XIV. Fejezet - Hármas randi

943 51 3
                                    

* Bruno szemszöge *

A reggeli kávémat iszogattam, közben cigiztem a teraszon. Felvont szemöldökkel néztem amit este kitett a napjába Bogi.

 Felvont szemöldökkel néztem amit este kitett a napjába Bogi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ kép forrása: pinterest /

-Ki ez a kutya..? - Néztem meg a jelölést.

-Mi van már megint? - Jött ki Laci pont akkor, rágyújtott ő is és letette a bögréjét az enyém mellé.

-Bogi randizik valami faszkalappal.. - Mondtam sóhajtva. Privát volt a fiókja.

-Huha.. - Nevetett. - És nem te vagy az a faszkalap? - Ült mellém a kanapéra.

-De hát tegnap lefeküdtünk meg én azt hittem alakulnak a dolgok közöttünk. - Tettem le az asztalra a telefonomat. -Ezt nem hiszem el.. - Nyomtam el a csikket, megdörzsöltem a szemeimet.

-Maradtál volna inkább Sári mellett. - Nevetett.

-Szerintem csak az agyamat bassza.. - Sóhajtottam. - El is megyek hozzá, ha ott ez a csávó agyonbaszom.. - Álltam fel.

-Hajrá. - Nevetett Laci.

* Bogi szemszöge *

Kinyitottam szemeim ahogy kopogott meg csöngetett valaki, fel ültem az ágyon és nyújtóztam egyet. Ez csak egy valaki lehet. Levi nem aludt itt de tudom mit fogok mondani Brunonak, hogy miért nem. Felvettem a köntösömet és kimentem a hálóból, az ajtóhoz mentem és kinyitottam.

-Jó reggelt! - Néztem Brunora.

-Helló.. - Mondta és benézegetett fölöttem.

-Itt hagytál valamit? - Kérdeztem ásítva.

-Te komolyan randiztál úgy valakivel, hogy kavarunk? - Nevetett számon kérően.

-De hát.. - Néztem rá, az ajtófélfának dőltem. - Azt hittem mi ilyen nyitott kapcsolatban vagyunk, ha neked szabad nekem is. - Tettem a kezemet a mellkasára.

-Szóval ilyen poligámiában élünk most? - Nevetett.

-Te kezdted, drágám. - Veregettem meg a mellkasát. - Most megtudod milyen az, ha mással is ágyba bújok. - Néztem a szemébe. Állkapcsa megfeszült.

-Elhagytam érted Sárát.. - Nevetett halkan.

-Ő hagyott el téged, Bruno. - Nevettem. - És szépen beestél a két szék közé. - Mosolyogtam rá. - Na készülődnöm kell szóval, szia. - Fogtam meg az ajtót de rátette a kezét.

-Most szórakozol vele, igaz? - Nevetett. - Ki ez a palimadár akit összeszedtél?

-Randizok vele, most is majd hozzá megyek szóval, ha csak nem akarsz elvinni akar húzz el. - Néztem rá.

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now