part 62

2.9K 154 19
                                    

Selen'in anlatımıyla

Ekin dizime kafasını koymuş uyukluyordu.
Ekinin evindeydim, ailesi bir kaç günlüğüne şehir dışına çıkmıştı.

Artık evde de abim olmadığı için ekinle çok daha rahattık.
Ekinin saçlarını okşadım, gülümsedim.

Sözde uyumayacağını benimle film izleyeceğini söyledi, filmin ortalarında dizimde uyuyakaldı.

Elimi yanağına koydum, baş parmağımla yüzünü sevdim.

Ekin yanağındaki elimi tutup öptü, "hani uyumayacaktın?" Ekin gülümsedi "uyumadım" yanağını öptüm "tabii canım" ekin koltukta dikleşti, dudaklarımı öpüp "uyuyalım mı?" Kahkaha attım.

Uykusu olduğu gözlerinin kızarıklığından anlaşılıyordu,
Birlikte odasına gittik, yatağa uzandığımda üzerime atladı, kafasını göğüsüme koydu "seni seviyorum" ellerimi saçlarına daldırıp "bende seni seviyorum" dedim.

Açelya'nın anlatımıyla

Unuttuğum bir şey var mı diye son kez odaya göz gezdirdim, alper bavulları arabaya yerleştiriyordu.
Unuttuğum bir şey olmadığını düşünerek aşağıya indim.

Alper bagajı kapatıp bana baktı "hazırsan gidelim"

Evin kapısını kilitleyip arabaya bindik, alper arabayı çalıştırdı.

Peki nereye gidiyoruz?

Balayına

Bir haftalık tatil yapmak için yola çıkmıştık, antalya taraflarında alper otel tutmuştu.

Saat sabah 7 olduğu için kahvaltı yapmamıştık, yol uzundu.
Telefonu arabaya bağlayıp şarkı açtım.

Sabah sabah enerji nerden geliyor bilmiyorum ama gittiğimiz yer tatil olduğu için fazla mutluydum.

Alper elini bacağıma koydu, kafamı alpere çevirdim, bacağımı sıktı.

Cansu'nun anlatımıyla

Mertle el ele restoranta girmiştik.
Pahalı olduğu her yerden belli oluyordu, mertle rezervasyon edilen masaya geçip oturduk.

Masaya geçtiğimiz an garson menüleri getirdi.

----
Ortam çok güzeldi etrafı izlerken mert elimi tuttu, gözlerimi ellerimize indirdim.

Mert baş parmağıyla elimi okşadı, "beğendin mi?" Gülümseyerek kafamı salladım "beğendim, burası çok güzel"

Mert de gülümsemişti, ikimizde de garip bir gerginlik vardı, heycanlıydık.
İlk buluşmamız değildi ama ilk defa restoranta yemek yiyişimizdi.

Sevgili olmak ve flört olmak çok farklı şeylerdi, mert aylarca beni bekledi ve şimdi de istediğine kavuşmuştu.

Yemekler masaya geldiğinde garson yüzüme bakıp gülümsedi "başka bir istediğiniz var mı?" Dediğinde bakışları bendeydi.

Mert tek kaşını kaldırarak garsona baktı "gözlerini sevgilimin üzerinden çek" merte dönüp baktım.

Garson paniklemişe benziyordu, hızlıca yanımızdan ayrıldığında mert gözlerini adama dikmişti.
Elini tutup sakinleştirmek adına "o sadece bir çalışan, bakmak dışında başka bir şey yapamaz" mert hala sinirliydi.

Mert tuttuğum eline baktı, siniri yavaş yavaş geçiyordu.

Yemekler bittiğinde mert hesabı ödedi, cüzdanımı çıkardığımda bana ters bir bakış atmıştı.
Açıkçası korkmuştum.

restorantan el ele çıktığımızda demiri restoranta doğru girerken görmüştük.
Demir dimdik bir şekilde bize bakıyordu, özellikle de ellerimize.

Gözleri gözlerimi bulduğunda kafamı merte çevirdim, merte sinir tekrardan yüklenmişti.

