Gözlerimi telefonun sesiyle aralayıp sağ elimi komidine götürdüm, ardından elime alıp daha fazla ses çıkarmaması adına sesini kıstım.
Andrea'yı uyandırmak istemezdim, dün akşam çok yorulmuştu.
Kendi kendime sırıtıp telefonu açtığımda Ashton'ın sesini duydum "Dostum," dedi telaşla "Buraya dönmelisiniz," kaşlarımı çattım "Ne için?" dedim fısıldayarak, Ashton ile derin nefes aldı "Bir televizyon programı ayarlamışlar, ondan önce konser vereceğiz. Cuma akşamı."
Derin nefes alıp gözlerimi yumdum "Tamam," dedim fısıldayarak "Öğlene doğru yola çıkarız."
"Tamamdır Cal, görüşürüz." telefonu kapayıp komidine tekrar koydum ve kollarımın arasındaki sevgilime döndüm, kollarını gövdeme dolamıştı suratını ise boynuma gömmüştü. Gülümseyerek ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım "Bebeğim?" dedim fısıldayarak, ardından belki biraz sevişebilmek adına dudaklarına öpücük kondurmaya başladım, fakat inledi "Calum, uyumam gerek," dedikten sonra kafasını inatla boynuma gömdü.
Kıkırdayarak parmaklarımı çıplak belinde dolaştırmaya başladım "Hadi sevgilim, uyan ve kahvaltk edelim." omuzlarını kaldırıp indirdiğinde, sağ omuzunu ısırıp güldüm, Andrea ise inledi "Ne istiyorsun benden, tanrım," dedikten sonra kıkırdamaya başladı "Sevgilimle biraz vakit geçirmeye çalışıyorum," dedim suratını boynumdan çıkardığında, ardından dudaklarına yakın durdum "Belki birqz sevişiriz," gülerek dudaklarıma öpücük kondurdu "O eylemi dün yaptık sanıyordum." dudaklarımı büzdüm, yavaşça üzerine çıktığımda kollarını boynuma doladı.
Ellerimi beline koyduktan sonra kendimi ona sürttüm, aramızda sadece benim baksırım vardı.
"Cal," dedi ardından inledi, telefonun sesi odayı doldurduğunda inledim, kafamı boynuna koyduğumda o ise elimi yere koyup telefonunu aldı.
"Efendim babacım?" derin nefes aldığında yüzündeki ifadeye bakmak için kafamı kaldırdım "Evet Calum'layım," dedikten sonra bir elini saçlarıma koyup okşamaya başladı "Hayır baba, biz iyiyiz." alt dudağını ısırmaya başladığında müziplik yapmak adına boynuna ve göğüslerine öpücük kondurmaya başladım, Andrea ise kaşlarını çattı, gözleriyle yapmamamı emrediyordu.
"O-olur babacım, iki," derin nefes aldı "İki haftaya ordayım." yutkundu "Hayır, bir şey yapmıyoruz." hafifçe kafama vurduktan sonra babasıyla vedalaştı ve telefonu kapattı "Calum!" dedi bağırarak, ardından kıkırdamaya başladım "Babam, beni orgazm edip etmediğini sordu. Tanrım korkunçtu!" gözlerimi kocaman açtım, ardından beraber kahkaha atmaya başladık.
"Belki burada değilde, duşta olabilir. Ne dersin?"
***
Duşta yaşadığımız sıcak dakikalar sonrası, mutfaktaki sandalyeye oturmuştum, Andrea'nın kahvaltı hazırlamasını beklerken telefonla uğraşıyordum.
Hayranların beraber başbaşa bir tatil yaptığımızdan haberleri vardı, ayrıca sabah bir fotoğraf çekip twittera atmıştım.
Bizi destekleyen insanlar bunu icon yapmışlardı ve çok sevimli duruyorlardı.
"Andrea," dedim derin nefes alıp, bana döndü "Efendim bebeğim?"
"Şey bugün dönmemiz gerek. Cuma günü için programa bir şey eklemişler." kıkırdadı, "Olur döneriz, sorun değil." rahatlıkla nefes aldım "Oh, kızacaksın sandım."
"Kızmam için bir sebep yok Calum, orada da seninle olacağım zaten." kafamı sallayıp gülümsedim "Açlıktan öleceğim, biliyorsun değil mi?" kızarttığı ekmekleri çıkarıp tabağa koydu, ardından yumurtalarıda tabağa koyup masaya getirdi "Çok fazla efor sarfettik," dedi kıkırdamalarının arasından, "Değdi," deyip omuzlarımı kaldırıp indirdim, ardından yaptığı yumurtayı yemeye başladık.
Yemeğini yerken gözlerini çevirip bana baktı "Bebeğim," lokmamı yuttuktan sonra ona cevap verdim "Sevgilim," dediğimde güldü "Şey, şu mmm," dedikten sonra yerinde kıpırdandı "Şu boyama işini hatırlıyorsun değil mi?" kıkırdadım "Evet, sana bir konser ayarlayacağımı söyledim. Konuşacağım bebeğim, merak etme." dudaklarını ıslattı "Tanrım, teşekkür ederim." dedi gülerken, uzanıp dudaklarını öptüm.
***
finale #1 size fake attım
bu arada azalan yorum sayısı beni hayli bozguna uğrattı, sizin için o kadar smut yazmıştım...ayıp