A csók után még néztük egy pár órát az eget még és beszélgettünk, sok mindent elmondott Bruno. Most tényleg azt éreztem, hogy megnyílt nekem. Mesélt arról az időszakról is amikor beszélgetni kezdtünk, nagyon összevesztek az azt megelőző estén és akkor kereste más lányok társaságát. Elmondta azt is, hogy néhánnyal le is feküdt. De velem jól érezte magát és szeretett velem beszélni, fontos lettem neki. Ő is fontos nekem.
***
-Valaki kopog! - Motyogtam ahogy valaki verte a lakókocsi ajtaját.
-Ez megvadult.. - Engedett el Bruno az öleléséből és fel állt, én magamra húztam a takarót. - Mi van már? - Nyitotta ki az ajtót.
-Ez magánterület, menjenek el vagy rendőrt hívok. - Mondta egy idős férfi.
-Jójó, megyünk. - Mondta Bruno. - Már megyünk is, uram. - Csukta vissza az ajtót. Fel ültem a kis ágyon.
-Azt hittem engedélyed is van.. - Nevettem halkan.
-Miféle engedély? - Nevetve ült a vezető ülésbe. - Ez most titkos csillaglesés volt! - Nevetett.
-Gondolhattam volna. - Nevetve nyújtóztam egyet majd beültem mellé, becsatoltam magam én is. - Jól aludtál? - Néztem rá.
-Ezen a szar, kényelmetlen ágyon te jól aludtál? - Nézett rám egy pillanatra nevetve.
-Valamennyire igen. - Nevetve néztem meg a telefonomat. Petra hívott kétszer is. - Visszahívom a húgomat.
-Okés. - Mondta, felhívtam Petrát és vártam.
-Szia. - Vette fel. - Csoda, hogy elérlek téged! - Mondta. - Bruno se vette fel Lacinak..
-Randiztunk.. - Mondtam a körmömet piszkálva. - Laci keresett téged. - Mondtam Brunonak.
-Jaj, nem felejtettem el a bulit.. - Mondta nevetve.
-Milyen bulit? - Kérdeztem.
-Most volt öt éves a BXS. - Mondta a húgom.
-Most voltunk öt évesek. - Mondta Bruno is. - Ma lesz egy házibuli meg klipforgatás is egyben.
-Értem. - Mondtam. - Ez kimaradt infó volt de oké.. - Néztem Brunot.
-Én ott leszek, remélem te is. - Mondta Petra.
-Te mit keresnél ott? - Kérdeztem nevetve.
-Együtt vagyok Lacival úgy. - Nevetve nyomta ki. A telefonom képernyőjét néztem kicsit.
-Te tudtad, hogy Petra és Laci kavarnak? - Néztem rá.
-Ja, Laci mesélte.. - Nevetett halkan.
-Szuper, én vagyok az egyetlen aki soha semmit sem tud.. - Sóhajtottam.
-Mert velem voltál elfoglalva. - Nevetve tette a kezét a combomra a piros lámpánál.
-Hahaha.. - Mosolyogtam rá. - Én is meg vagyok hívva vagy azért nem szóltál mert nem akartad, hogy tudjam? - Néztem rá.
-Azt gondoltam velem jössz, ne legyél már ilyen cinikus.. - Sóhajtott.
-Jó, csak nem szóltál és...
-Szólni akartam nyilván, fejezd be. - Vágott a szavamba majd elindult mikor a lámpa zöldre váltott.
-Jó. - Mondtam sóhajtva.
***
/ kép forrása: pinterest /
Mivel nyár záró a buli így csak ezt a szettet vettem fel, amúgy is rohadt meleg van. Sokan vannak ezen a bulin. Bruno megkért, hogy csináljak neki valami piát, szóval kevertem neki egy whiskey kólát és magamnak is. Közben a hangját hallottam a medencétől.
* Bruno szemszöge *
-Sziasztok! - Mondtam a mikrofonba. Többen jöttet mint vártuk. - Gyertek kicsit közelebb! - Néztem a többieket. - Oké, srácok üdvözlök mindenkit! - Mondtam. Közben láttam Bogit is kijönni. - Szóval ott az a lány! - Mutattam rá. Mindenki ránézett amitől láthatóan zavarba jött.
-A távoli rokonod? - Nevetett a Marics.
-Nem, ő a csajom! - Nevettem. Mindenki sutyorogni kezdett. - Nem a rokonom, fél éve kavarunk már! - Mondtam. - Ennyit akartam tisztázni, szóval érezzétek jól magatokat! - Dobtam le a mikrofont, a zene visszahangosodott. Én oda mentem Bogihoz és szájon pusziltam őt.
-Na hát, a csajod vagyok? - Nevetett halkan és felém nyújtotta az egyik poharat.
-Miért, nem? - Nevetett.
-De, csak nem gondoltam, hogy így mindenki előtt kikiáltod. - Mosolyogva ölelte át a nyakamat.
-Mivel az elején azt kamuztuk, hogy az unokatesóm vagy így elég cink lett volna. - Nevettem.
-Nem kellett volna kamuzni! - Puszilta meg az orromat.
-Sziasztok! - Jött oda hozzánk Sári. Egy kicsit lefagytam.
-Helló.. - Nézett rá Bogi.
-Szia. - Mondtam. Egy kicsit felzaklat, hogy látom mert jól néz ki.
-Csak gondoltam jelzem, hogy itt vagyok mielőtt kiborultok.. - Vont vállat.
-Köszönjük szépen. - Mondta Bogi és a piájába ivott.
-Jó bulit. - Mondta majd elment, Bogira néztem. Ő is rám.
-Nem tetszik, hogy itt van.. - Sóhajtott. - Minek van itt? - Kérdezte. - Nem is vagytok együtt..
-Közösek a barátaink, biztos valamelyik csajjal jött. - Néztem rá. - Nyugi, nem érdekel már! - Öleltem át őt, közben Sárit néztem a medence mellett. Basszus, nem tudok dönteni.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| Befejezett
FanfictionBogi egy ideje egy anonim beszélgetős appon beszélget egy sráccal, sok reményt nem fűz hozzá mert bárki lehet az. Bár küldtek egymásnak olyan fotókat amiken az arcuk nem látszik de sosem lehet tudni ki van a telefon másik végén, ám eljön a nap amiko...