Elini çekip "hadi gidelim" dedim, mert bana döndü, gülümsedim.
Demir yanımıza doğru geldi "benden sonra hemen birine nasıl aşık olursun?"

Bunu cidden söyleyip söylemediğini anlamak için yüzüne baktım "beni aldattın" dediğimde demir sinirle soludu.

Vericek hiç bir cevabı yoktu, mert demiri itekledi "demir canını seviyorsan karşımıza çıkmazsın" demir kavga edicek biri değildi, korkaktı.

Mertin elini sıkıca tutup ordan uzaklaştırdım. Arabaya geçtiğimizde mert yüzüme bakmıyordu.
Sinirliydi, bir kaç dakika sakinleşmesini bekledim.

Elini tuttum, bana doğru döndü "onu hala seviyor musun?" Kaşlarımı çattım "hayır tabikide"

Mert "beni gerçekten seviyor musun?" Gözlerinde belli belirsiz hüzün vardı, onu kıran şey neydi?

"Mert sen benim takılmak istediğim biri değilsin, seninle ciddi düşünüyorum seni gerçekten seviyorum" mert gülümsedi.

Tabikide demire karşı birşeyler hissetmiyordum.

Mert boynumdan tutup beni kendine doğru yaklaştırdı, dudaklarımı öpmeye başladı.

Açelya'nın anlatımıyla

Alperle uzun süren yolculuğun sonunda otele varmıştık, arabadan inip otele baktım. Alper "güzel mi?" Dediğinde "evet çok güzel" dedim.

Alperle birlikte bavulları bagajdan çıkardık. Alper inat edip 3 bavuluda kendi taşıyordu.

Kolumda çantamla önden otele girdim, alperle resepsiyondan oda kartını alıp odaya çıktık.

Odaya girdiğimizde şokla etrafa baktım, yatağın üzerinde kırmızı güller vardı, duş yeri aynalıydı ve odadan duşa kabinin içi görünüyordu.

Alper bunu tamamilen bilerek seçmişti, bilgisayardan bakındığımızda tüm odalar bu şekilde değildi.

Alper arkadan belime sarıldı, "düşünsene sen duş alıyorsun bende seni izliyorum" arsızca sırıttığında elimle omzuna geçirdim.

"Sapık" dediğimde "kocanım ben senin" dedi.
Gözlerimi devirdim, kollarından ayrılıp bavulumun yanına doğru gittim.

"Duş almam gerek" alper mutlulukla koltuğa oturdu "istediğin kadar duş alabilirsin güzelim" gözlerimi devirdim.

"Vaz geçtim girmeyeceğim" alper "birlikte gireriz" diyip göz kırptı.
İyice arsızlaşmıştı.

Alper eliyle dizine vurup "gel yanıma biraz seveyim" dediğinde kafamı iki yana salladım "gelemem" alper kaşlarını çattı.

5 yaşındaki çocuğun elindeki oyuncağı alınmış gibi huysuzlanıyordu.

"açelya"

Uyarıcı bir sesle adımı söylediğinde yanına doğru gittim, kucağına yerleştiğimde bir elini belime koydu bir elide bacaklarımdaydı.

Boynumdan öpüp "doyamıyorum sana" dedi, gülümseyip yanağından öptüm.

Alper belimdeki elini aşağılara doğru indirdi, dikkatim oldukça dağılıyordu.
"Yemek mi yesek, aç mısın?" Alper "seni yiyebilirim"

Benimle birlikte ayağa kalktı, güllerle süslenmiş yatağın üzerine uzandırdı ve kendiside üzerime uzandı.

Alper için unutulmaz bir balayı olucaktı.











Aşklarım uzun zamandır bölüm atamıyordum bunun sebebi tatildeydim ve wattpad kapalı olduğu için bölüm atasım gelmiyordu.

Ama zaten kitabın yavaş yavaş sonuna geliyoruz ama daha var merak etmeyinnn 💓

Seviyorum siziii

Siz neler yaptınız? Tatiliniz nasıl geçiyor?

arkadaşımın abisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin