part 52

5K 202 61
                                    

Alper onlarda kalmam için çok ısrar etmişti ama tabikide canım abim bu duruma hemen el atmıştı "kardeşime güveniyorum ama sana güvenmiyorum alper, kıza ne yapıcağın belli olmaz" demişti.

Babamda yanımızda olduğu için alper bir süre sonra üstelemedi.
Babam bizi eve bıraktığında kendisine gitmişti, odama geçip kendimi yatağa attım.

----
Sabah birinin üzerime atlamasıyla uyandım, ani bir atlayış olduğu için çığlık attım.
Selendi...

Gülerek yüzüme bakıyordu, bağırarak "iyiki doğdun" dedi, yüksek sesten dolayı kulaklarım çınlamıştı.
"sabah sabah kudurdun mu? Böyle insan mı uyandırılır?" Dediğimde Selen umursamadan üzerime uzandı, "sus gıdıklarım" dedi.

Tam o sırada odanın kapısı açıldı, alper gülerek ikimize baktı. Yanımıza doğru geldi ve selen hala üstümdeydi.
Alper seleni üzerimden kaldırdı, selen "ben bi mutfağa gideyim beni çağırmışlardır" diyip koşarak gitti.

Alperle baş başa kalmıştık, alper üzerime eğilip dudaklarımı öptü "hazırlan bakalım" dediğinde yüzüne anlamaz bir şekilde baktım.

Bu sefer ki yolculuğumuz neresi?

"Nereye gidiyoruz?" Dediğimde gülümseyip "baş başa olucak şekilde
doğum gününü özel bir yerde kutlamak istiyorum" dedi.

"Kimse olmayacak yani?"

"Sadece sen ve ben"

Yataktan kalkıp "hazırlan kahvaltıdan sonra çıkarız" diyip odamdan çıktı.
Bende elimi yüzümü yıkayıp üzerimi giyindim.

Anladığım kadarıyla bu geceyi alperle geçirecektim, romantik takılıcaz anlaşılan.

Odamdan çıktığımda tüm aileyi mutfakta kahvaltı yaparken görmüştüm, ablam abimden dolayı sessiz kalsada abim pek takmıyor gibiydi.

Güno diyip boş bir yere oturdum, abim yan yana oturmayalım diye alperin yanına geçmişti.

Anlamadım alpere aşık sanırım

Selen ekmeğin üzerine sürdüğü kaymaklı balı ablama doğru uzattı, ablamın morelini düzeltmeye çalışıyordu.

----

Yemekten sonra çantamı hazırlamak için odama gittim, gecelik, makyaj malzemesi, gündelik kıyafet...
Çantamı hazırladığımda odadan çıkıp alperin yanına gittim.
Alper yerinden kalktığında evdeki herkesle vedalaştım.

Evden çıkıp arabaya bindik ve uzun bir yolculuk bizi bekliyordu.
Hemen telefonumu arabaya bağladım.

Türkan- demet akalın

Kim bilir gelen geçen? ne diyor halime ben
Ben değilim bugünlerde

Yediğim nanelerin haddi hesabı yok, şişenin dibindeyim
Çok mutsuzum, çok, çok, çok

Şarkıyı bağıra bağıra eşlik etmeye başladım, alper gülerek arada bana bakıyordu.

Kendiliğinden gelsen ne olur aramıyorum yiğitlikten
Sendeki sabır da mübarek, paslanmaz çelikten

Dün gece birkaç film seyrettim, canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu? o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan

Bir süre sonra şarkıyı değiştirdim, alpere dönüp "aşkım sende söyle şarkıyı" dediğimde alper bana yandan bir bakış attı. "Hadi lütfen" diyip tatlı tatlı yüzüne baktım, kahkah atıp yanağımı okşadı "söyleriz" dediğinde çalma listemde gezinmeye başladım ve bu seferki parça tabikide serdar ortaç'dandı.

arkadaşımın abisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin