Alana zucht diep. Treurend kijkt ze uit het raam. Hoe dom kan ze zijn. Ze dacht werkelijk dat het beter ging. Dat het beter was. Maar dat was hij, Reki, niet. Bijna toch. Hoe dom kon ze zijn?! Zuchtend wrijft ze door haar haar heen. "Het spijt me dat ik je niet kon helpen, Reki" fluistert ze. De ring rond haar vinger.. Zijn ring... Het moest toch iets betekenen, niet? Langzaam kijkt ze op. Wraak rust achteloos in de deuropening. Bang springt ze recht. Geamuseerd sluit Wraak de deur. Hij stapt naar haar toe.
"𝖶𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝖾 𝗏𝖺𝗇 𝗉𝗅𝖺𝗇 𝗆𝖾𝗍 𝗉𝗋𝗂𝗇𝗌 𝖾𝖾𝗇𝗈𝗈𝗀?" 𝖠𝗅𝖺𝗇𝖺 𝗄𝗎𝖼𝗁𝗍 𝖽𝗂𝖾𝗉 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖾𝖾𝗋 𝗁𝗂𝗃 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗄𝖾𝖾𝗅 𝗏𝖺𝗌𝗍 𝗀𝗋𝗂𝗃𝗉𝗍.
"𝖧𝖺𝖺𝗍" 𝗃𝖺𝗆𝗆𝖾𝗋𝗍 𝗓𝖾. 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄 𝗅𝖺𝖼𝗁𝗍 𝗀𝖾𝖺𝗆𝗎𝗌𝗌𝖾𝖾𝗋𝖽.
"Haat is druk", kondigt hij aan. Alana jammert.
"Ik..."
"Ja", vraagt hij. A𝗅𝖺𝗇𝖺 𝗌𝗍𝖺𝗆𝗉𝗍 𝗂𝗇 𝗓𝗂𝗃𝗇 𝖻𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇. Grommend duikt Wraak in elkaar. Alana spurt langs hem door maar Wraak is sneller. Hij grijpt haar been zodat ze op de grond valt.
"Nee", brult ze. Wraak kijkt naar de ring.
"Dus zo zit het", snuift hij. Hij grijpt haar nekvel en torso abrupt. Gewelddadig krabt ze zijn gezicht. Grommend greep hij haar polsen. Een rode kras sierde langs zijn oog. "Nee", schreeuwde Alana. Wraak pint haar op de grond. "Je moet weten Alana... wat ze zeggen over mij is waar. 𝖤𝗇 𝖽𝗂𝗍..." 𝖧𝗂𝗃 𝖽𝗎𝗐𝗍 𝗓𝗂𝗃𝗇 𝗉𝖾𝗇𝗂𝗌 𝗋𝗎𝗐 𝗇𝖺𝖺𝗋 𝖻𝗂𝗇𝗇𝖾𝗇."𝗐𝗂𝗇𝖽𝗍 𝗆𝗂𝗃 𝖾𝗇𝗈𝗋𝗆 𝗈𝗉" 𝖫𝖺𝖼𝗁𝖾𝗇𝖽 𝖽𝗋𝗎𝗄𝗍 𝗁𝗂𝗃 𝗓𝗂𝖼𝗁 𝖽𝗂𝖾𝗉𝖾𝗋. 𝖩𝖺𝗆𝗆𝖾𝗋𝖾𝗇𝖽 𝗌𝗅𝗎𝗂𝗍 𝖠𝗅𝖺𝗇𝖺 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗈𝗀𝖾𝗇. 𝖹𝖾 𝗅𝖾𝗀𝗍 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗁𝗈𝗈𝖿𝖽 𝗈𝗉 𝖽𝖾 𝗁𝖺𝗋𝖽e 𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝗇 𝗏𝗅𝗈𝖾𝗋. 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄 𝗌𝖼𝗁𝗎𝗂𝖿𝗍 𝖾𝗇𝗄𝖾𝗅 𝖽𝗂𝖾𝗉𝖾𝗋 𝖾𝗇 𝖽𝗂𝖾𝗉𝖾𝗋. 𝖧𝗈𝗉𝖾𝗅𝗈𝗈𝗌 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗄𝗍 𝗓𝖾 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗅𝗂𝖼𝗁𝖺𝖺𝗆, e𝖾𝗇 𝗉𝗈𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗆 hem 𝗍𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾𝗇. 𝖫𝖺𝖼𝗁𝖾𝗇𝖽 𝖽𝗎𝗐𝗍 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝖽𝗂𝖼𝗁𝗍𝖾𝗋. "𝖣𝗂𝗍 𝗆𝖺𝖺𝗄𝗍 𝗁𝖾𝗍 𝖾𝗇𝗄𝖾𝗅 𝗅𝖾𝗄𝗄𝖾𝗋𝖽𝖾𝗋" 𝖿𝗅𝗎𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗍 𝗁𝗂𝗃 𝗄𝗋𝖾𝗎𝗇𝖾𝗇𝖽. 𝖧𝗈𝗉𝖾𝗅𝗈𝗈𝗌 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖾𝖾𝗋𝗍 𝗓𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖻𝖾𝗇𝖾𝗇 𝗍𝖾𝗀𝖾𝗇 𝗓𝗂𝗃𝗇 𝗌𝗍𝖾𝗋𝗄𝖾 𝖻𝖾𝗇𝖾𝗇 𝗍𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗆𝗉𝖾𝗇 𝗆𝖺𝖺𝗋 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝖺𝖺𝗅𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍𝗌 𝗎𝗂𝗍. 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄 𝗂𝗌 𝗍𝖾 𝗌𝗍𝖾𝗋𝗄. 𝖤𝖾𝗇 𝗍𝗋𝖺𝖺𝗇 𝗋𝗈𝗅𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖺𝗋 𝗐𝖺𝗇𝗀. "𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄" 𝗌𝗆𝖾𝖾𝗄𝗍 𝗓𝖾. 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄 𝖺𝖽𝖾𝗆𝗍 𝖽𝗂𝖾𝗉 𝗂𝗇. 𝖹𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗇𝖺𝖽𝖾𝗇𝗄𝖾𝗇 𝗀𝗋𝗂𝗃𝗉𝗍 𝗓𝖾 𝗓𝗂𝗃𝗇 𝗁𝖺𝗇𝖽𝖾𝗇. 𝖦𝖾𝖺𝗆𝗎𝗌𝗌𝖾𝖾𝗋𝖽 𝗅𝖺𝖼𝗁𝗍 𝖶𝗋𝖺𝖺𝗄.
"𝖧𝗈𝗎 𝗆𝖾 𝗆𝖺𝖺𝗋 𝗀𝗈𝖾𝖽 𝗏𝖺𝗌𝗍 𝗌𝖼𝗁𝖺𝗍𝗃𝖾" 𝖿𝗅𝗎𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗍 𝗁𝗂𝗃 𝗄𝗋𝖾𝗎𝗇𝖾𝗇𝖽. "𝖧𝖺𝖺𝗍 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗀 𝗅𝖺𝗇𝗀 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗍𝖾𝗋𝗎𝗀" 𝗀𝗋𝗂𝗇𝗇𝗂𝗄𝗍 𝗁𝗂𝗃.
"Haat" brult Xena. "Haat" herhaalt ze luidkeels.
De brutale demon duwt haar steeds harder op de tafel. Zijn hand rust rondt haar keel. Met zijn andere hand behoudt zijn evenwicht op de tafel. Haar slanke benen zijn rondt zijn torso gewikkeld. Steeds harder en harder stompt hij in haar. "Haat" kreunt ze diep. Zweet parelt over haar onderrug. Ze heeft geen idee hoe lang hij haar al aan het neuken was. Na een anderhalf uur keek ze niet meer op de klok. Haar lichaam brand. Haar keel is schor. Ze sluit haar ogen kreunend.
"Haat Ik" begint ze maar ze kan haar zin niet afmaken. Bijna komt ze samen met hem. Haat kreunt diep. Langzaam stopt hij met bewegen. Hij ademt diep uit. Xena grijnst wanneer hij in haar diepe ogen kijkt.
"Vertel me eens hoe goed dat wat" fluistert ze verleidelijk. Een glimlach krult rond Haat zijn lippen. Zijn hand verlaat haar strot echter niet. Zacht begint hij te knijpen. Harder en harder en harder. Xena slikt. De lach verdwijnt van haar gezicht. Puffend zoekt ze naar zuurstof. Een traan rolt uit haar oog. Ze beseft wat hij doet. En ze weet waarom.
"Haat" kucht ze. Haar hand glijdt van zijn ruwe hand af. Haat wacht geduldig. Hij knijpt nog eens extra, gewoon om zeker te zijn. Langzaam scheidt hij zich van haar. Hij trekt haar jurk naar beneden en sluit zijn broek. Zijn ogen vallen op Amberle haar lijk. Hij snuift geamuseerd.
"Nutteloze mug" gromt hij. Hij kijkt op naar het glazen flesje naast haar. Een heldere vloeistof vult de fles. Haat glimlacht. Het was haar dus toch gelukt. Hij neemt het flesje en vertrekt. Xena achterlatend. De sterke en trotse heksenkoningin die samen met Haat bergen had verzet was overleden. Verstikt door haar trouwste compagnon... Die zij had verraden.
Haat had er echter geen spijt van. Niet meer. Dat deel van hem had zij verwijderd. Tenminste iets goeds dat ze had gedaan, dacht hij boos. Hij moet zich voorbereiden. De oorlog komt eraan en dit keer... dit keer had hij geen bondgenoten...
JE LEEST
𝕳𝖆𝖆𝖙⚜️𝕷𝖎𝖊𝖋𝖉𝖊 𝖇𝖊𝖛𝖗𝖎𝖏𝖉𝖙
Fantasy**LAATSTE DEEL VAN 4** De koning is dood... Lang leven de koningin. Lang leven de nieuwe koning! Kan hij hen echter bevrijden? Kan hij haar bereiken? Zij, de uitverkorene, is aangekomen. Haar tijd is aangebroken. Zij is de enige die hen kan redden...