Next To Verstappen.

52 2 0
                                    

14 Eylül 2022

"Annabelle Bronie geri döndü! Geçtiğimiz hafta Red Bull takımına geçtiğini duyuran Bronie, aynı zamanda sözleşmesinin iki yıllık olduğunu da paylaştı. Sergio Perez de ani bir kararla emekliliğini duyurdu, sence zamanı gelmiş miydi Will?" dedi spiker, Annabelle ise bir toplantıdan daha çıkıyordu. Daha yeni iki yıllık bir sözleşmeye imza atmıştı. Bütün arkadaşları onu kutlayan mesajlar atıp aramışlardı, herkes mutluydu. İki yıl içinde çok şey oldu, Annabelle sekiz yarış kazandı, 2022 Miami-Monako-Azerbaycan-Japonya GP ve 2023 İspanya-Las Vegas-Avusturya-İtalya GP. Kazandığı kupaları evinde sergiledi, yanına başka kupalar ve madalyalar ekledi. Daha sonra Monaco'dan ayrıldı, Carlos'un yanına taşındı. İspanya sıcaktı, uzun mesai saatlerinden sonra gittiğiniz tropik tatillere benziyordu. Dinlendirici, sakinleştiriciydi, öyle olmalıydı. Ama sakinleştiricinin yanından bile geçmiyordu, her gün yataktan çıkmak için çaba sarf ediyordu. Daha fazla seyahat etmek istemiyordu, normal insanlar gibi evde oturmak, ev işleri yapmak istiyordu. Formula çocukluk hayaliydi, rekorlar kırmıştı, madalyalar kazanmıştı ve yorulmuştu. Artık vücudu kaldırmıyordu, dinlenmek istiyordu, rahat geçireceği boş günleri olsun istiyordu, Fakat boş olan günlerini bile spor salonunda geçiriyordu. 2024 sezonu için sözleşmesini yenilemedi, artık bir sebebi vardı. Kamera karşısına geçti ve şunları söyledi: "Merhaba, 2023 sezonu sonundaki emekliliğimi duyurmak için buradayım. Bu sporda geçirdiğim yıllar boyunca desteklerini benden esirgemeyen herkese çok teşekkürler. Aileme, sponsorlarıma teşekkür ederim. Singapur Grand Prix'de görüşmek üzere..." Zaman hızlı geçti, 2023 sezonu göz açıp kapayıncaya kadar bitti. Kış arasından sonra Carlos yarışmalara geri döndü, Annabelle ise zamanını yeni evinde, İspanya'da geçirmeye başladı...

 Kış arasından sonra Carlos yarışmalara geri döndü, Annabelle ise zamanını yeni evinde, İspanya'da geçirmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Babydoll || Charles LeclercHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin