Šestá kapitola

331 37 8
                                    

S Danielem jsme se měli sejít hned v pátek ráno v jedné palačinkárně.

Přišel jsem opět o pár minut dříve a využil toho času k tomu, abych si objednal něco k snídani. Neviděl jsem důvod čekat na Daniela, a rozhodně jsem tohle nebral jako žádné rande.

Navíc ten omega určitě opět dorazí se zpožděním, takže si mezitím budu moci v klidu vybrat z nepřeberného množství palačinek a jiných dobrot.

Daniel mě ale tentokrát překvapil a dorazil na minutu přesně v osm, jak jsme byli domluvení.

„Už jsem si objednal," informoval jsem ho poté, co jsem mu kývl na pozdrav a on si ke mně přisedl. „Takže jestli taky něco chceš..." s tím jsem druhému klukovi podal jídelní lístek.

Vzal si ho, ale nepodíval se dovnitř. Místo toho mě chvíli studoval pohledem.

„Jsi naštvaný," konstatoval po několika vteřinách ticha.

Ovšemže jsem na něj byl naštvaný, přestože jsem se snažil nedat to najevo. Jenomže mě to předstírání nešlo zdaleka tak dobře jako Danielovi. A tak jsem se rozhodl změnit strategii a přejít k brutální upřímnosti, což byla více moje parketa.

„Divíš se mi?" odsekl jsem. „Po tom všem, co jsi udělal?"

„A co jsem udělal?" pousmál se jako nevinnost sama, ale ten jeho sladký úsměv a roztomilý kukuč mě už nemohl obelstít.

V tom přišel číšník, který mi přinesl moji objednávku a otázal se Daniela, co si dá on. Ten si objednal pouze espresso.

„Ty nevíš, co jsi udělal?" navázal jsem na jeho otázku, když číšník odešel. „Kvůli tobě jsme s Alexem vyfasovali důtku."

A to nemluvím o těch podlitinách, co se stále dosti zřetelně vyjímaly na mém obličeji.

„Za to já přece nemůžu."

„Jasně," ušklíbl jsem se ironicky a ukrojil první sousto ze své palačinky. „Vůbec si to na nás nenastražil, vůbec sis nevybral Alexe pouze proto, že je to můj kamarád. A ani si ho nevyužil a neodkopl, když se ti už nehodil pro tvůj plán."

„Nevěděl jsem, že mě Alex sledoval na tu naši schůzku," namítl, ale já mu nevěřil. „Ale je pravda, že jsem si ho vybral proto, že je tvůj kamarád. Dotklo se mě, žes mě odmítl, a chtěl jsem, abys žárlil," přiznal a zase naklonil tak smyslně hlavu, aby odhalil krk.

Bylo těžké mu odolávat, ale mně se to zatím dařilo. Počítal jsem s tím, že to na mě bude zkoušet, a psychicky se obrnil.

„Neřeš to, co bylo, teď jsi tady," usmál se a natáhl ruku přes stůl, aby se mohl dotknout té mojí.

Chtěl jsem ucuknout, ale ovládl se a vydržel jeho dotek; jeho jemný a lákavý dotek, který do mého těla vyslal jiskřičky vzrušení.

Naštěstí se v ten okamžik objevil číšník s objednanou kávou a Daniel proto moji ruku pustil. A já se rychle chopil příboru a začal jíst.

Chvíli bylo ticho, já napichoval a polykal kousky palačinky a Daniel upíjel svoje kafe.

„Co přesně ode mně chceš?" zeptal jsem se, když jsem dojedl a napil se svého džusu.

„Řekl jsem ti to," pohodil rameny. „Tak do dvou týdnů budu mít heat a nechci na to být sám. Chci nějakého spolehlivého alfu, který bude těch pár dní se mnou. A rád bych, kdybys tím alfou byl ty. A potom si půjdeme zase každý po svém."

„Chápu," pokýval jsem hlavou, přestože ve skutečnosti jsem nechápal nic.

„Víc od tebe nechci a nečekám. Žádný vztah, žádnou romantiku, žádné...city. Naše dohoda se týká čistě sexu."

Omega a Alfa: Christianův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat