Třetí kapitola

310 33 10
                                    

„Tak co myslíte, že bych měl udělat?" 

„Kašli na něj," řekl Adrian, který svůj soud vyslovil jako první. Jeho alfa, Konstantin, mi prozatím jen tiše naslouchal a zdržel se jakýchkoli komentářů.

Myslel jsem, že vidět znovu Adriana bude těžké, ale nyní jsem měl plnou hlavu Daniela a jeho neslušného návrhu, takže jsem toho černovlasého omegu, co nyní seděl naproti mě na pohovce,  poprvé bral pouze jako svého kamaráda a ne někoho, kdo mi zlomil srdce.

Bydlel již nějakou dobu s Konstantinem, ale já je v tomhle jejich hnízdečku lásku navštívil poprvé.

Seděli jsme v malém obývacím pokoji, Adrian ucucával ze svého hrnku černý čaj a vypadal tak spokojeně vedle svého alfy, že jsem musel být šťastný za něj.

„Ten Daniel mi připadá jako pěknej parchant," pokračoval Adrian. „Ty máš na někoho lepšího."

Chtěl jsem poznamenat, že ten "někdo lepší" si vybral Konstantina a ne mě, ale mlčel jsem. Vlastně mi přišlo, že jsem se přes Adriana konečně dokázal přenést. A tím důvodem, proč už mi tolik nevadilo vidět ho s někým jiným, byl právě Daniel. 

„Ty nesouhlasíš, Kosťo?" obrátil se na svého partnera.

„To není tak jednoduché, ten omega, Daniel, má možná nějaký problém. Tohle jeho chování naznačuje, že se bojí s někým se sblížit po emocionální stránce."

„No, fyzicky mu to viditelně problémy nedělá," ušklíbl se Adrian s despektem. „Nechce se s nikým spárovat, jde mu jen o sex a chová se jako ta poslední coura."

Nelíbilo se mi, jak o něm Adrian mluvil, i když jsem chápal, proč mu to tak mohlo připadat. 

Chtěl jsem něco říct na Danielovu obranu, ale Konstantin mě předběhl: „Neměl bys ho soudit, když nevíš, co za tím je."  

Ten alfa se mi začínal docela líbit. Teda do té míry, nakolik se vám může líbit kluk, který vám přebral někoho, do koho jste se zamilovali.  

„Přijde mi, že se bojí k někomu se připoutat," pokračoval Konstantin, který byl ve svých soudech opatrnější než jeho omega. „Střídá kluky, aby ukojil svoje fyzické potřeby, ale citově se od nich distancuje. Tím se chrání a brání tak tomu, aby mezi ním a alfou vzniklo hlubší pouto."

„Nehledej za vším nějaký skrytý důvod, třeba mu to takhle prostě vyhovuje," odfrkl si Adrian, který si o Danielovi patrně již udělal obrázek a nemyslel si o něm nic pěkného. „A baví se tím, že alfám motá hlavy."

„On opravdu ví, co dělat a jak se chovat, aby alfu dostal tam, kam chce," vložil jsem se do jejich diskuze potichu. „Těžko se mu odolává."

Adrian se na mě zadíval a pokrčil rameny: „Tak jestli tě tam moc přitahuje, tak přistup na jeho podmínky, prostě si užij a pak ho nech jít." 

V jeho hlase zazněl podivný ironický podtón, který naznačoval, že on sám si naopak myslí, že bych něco takového dělat neměl. 

„Tak možná tu jeho nabídku přijmu," odpověděl jsem a hned na to se v Adrianových očích jasně zableskl nesouhlas. Ne, on rozhodně nechtěl, abych si s Danielem začínal. 

Alex, můj kamarád a spolubydlící, mi na druhou stranu radil, abych do toho šel. A byl v tomto ohledu dost přesvědčivý. „Jestli toho omegu nechceš, tak já ho beru," řekl dokonce. „Když mi dáš jeho číslo, klidně to s ním vyřídím."

Číslo na Daniela jsem Alexovi nedal, ale ani po našem rozhovoru jsem nebyl o mnoho moudřejší. Proto jsem se také přišel poradit s jediným párem, který jsem znal. Navíc Adrian se jednou zmínil, že ten jeho alfa má s podobnými věcmi nějaké zkušenosti. 

Omega a Alfa: Christianův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat