XI. Fejezet - Befejeztük..

965 65 4
                                    

-Jól meg kéne szívatni. - Mondta Petra felvont szemöldökkel. - Mekkora szemét volt veled Bruno!

-Én Sárit nem értem.. - Nevettem halkan és a koktélomat kavargattam. Eljöttünk a Bálna teraszra. - Hogy tud ezek után vele lenni..

-De azt nem tudja, hogy lefeküdtetek, nem? - Nézett rám.

-Azt kéne még.. - Néztem rá nagy szemekkel. - Így is kiakar csinálni..

-Nagyon meg kéne szívatni. - Vette el a telefonomat Petra.

-Most mit akarsz? - Ültem hozzá közelebb.

-Most aztán megtanulja, hogy kivel játsszon. - Mosolygott rám és megnyitotta a beszélgetésünket.

-Petra.. - Néztem rá ahogy egy elég pikáns üzenetet írt a nevemben Brunonak. - Ennek nem lesz jó vége. - Sóhajtva néztem a telefont. Bruno azonnal megnézte mintha csak várta volna az üzenetemet.

-Ez egy perverz állat. - Nevetett Petra ahogy válaszolt Bruno. - Fényes nappal kiverné. - Nyomott egy screen shot-ot.

-Ki ne rakd.. - Néztem rá hülyén ahogy kitette a napomba és még Sárinak is elküldte. - Ne, Petra! - Próbáltam elvenni tőle a telefonomat de ennek az lett a vége, hogy hátra estem a székkel és még a koktélomat is magamra rántottam. - Basszus..

-Hé.. Jól vagy? - Jött oda egyből egy srác segíteni. Ismerős volt a hangja. - Oh, a Bruno virtuális csaja! - Nevetett mikor felsegített.

-Mi? - Néztem Marics Petire majd gyorsan elvettem a telefonomat Petrától és kitöröltem amit a napomba kitett és visszavontam az üzenetet amit Sárinak küldött. Még pont időben mert még senki nem látott semmit. - Kösz.. - Sóhajtva poroltam le magam majd a felsőmet néztem ami tiszta koktél volt.

-Hát a virtuális csaj! - Nevetett. - Akit végül megfektetett. - Mosolygott rám. - Mindenki tudja a haveri körben. - Vont vállat.

-Ugyan olyan faszfejek vagytok mindannyian. - Mondta Petra és Peti arcába öntötte a koktélját.

-Petra, nyugodj már meg.. - Nevetve néztem rá majd szalvétákat nyújtottam Peti felé.

-Köszi. - Nevetve vette el. - Régen öntöttek már arcon.

-Mert seggfejek vagytok, kibeszélitek Bogit meg szórakoztok vele.. - Mondta Petra.

-Nyugodj meg, kis húgom. - Nevetve néztem rá.

-Mit műveltél már megint, Marics? - Jött oda Milo is nevetve majd rám nézett. - Oh, a virtuális csajszi! - Nevetett. Megforgattam a szemem.

-Bogi a nevem, ti tényleg jó nagy seggfejek vagytok mind.. - Vontam fel a szemöldökömet.

-Na jó, akkor a seggfejek meghívnak titeket két koktélra. - Mondta Peti. - Jó lesz így? - Mosolygott.

-Jó, legyen. - Sóhajtottam és a pólómat törölgettem.

***

Elég jól elkoktélozgattunk, kis is tettem a napomba egy selfie-t a Maricsékkal. Remélem betalál Brunonak a terv. Azért nem akartam sokáig maradni szóval taxival haza mentünk, először engem raktak ki mert én lakok a legközelebb a Bálnához, hárman meg tovább mentek. A kulcsaimat kerestem a táskámban és ahogy elővettem majdnem elejtettem, Bruno az ajtóm mellett a falnak támaszkodva várt.

-Jót koktélozgattál a Mariccsal? - Kérdezte egyből, elmosolyodtam halványan. Ez betalált.

-Miért nem a barátnőddel vagy? - Tettem a kulcsot a zárba de nem nyitottam ki.

-Minek írtad ezt az üzenetet, ha utána a Mariccsal voltál? - Kérdezte nevetve.

-Azt az üzenetet a húgom írta és le screen-elte a válaszodat és elküldte Sárinak és még a napomba is kitette, az volt a mákod, hogy visszatudtam időben vonni. - Néztem a szemébe.

-Szerintem jó páros lennénk mi. - Lépett hozzám közelebb. Nem léptem hátra.

-Úgy gondolod? - Kérdeztem és ajkaira néztem.

-Úgy! - Hajolt hozzám de tenyerem a szájára tapasztottam.

-Maximum, ha szakítasz Sárival de azok alapján amit a telefonba mondott nekem nem hiszem, hogy köztünk lesz bármi is valaha.. - Mosolyogtam rá.

-Mit mondott? - Forgatta meg szemeit.

-Eleget ahhoz, hogy megint csak elmondjam, hogy hagyj békén.. - Nevettem. - Tényleg szállj le rólam, én nem leszek pótlék de ezt is elmondtam már ezerszer neked..

-Szakítok vele.. - Mondta halkan.

-Ezt is hallottam már ezerszer.. - Nyitottam ki az ajtót. - Menj haza és hagyj békén. - Mentem be és becsuktam az ajtót mielőtt bejöhetett volna, bezártam sóhajtva és homlokom az ajtónak döntöttem. Kopogott párszor és a nevemet mondogatta majd abba maradt.

* Bruno szemszöge *

Úgy is megszerzem magamnak egyszer Bogit, csak idő kell. Sóhajtva mentem le a lépcsőn, közben írtam a srácoknak, hogy menjünk le a bárba ahova szoktunk. Elhívom a Maricsot is.

***

-Jó, mi? - Nevetve öleltem át Peti vállát ahogy egy csaj táncolt neki épp.

-Jaja! - Nevetve ivott a piájába.

-Akkor mondjuk békén hagyhatnád Bogit.. - Veregettem őt vállba.

-Mi? - Fordult kissé felém. - Haver, nem megyek rá baráti körben senki nőjére. - Nézett rám felvont szemöldökkel.

-Akkor mit koktélozgattál vele? - Vontam fel a szemöldökömet.

-Hülye vagy? - Nevetett. - A húga jobban be jön mint ő. - Nézett rám.

-Hallod a húgáról akadj le, 17 éves baszod. - Vontam fel a szemöldökömet.

-Mennyi? - Lepődött meg. - Azt a kurva, én azt hittem legalább 22. - Nevetve túrt a hajába.

-Szóval szállj le mindkettőjükről és ne koktélozgass velük.. - Néztem rá.

-Csak egy piára hívtam meg, nyugodj már meg. - Nevetett. - Nem kell nekem az a lány, amúgy is inkább a te stílusod..

-És az enyém is lesz hamarosan. - Ittam a piámba én is.

-Előbb Sárival kéne lépned.. - Ivott ő is a piájába közben. - Amúgy is tök tré, hogy állandóan itt kúrogatod a luxus ribiket. - Nevetett.

-Nem bírom elengedni Sárit.. - Sóhajtottam.

-Inkább engedd el, már vagy kétszáz nővel megcsaltad, ha nem többel.. - Vont vállat.

-Kétszáz? - Hallottam magam mellett Sári hangját, akkora pofont adott, hogy majdnem leestem a székről. - Na most fejeztük be, te szemét rohadék! - Nézett körbe, könnyei potyogtak.

-Én.. - Motyogtam. Nem akartam így összetörni a szívét. 

-Fogd be, befejeztük.. - Vágott pofon megint. - A cuccaidat majd megtalálod az utcán a ház előtt te faszfej.. -Hagyott ott, az arcomat fogva néztem ahogy elmegy. A srácok csak nevettek.


Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant