Calum: tanrım sonunda
Calum: ve evet Ashton'du.
Andrea: hey
Andrea: Ashton'u seviyordum oysaki..
Calum: hahqhahaıwnpdanlemd
Calum: aklıma
Calum: benle konuşurken bana seksi demen
Calum: geldi
Calum: cidden seksi miyim
Andrea: utandım,
Andrea: evet yani
Andrea: seksisin
Andrea: ve sana gay demiştim
Andrea: XUAN AĞLIYORUM
Calum: HAHAHHAHABQKAJ
Calum: FaceTime yapmak ister misin?
Andrea: tamam bir saniye
Calum, FaceTime uygulamasına girip Andrea'nın ismine tıkladı. Ardından Andrea onu onaylayana kadar ekrandan saçına baktı.
İlk defa bir kız için bu kadar heycanlanıyordu. Oysaki hiç yüzyüze görüşmemişlerdi.
Kız garip gülümsemesiyle kamerayı açtığında Calum kahkaha attı, ardından kızda kıkırdayıp Calum'a dikti gözlerini.
Birbirlerini biraz andırıyolardı. Andrea'nında gözleri hafif çekikti, Calum'unda.
Andrea, Calum'a bakarken, Calum yine burnunu oynatmıştı. Andrea kıkırdadı "Tikin var sanırım," Calum gülümseyip kafasını salladı "Evet," Andrea omuz silkip "Bende de var," dedi "Ama sana yakışıyor."
Andrea kafasını eğip söylediği şeye utandığında Calum güldü "Ee, inandın mı?" Andrea gözlerini devirdi "Evet, şuan," dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra Calum güldü "Fangirllüyebilirsin, sorun yok." kız gülerek ekrana bakmaya başladı "Tanrım, cidden favori grubumun bassçısıyla konuşuyorum," kıkırdarken devam etti "Ve arkadaşız,"
Calum düşündü, arkadaşız.
Ashton'ın sesi dışarıdan duyulduğunda Andrea kaşlarını çattı "Ashton mu o?" Calum gülerek onu onayladı, Ashton'ın sesi netleşmeye başladı "Cal! Hadi provalara geç kalacağız," Calum onu onaylayıp Andrea'ya döndü "Şuan Kaliforniya'dayız. Seninle nasıl görüşebilirim?" kız dudaklarını büzdü "Muhtemelen hiçbir şekilde çünkü okulum var. Kaliforniya'ya gelemem." Calum kafasını salladı "Pekala, sonra görüşürüz?" kız kıkırdayıp kafasını salladı "Pekala, görüşürüz."
"Görüşürüz güzelim."
****
Ah ah tanrım