XVIII. Fejezet - Bánom, hogy... ( Befejező rész )

570 50 4
                                    

* Bogi szemszöge *

Az egyik kanapén ültem a medence szélénél és azt néztem ahogy az állítólagos pasimat nők fogdossák, simogatják. Oké, hogy ez egy klipbe lesz de szar ezt látni. Fel álltam és bementem, hogy igyak még.

-Bogika! - Szólt valaki mögöttem. Petra volt az.

-Szia! - Mosolyogva öleltem át. - Nem Lacival jöttél?

-Nem mert még dolgom volt szóval most értem ide! - Mosolygott. - Meg is keresem Lacit!

Bólintottam majd csináltam magamnak egy boros kólát majd kimentem ismét a hátsó udvarra, a falnak dőltem és néztem ahogy baromkodnak meg a nők rázzák magukat. Azt hiszem nem illek én ide. Brunot néztem néha de mintha ott se lennék, flörtölt és fogdosta a nőket. Nem sokáig tudtam nézni így inkább bementem és leültem a kanapéra, a poharamat letettem a kávézóasztalra és kivettem a zsebemből a telefonomat. Valaki lehuppant mellém oldalra néztem. Sári mosolygott rám.

-Láthatóan zavar ahogy Bruno viselkedik. - Csapott a közepébe a dolgoknak. - Ő ilyen. - Tette hozzá vállat vonva.

-Megtennéd, hogy nem szólsz hozzám? - Mosolyogtam rá.

-Persze.

Nevetett majd fel állt és kisétált a medencéhez, igaza van abban amilyen Bruno. Tudhattam volna. Nem is illek én ide, sehogy sem. Brunohoz sem illek. Inkább lelépek, a húgom úgy is nagyon jól beilleszkedett szóval érte nem aggódom de attól félek én már belefogok ebbe betegedni.

* Bruno szemszöge *

Mivel forgatási szünet van pár percre ezért gondoltam addig megkeresem Bogit, bementem a házba is. Hát nem találtam sehol. Elővettem a zsebemből a telefonomat és próbáltam de hvni de kinyomott, felvontam a szemöldökömet. Megpróbáltam újra.

-Mi a fasz.. - Motyogtam ahogy kinyomott újra.

-Bruno. - Érintette meg a vállamalat valaki. - Hátra néztem és Sári volt. - Elment.. - Nézett rám.

-Mit mondtál neki?! - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-Semmit.. - Nézett a szemembe. - Ő csak látta ami folyik körülötted, nem mindenki tudja ezt viselni..

-Ja.. - Tettem zsebre a kezemet. - Csak te.. - Néztem rá.

-Igen csak amikor bekerül ilyen szinten egy másik nő akkor nagyon feltudsz idegesíteni. - Ölelte át a nyakamat.

-Fontos nekem Bogi akkor is.. - Sóhajtva karoltam át a derekát.

-Lehettek talán.. - Nézett ajkaimra. - Barátok.. - Vont vállat mosolyogva majd oda hjaolt hozzám és megcsókolt. Hagytam neki.

***

Nagyon szét csaptam magam az este folyamán, le is feküdtem Sárival és újra együtt vagyunk. Sajnálom Bogit. Nem tudtam őt elérni még reggel sem, a húga úgy távozott a buliról, hogy pofon vágott. Végül is megérdemeltem. Nem így kellett volna alakulnia, játszottam vele szemét módon pedig ő egy nagyon kedves lány. Nálam jobbat érdemel az biztos.

* Bogi szemszöge *

Három napja nem beszéltem Brunoval, ő keres de én még nem vagyok képes erre. Munkát kaptam egy szépségszalonban mint recepciós. Mikor bejött a húgom rá mosolyogtam halványan, Laci is vele volt így a mosolyom eltűnt mert azt gondoltam, hogy Bruno a következő aki bejön de Laci hálistennek becsukta az ajtót maga mögött.

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora