır, bana benzerse çirkin olur." kafama vurduğunda güldüm "Saçmalama Calum, küçükken çok tatlıymışsın." çenesine öpücük kondurdum "İsmini Chris ya da Scott koyabiliriz," dediğinde kaşlarımı çattım "Hayır, Peter olsun istiyorum." elleri enseme çıktığında fısıldadı "Pekala bebeğim," dedi ardından kıkırdadı "Senin gibi bir bebekle uğraşırken, bir tanede senin küçük versiyonunla nasıl uğraşacağım?" dudaklarımda sırıtma oluştuğunda doğrulup Andrea'nın üstüne çıktım, gülerken ellerini yanaklarıma yerleştirdi.
"Bebek olduğumdan emin misin?" gülerek kafasını olumlu anlamda salladı "Bu bebek-" diye söze başladığım an yanağıma yavaşça vurdu "Terbiyesiz, in üstümden." dedi kıkırtılarının arasımdan, gülerek üzerinden inip yanına uzandım "Pekala, pekala." sırt üstü tavana bakarken konuşmaya devam ettim "Senden mükemmel bir anne olur Andrea," gözlerimi ona çevirdiğimde bana doğru döndü, sağ eline kafasını yaslayıp yukarıdan bana bakmaya devam etti "Kendi annemden daha mükemmel bir anne olacağım."
"Sen dünyadaki en mükemmel anne olacaksın," kıkırdayıp ona baktım "Andrea Grimes,"
***
Aklımda baştan beri böyle bir konuşma yapmaları vardı
Kısa oldu affedin ama cidden çok hoşuma gitti
Her neyse buraya kadarmış :')
Sizleri seviyorum sayın Comics'in değerli okuyucuları
Ayrıca sizinle konuşmak&tanışmak isterim, bilmiyorum belki twitter ya da whatsapp geubu açabiliriz. Aşağıya düşüncelerinizi yazın!!
Powers'a bakmayı unutmayın lol
Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere!