VI. Fejezet - Jössz nekem egyel..

971 60 10
                                    

-Remélem a nyaralásra nem akarsz jönni. - Néztem a húgomra, Sári és Bruno a fürdőruhákat nézegette.

-Most, hogy mondod. - Nevetett halkan. - Amúgy nem. - Vont vállat. - Ha ezt megkapom. - Vett le a fogasról egy csillogós, drága ruhát.

-Na mizu? - Jött oda hozzánk Bruno, Sári bement az egyik próbafülkébe.

-A hallgatásom ára ez a ruha. - Nyújtotta felé Petra.

-Jó. - Nyúlt a zsebébe. - Tessék. - Adott neki két húsz ezrest. - Most már tűnj el. - Nézett rá.

-Oké, puszi! - Mondta majd a kasszához ment. Sóhajtva néztem Brunora.

-Remélem megunja. - Nézte a húgomat majd engem. - Neked is kéne valami csini fürdőruci. - Mosolyodott el féloldalasan és a fürdőruhák felé tolt.

-Van fürdőruhám.. - Néztem rá.

-De én ezt akarom látni rajtad. - Vette le az akasztóról. Megnéztem a fürdőruhát.

-Ez tangás.. - Vontam fel a szemöldökömet.

-És? - Vont vállat nevetve.

-Bruno! - Szólt neki Sári. - Gyere nézd meg amit választottam!

-Próbáld fel. 

Kacsintott rám majd ott hagyott. Sóhajtva néztem a falatnyi fürdőruhát. Visszaakasztottam és levettem egy kevésbé ribancosat, én megértem, hogy Brunonak ez jön be de én nem ilyen vagyok. Mivel jó a méret mindenhogy így nem is próbálom fel, a kasszához mentem és kifizettem majd az üzlet előtt vártam Brunot és Sárit.

-Na találtál te is fürdőrucit? - Mosolyogva jött oda hozzám Sári, Bruno mögötte kullogott.

-Igen. - Mosolyogtam. - Egy ilyen cuki pálmafásat! - Mutattam meg neki a zacskót szét nyitva.

-Ez olyan kis lányos. - Mondta Bruno is a zacskó fölé hajolva.

-Ne legyél már ilyen. - Nézett rá Sári. - Nem mindenki szereti mutogatni magát.

-De megvannak az adottságai.. - Mondta Bruno. Megfagyott a levegő kissé köztünk.

-Az unokatestvéredről beszélsz.. - Nevetett.

-És? - Nézett rá. - Attól még csinos. - Vont vállat.

-Inkább üljünk be valahova kajálni! - Mondtam mielőtt kirobbanna a bomba.

-Benne vagyok. - Mondta Sári. - Kilyukad már a gyomrom!

-Nekem is! - Mondtam és az éttermek felé mentünk.

***

-Haza viszem Bogit. - Mondta Bruno amikor megállt a lakásuk előtt.

-Jó, holnap találkozunk a reptéren! - Mondta Sári majd kiszállt mosolyogva.

-Szia! - Adtam neki két puszit mikor kiszálltam majd amikor bement előre ültem, Bruno el is indult.

-Miért nem azt a fürdőruhát vetted meg amit adtam? - Nézte az utat.

-Mert nem a stílusom. - Vontam vállat.

-Hát, én megvettem szóval szeretném látni rajtad nálad! - Mosolygott rám.

-Sári nem kérdezett rá, hogy miért veszel egy random fürdőruhát? - Nevettem fel.

-Addig vettem meg amíg próbált még. - Mosolyodott el féloldalasan.

-Megmondtam neked, hogy nem lesz köztünk semmi ameddig Sárival vagy. - Néztem őt.

-Ugyan már.. - Nevetve nézett rám a piros lámpánál. - Ez csak egy fürdőruha. - Mosolygott rám.

-Most te tulajdonképpen megakarod velem csalni Sárát? - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-Csak játszunk. - Mondta halvány mosollyal.

-Oké, ha játszani akarsz akkor játszunk. - Mosolyodtam és én is féloldalasan.

-Na ez már kezd izgalmassá válni végre. - Mosolyogva indult el amikor zöldre váltott a lámpa.

***

-Szóval mikor veszed fel a fürdőrucit? - Nézte a kanapéra dobott fürdőruhát.

-Majd a nyaraláson. - Vontam vállat. - Na eleget csücsültél itt a konyhámban. - Vettem el előle az üres tányért, sütivel kínáltam őt.

-Finom volt a sütemény. - Simította végig a karomat.

-Viagra volt benne. - Tettem a mosogatógépbe a tányért, majdnem félre nyelte a kólát.

-Hogy mi? - Nézett rám.

-Te akartál játszani. - Mosolyogtam rá.

-Miért van neked itthon ilyened? - Nevetve nézett rám majd ágyékára.

-Ne kérdezz már hülyeségeket.. - Nevettem. - Nem volt benne semmi különös, egy sima csokis sütit ettél.

-Akkor jó. - Mosolyogva állt fel. - Na most már tényleg mennem kell, holnap érted jövök. 

-Sári azt mondta a reptéren találkozunk. - Néztem rá.

-Egy percet se aggódj, érted jövök kettő körül. - Tűrte a hajamat a fülem mögé.

-Oké. - Mosolyogtam rá halványan.

-Akkor jó éjszakát! - Adott egy puszit az arcomra.

-Szia, jó éjszakát! - Néztem ahogy kimegy az ajtón. Kifújtam magam és leültem a kanapéra.

* Bruno szemszöge *

Lekocogtam a lépcsőn és kimentem a nagy ajtón, beültem a kocsiba és egy kicsit időztem még ott. Felhívtam Lacit.

-Csáó. - Mondta mikor felvette.

-Helló. - Mondtam. - Kitaláltam valamit amiben segítened kell. - Mondtam Bogi ablakát nézve.

-Ez már most rosszul kezdődik.. - Nevetett halkan.

-Holnap kettőre eljövök Bogiért. - Mondtam. - Neked pedig fel kéne tartanod Sárit, hogy ne érjétek el a gépet.

-Hogy mi? - Kérdezte. - Mivel tartsam fel?

-Találd ki de szeretnék Bogival egy estét kettesben tölteni Zakíntoszon. - Indultam el közben a kocsival.

-Miért nem szakítasz Sárival? - Sóhajtott. Megforgattam szemeim.

-Mindenképp késsétek le a gépet, a többit én intézem. - Mondtam. - Jössz nekem egyel amúgy is,tudod.. - Álltam meg a pirosnál.

-Oké. - Mondta sóhajtva.

-Kösz, kösz! 

Nyomtam ki a hívást, remélem bejön a tervem és egy kicsit kettesben lehetek Bogival. Tudom, hogy nem kéne ezt tennem Sárival de szeretem őt csak egyszerűen oda vagyok Bogiért is.


Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora