SEBASTIAN.
Letette a hívást…
Lenézek a telefonra, és éppen írni akarok neki egy szöveget, amikor megállok.
Kell neki egy kis idő..
Megbántottam őt, és hogy helyrehozzam a dolgokat és ezért időt kell adnom neki, amennyire csak szüksége van…
Hátradőlök az irodai székemben és a plafont bámulom. Az anyajegye…
Annyiszor próbáltam kutatni.. ez a szimbólum.. talán rá kell keresnem..
Megnézem a másik laptopomon is.
– Sebastian! - szólal meg anya hangja.
Kikapcsolom a telefonomat, a zsebembe csúsztatom, és kilépek az irodából, bezárva magam mögött az ajtót. A kávé illata megcsapja az orromat, mielőtt meglátom, ahogy a bögrét fogva sétál a folyosón.
„Tessék. Főztem neked kávét. Korán indulsz ma?” – kérdezi aggódva.
Megrázom a fejem. – Nem, csak be kellett fejeznem egy másik munkát. Hol van apa?"
Mosolya lehanyatlik, tudván, hogy most nem vagyunk a legjobb viszonyban, majd félrebillenti a fejét.
"Elment a barátaival a heti játékestjükre, emlékszel?
– Ó, igen, elfelejtettem – mondom.
Lehajtja a fejét, engem figyel. „Sebastian, jól vagy? Nagyon keményen edzel mostanában. Hallottam…
– Körülnéz, mintha valaki látna minket. – Azt hallottam, hogy egyre gyakrabban váltasz, és… futni mentél.
Úgy mondja, mintha szégyellnivaló lenne..
„És mi a baj ezzel? Vérfarkas vagyok, anya. Békét találok, ha magamhoz ölelem ezt az oldalt.” – mondom halkan.
Zara könyvének szavai eszembe jutnak, és kissé összeráncolom a szemöldököm. Ezt a beszélgetést anyával soha nem kérdőjeleztem volna meg.. azt mondtam volna egyszerűen aggódó anya..
De most megmutatta, milyenek vagyunk valójában. Egyre távolabb kerülünk önmaguktól.
– Tudom, de meg kell szelídítenünk a bennünk élő vadállatot. Nézd a zsiványokat.. az emberek így azt fogják hinni, hogy elvadulsz. - mondja, aztán finoman behúz a mosókonyhába és becsukja az ajtót.
- Mert páratlan vagy.
Megrázom a fejem. – Akkor nem kell aggódnod, mert nem fogok elvadulni. Nincs mit szégyellni.” – motyogom, próbálva leplezni ingerültségemet.
Bocsánatkérően mosolyogva bólint. – Sajnálom, kedvesem. Egyszer én is ezt mondtam, aztán akkora bajba kerültem, hogy azóta nem mertem váltani.”
Összeráncolom a homlokomat, lenézek rá, mielőtt eltávolodnék, elveszem tőle a bögrét és a pultnak dőlök. Az öblítő illata erős a levegőben, a szárítógép zümmögése hallatszik a háttérben.
– Tudasd apával, hogy nem fogom feleségül venni Ciarát. Vannak gyerekeim, anya és nincs szükségem másik örökösre. Nem házasodok meg újra."
– És szerinted apád és Julian Toussaint megengedi ezt? .. nem is beszélve Zaráról. – kérdezi, meglepődve a hirtelen témaváltásomon.
Ráncolom a homlokomat.
– Nincs beleszólásuk, csak Zara véleményét veszik figyelembe és nem fogom erővel elvenni tőle a fiunkat. Ha idősebb lesz, hivatalos örökösévé teszem ennek a falkának. Nézd, anya, ha valaha is el akarok nyerni egy kis tetszést Zara szemében, hogy láthassam a gyerekeket, akkor nem hozok be véletlenszerűen csak úgy egy nőt az életembe.
Tudom, hogy működik anya elméje és remélem, ha a gyerekeket ösztönzésnek tekinti, az én oldalamon áll.
„Ah… de.. akkor… mi van Zarával… Hallom, hogy visszautasította Alfa Payne-t.”
Csillogás van a szemében és látom kattognak az agytekervényei.
„Nem, anya. Zarával végeztünk egymással, de ott vannak a gyerekek. Ők az enyémek is, nem igaz? Szóval mondd meg apának, hogy nem akarod, hogy Ciara legyen a menyed. Kérlek. "
Az alsó ajkát rágja, megbillenti a fejét, és szinte látom, ahogy a fogaskerekek ismét pörögnek. Belekortyolok a kávémba, és hagyom, hogy átgondolja mindazt, amit az imént mondtam.
– Bízd csak rám. – mondja egy pillanat múlva.
– De van egy feltételem.
Az a tekintet a szemében, amivel a piacokon csereberél..
"Mi az?" – kérdezem, miközben lenyomom az utolsó forró kávét.
Összeszorítja az ajkát.
– Oké, tudom, hogy azt mondtad, hogy Zarával vége; DEEE.. képzeld el, ha közben valami történik …
Úgy értem, ha többet láthatod a gyerekeket és több időt töltesz Zara közelében, akkor szeretném, ha újra próbálkoznál. Azt akarom, hogy feléleszd azt a szerelmet, ami kettőtök között volt mikor házasok voltatok. "
Ó, azt tervezem, anya.
„Rendben” – mondom.
Anya könnyen átengedi a dolgokat másoknak, és ki tudja, kinek mondhat valamit, úgyhogy nem mondom el neki többet.
" Rendben van. Akkor a többi az én dolgom. Ezt a gondolatot olyan messzire viszem apád fejéből, hogy azt is elfelejti, hogy egyáltalán valaha mondott ilyet. " - köhög, én pedig rémülten bámulom őt.
Most arra gondolt ezzel, amire szerintem gondolt?
– Lehet, hogy rémálmaim lesznek – motyogom belsőleg öklendezve.
– Nos, nem undorodnj ennyire kedvesem, végülis így csináltunk téged. Különben is.. Te is összehoztál már két gyereket úgyhogy szerintem …
„Anya, kérlek. Nem akarom ezt hallgatni!” – mormogom félbeszakítva, majd átnyújtom neki a kávésbögrét és kimegyek a mosókonyhából.
Hallom, ahogy nevet, én pedig megrázom a fejem.
Előveszem a telefonom, üzenem Justinnak, a bétámnak, hogy amíg elrepülök, addig itt mindent kézben tartsanak…
YOU ARE READING
I Am The Luna
Werewolf2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...