ZARA
- Van egy jó hírem, Zara. Sebastian nagyon izgatott lesz. Gratulálok, terhes vagy!" Az orvos szavai csengenek a fejemben, ahogy ismét bámulom a vizsgálati jelentéseket, majd mikor elhagyom a kórházat.
"Sajnálom!" - mondom, miközben elkerülöm, hogy valakibe ütközzek, a szívem kihagy, majd védelmezően a hasamra teszem a kezemet, és a várakozó autóm felé sietek.
A sofőröm, Evan a fekete autó mellett vár, és fejet hajtva kinyitja nekem az ajtót.
"Köszönöm!" - mondom, miközben kecsesen beszállok. - Hová, asszonyom? - kérdezi, miután beszáll a kocsiba.
- Haza - mondom, és képtelen vagyok elfojtani az izgalommal teli mosolyomat.
Ez valójában megtörténik. Három éve próbálkozunk a babával, és végül... végre terhes vagyok.
Azt akarom kiabálni a háztetőről, mondd el mindenkinek, hogy igen! Terhes vagyok a falka örökösével! De visszafogom az izgalmamat. Először el kell mondanom Sebastiannak a jó hírt.
Sebastian a Dark Hollow Falls Alfája. Ez az egyik legnagyobb falka az állam keleti oldalán.
A nagy területtel azonban együtt járnak a veszélyes határok is, amelyek tele vannak szélhámosokkal, akik készek arra, hogy széttépjenek mindenkit, aki az útjukba kerül.
A vérfarkasok egész életüket azzal töltik, hogy keresgélnek, és abban reménykednek, hogy megtalálják sorstársukat. Ami engem illet, attól a pillanattól kezdve szerelmes voltam Bastienbe, amikor tizenegy éves koromban megláttam.
Ez a szerelem soha nem múlt el, és amikor kiderült, hogy ő a sorstársam, egy álom vált valóra, amikor összeházasodtunk.
Kétségbeesetten szeretett volna örököst, de melyik Alfa nem?
Éppen tizennyolc éves voltam, amikor rátaláltam, ő akkor harmincegy volt. Sok más alfának vannak már fiai, akiket kiképeznek arra, hogy az ő korában a következő alfavá váljanak.- Siess, Evan, sok dolgom van ma - mondom a sofőrnek, miközben hátradőlök a plüss bőrülésen.
Amikor elérem a nagy, zárt kastélyunkat, belépek, és egyenesen a konyhába indulok, tűsarkúim visszhangoznak a fapadlón. Megfőzöm a kedvenc pudingját, és a tányér alá teszem a leleteket!
- Kiveheti az estét, pihenjen egy kicsit - mondom a szobalánynak, Elsának. - Ma este én főzök nekünk.
- Ó, köszönöm, Luna! - mondja, és lerakja a kezében tartott konyharuhát. „Biztos vagyok benne, hogy az Alfa boldog lesz, ha elkészíti a kedvenc desszertjét! Főleg, hogy nem is szereti az édes dolgokat, de a pudingjának nem tud ellenállni!"
Szavai hallatán elmosolyodom. Igen, Sebastian nem szereti az édes dolgokat, eltekintve tőlem és a tejszínes lepénytől.
Felforrósodik az arcom, ahogy visszaemlékszem, amikor először mondta el, hogy ez most a második kedvenc desszertje. Egyúttal megkérdeztem, mi az első számúja, abban a reményben, hogy elkészíthetem neki. És ő vigyorogva csak ennyit válaszolt; te.
Nem tudok nem mosolyogni, fülig ér a szám, miközben munkába állok. Azt szeretném, ha minden tökéletes lenne a visszatéréséhez.
Telnek az órák, és amikor már majdnem kész minden, átöltözöm valami csinosba, és megterítem az étkezőasztalt gyertyákkal és az étellel.
„Majdnem 21:00..." hamarosan hazaér.
A határainkat övező bajok, valamint az üzletvezetés miatt Sebastian gyakran késő estig dolgozik. De megpróbál hazajönni 21:30-ig, és szükség esetén otthonról folytatni a munkát.
YOU ARE READING
I Am The Luna
Werewolf2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...