IV. Fejezet - Kézben tartom a dolgokat

1K 63 5
                                    

-Lefektettem szegényt, nagyon berúgott.. - Sóhajtott Bruno ahogy kijött a hálószobából.

-Szerintem én is megyek. - Állt fel Laci. - Hívok taxit. - Vette elő a telefonját.

-Csatlakozhatok? - Álltam fel a kanapéról.

-Maradj nyugodtan majd ledőlsz Sári mellé. - Nézett rám Bruno, Laci csak intett egyet.

-Pár perc múlva itt is a taxi szóval megyek, csáó! - Fogott kezet Brunoval majd adott nekem két puszit.

-Szia! - Mondtam, intett még egyet majd kiment a lakásból. Brunora néztem.- Komolyan leitattad Sárit? - Nevettem halkan.

-Remélem téged annyira nem sikerült. - Mosolygott rám.

-A tűzzel játszol, ugye tudod? - Néztem rá ahogy közelebb lépett hozzám.

-Azzal a legjobb. - Akart megcsókolni de elhajoltam mosolyogva.

-A barátnőd bent alszik a hálóban. - Néztem a szemébe. - Én nem vagyok ilyen lány..

-A beszélgetéseinkből nem ezt szűrtem le. - Nézett ajkaimra.

-Én sem szűrtem le, hogy van csajod. - Paskoltam meg a mellkasát.

-Nem vagyok egy zseni de abból következtetve, hogy eljöttél ma este én azt szűröm le, hogy velem akarsz lenni. - Dobta hátra a hajamat a vállaimról.

-Talán.. - Vontam vállat. Elmosolyodott fél oldalasan majd a szoba irányába nézett, hátrébb lépett tőlem ahogy Sári a fejét fogva jött ki.

-Bruno, nagyon rosszul vagyok.. - Mondta a hasát fogva.

-Akkor menjünk a wc-re, édesem. - Ment oda hozzá és a mosdó felé kísérte. - Nehogy behányj! - Mondta neki, én addig a szekrény sor polcain lévő képeket vizsgálgattam. Rengeteg kép volt és boldogok voltak rajta, nem tudom Bruno mit akar tőlem. Lehet, hogy csak unalom űző vagyok neki. Megfogtam a táskámat és a kabátomat majd a cipőmet is visszavettem, halkan mentem ki a lakásból. Közben hívtam egy taxit magamnak, a kocsiért majd holnap visszajövök.

-Bogi. - Szólt utánam Bruno és lekocogott a lépcsőn. - Hova mész?

-Haza. - Nyomtam meg az ajtó nyitót és kiakartam nyitni a nagy ajtót de Bruno a vállam fölött oda nyúlva visszalökte az ajtót.

-Sári visszafeküdt. - Mondta mögöttem.

-Csak unatkozol azért akarsz velem lenni.. - Sóhajtottam.

-Túl sokat ittál. - Nevetett a fülembe. - Nem akarom, hogy haza menj. - Fordított maga felé.

-Hívtam már taxit. - Néztem rá , az ajtónak dőltem.

-Ez könnyen megoldható. - Vette el tőlem a telefonomat, visszamondta a taxit az alkalmazásban majd lezárta a képernyőt és a hátsó zsebembe dugta a telefonomat a kezével együtt. - Maradj velem. - Nézett a szemembe.

-Nem tudom ezt csinálni Sárival szemben. - Húztam ki a kezét a zsebéből és eltoltam a kezét.

-Nem is csináltunk még semmit. - Nevetett és a hajába túrt. Elképzeltem ahogy én túrok a hajába. - Nincs még miért rosszul érezned magadat, édesem!

-És még is hogy képzeled ezt az egészet? - Nevettem halkan, az egyik nyakláncát kezdtem piszkálni.

-Még nem tudom de ne hidd, hogy csak unatkozásból beszélek veled. - Nézett a szemembe.

-Csak azért akartál megcsókolni mert részeg vagy? - Sóhajtottam.

-Részben. - Nevetett. - Felbátorított a pia! - Mosolygott.

-Azt mondtad nem akarsz tőlem semmit, csak barátok leszünk. - Engedtem el a nyakláncát.

-Elhitted? - Nevetett halkan, a kezét az arcomra tette. - Alig bírom magam visszafogni..

-Nem kéne magad visszafogni, ha nem lenne barátnőd. - Toltam el a kezét az arcomtól. - Nekem ez így nem fog menni, nem vagyok képes rá, hogy velem csald meg Sárát szóval dönts. - Nyomtam meg az ajtó nyitót és gyorsan kimentem rajta mielőtt reagálhatna Bruno. Sóhajtva vettem elő a telefonomat és mikor hátra néztem láttam ahogy Bruno a homlokát az ajtónak döntve néz engem de nem jött utánam. Sejtettem.

***

A telefonomra néztem sóhajtva, Sári hívott már vagy kétszer de nem vett rá a lélek, hogy felvegyem. Pedig muszáj lesz.

-Szia! - Vettem fel.

-Szió, nem zavarlak? - Kérdezte.

-Nem! - Mondtam kinézve az ablakon.

-Csak annyit akartam, hogy bocsi amiért nagyon berúgtam az éjjel. - Sóhajtott.

-Semmi gond! - Mondtam. - Nem akartam zavarni, ezért nem aludtam ott!

-Nem zavartál volna! - Mondta. - Azért jól érezted magad?

-Persze! - Mosolyodtam el halványan.

-Arra gondoltam, hogy eljöhetnél velünk a nyaralásra! - Szemeim kissé tágra nyíltak.

-Nem akarok felesleges harmadik lenni.. - Nevettem halkan.

-Elhívtam Lacit is és ő jön, ha te is! - Nevetett. - Szerintem tök jó lenne és akkor Brunoval is jobb lenne a kapcsolatotok!

-Még átgondolom. - Mondtam halkabban.

-Nagyon örülnék neki, ha eljönnél! - Mondta. - És szerintem Bruno is!

-Átgondolom. - Ismételtem magam mosolyogva.

-Görögországba megyünk szóval úgy gondold át! - Nevetett. - Na most le kell tennem, puszi!

-Puszi! - Mondtam majd Sári kinyomta. Nem tudom mennyire jó ötlet ez a nyaralásos dolog.

* Bruno szemszöge *

-Hallod, Sári maga alatt vágja a fát. - Nevetve jött vissza a mosdóból Laci a stúdióba. Összeráncolt szemöldökkel néztem rá.

-Mert? - Kérdeztem.

-Most írt, hogy menjek veletek én is a nyaralásra mert hívta Bogikádat is. - Nevetve huppant a kanapéra. Pislogva néztem rá.

-Mi? - Nevettem fel és elvettem a telefonomat az asztalról, nekem is írt Sári, hogy mi a terve.

-Mi volt amúgy a tegnapi buli vége? - Nézett rám Laci.

-Egyelőre még csajkódexes. - Sóhajtva válaszoltam Sárinak.

-Az meg mi szart jelent? - Nevetett.

-Nem tudom ezt csinálni Sárival szemben.. - Idéztem vissza magas hangon amit mondott tegnap Bogi.

-Na, egy lány aki nem teszi egyből szét neked a lábacskáit.. - Nézett rám Laci, megforgattam szemeim.

-Úgy is meglesz majd.. - Írtam közben Boginak. - Majd a nyaraláson.

-Sári megeteti majd a cápákkal. - Nevetett Laci. - Ha ez nem jól sül el..

-Kézben tartom a dolgokat ahogy eddig is. - Mosolyogtam rá erőltetetten. Ő csak legyintett egyet.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora