XIII. Fejezet - Nincs veszélyesebb egy megbántott nőnél..

813 61 3
                                    

* Bruno szemszöge *

Elnyomtam a cigimet és eldobtam a csikket, sóhajtva visszamentem a srácokhoz. Kicsit fel basz, hogy Bogi nem hisz nekem de ezt én csesztem el.

-Srácok.. - Néztem rájuk. - Most nekem lépnem kéne. - Mondtam.

-Hova? - Nézett rám egyből Laci. - Ne szopass már, végre jó mindenkinek!

-Anyám írt és nem tudom mi van.. - Sóhajtottam. - Bocsi, tényleg..

-És az esti póker? - Kérdezte Peti.

-Nem tudom még, attól függ mi van.. - Vontam vállat. - Na császtok! - Mondtam és megfogtam a kabátomat.

***

Bekopogtam Bogi ajtaján, mikor ajtót nyitott felvonta a szemöldökét.

-Na, most jó? - Nevettem halkan.

-Akkor most kamuztál vagy nem? - Nézett rám és az ajtó félfának támaszkodott.

-A srácoknak igen, azt mondtam anyám írt. - Néztem ajkaira. - Látod, fontos vagy nekem.

-Vagy megint csak kanos vagy. - Mosolygott.

-Is. - Nevetve hajoltam oda hozzá, megpusziltam ajkait. - Ne legyél ilyen durcis. - Mondtam és megcsókoltam őt rendesen. Nagy nehezen de átölelte a nyakamat.

-Elegem van belőled.. - Mondta ahogy a derekát ölelve bementünk a lakásba, berúgtam a lábammal az ajtót. Lebiggyesztettem ajkaim.

-Nem akartam fasz lenni.. - Néztem a szemébe.

-Őszintén mond meg mit akarsz tőlem. - Ölelte a nyakamat sóhajtva. Elmosolyodtam féloldalasan. - Neked egy fasz van az agyad helyén, komolyan. - Vonta fel a szemöldökét.

-Az lehet. - Nevetett. - De most kivételesen nem gondoltam semmi olyasmire. - Tűrtem el a haját.

-Kikerülöd a választ, drága. - Mondta sóhajtva.

-Nem vagyok szerelmes, ez biztos. - Mondtam halkan. Elengedett és levette a kezeim a derekáról.

-Akkor mi a büdös francnak jöttél ide? - Nevetett csalódottan.

-Mert veled akarok lenni de nem vagyok szerelmes.. - Nevettem halkan, a tarkómat vakargattam. - Nem értem miért borulsz ki ezen, neked sem öt perc míg szerelmes leszel.. - Néztem rá.

-Menj el.. - Fordult el tőlem.

-Bogi.. - Sóhajtottam.

-Menj el, fejezzük ezt be és hagyjál boldog lenni.. - Mondta és a fürdőszobába ment, mire oda értem bezártam.

-Miért ne alakulhatna a dolog köztünk? - Próbáltam kinyitni az ajtót de nem nyílt.

-Húzz el, Bruno. - Mondta.

-Biztosan ezt akarod? - Kérdeztem.

-Igen! - Emelte fel a hangját.

-Oké, akkor elmegyek. - Mondtam és hátrébb léptem az ajtótól. Nem mondott semmit Bogi. - Szia... - Mondtam és még hátrébb léptem, az ajtóhoz mentem majd kinyitottam és becsuktam. Halkan visszasiettem a mosdó ajtóhoz, mellé dőltem a falhoz.

-Barom.. - Motyogta ahogy kijött, azzal a lendülettel elkaptam a karját és a falnak toltam mosolyogva.

-Barom lettem volna, ha elmegyek. - Nevettem. - Nem rázol le ilyen könnyen, elhagytam érted Sárit szóval nem rázol le, bébi!

-Ő hagyott el téged. - Nézett rám felvont szemöldökkel. Megcsókoltam őt mire pofon vágott. 

-Ez csak még jobban beindít. - Nevetve csókoltam meg őt újra, most már hagyta magát. Felvettem őt és a kanapéhoz vittem, ledöntöttem és úgy csókolóztunk tovább.

* Bogi szemszöge *

Megint akkora idióta voltam, hogy lefeküdtem Brunoval. Nem kellett volna. Átfog verni ismét, csak játszik velem mint macska az egérrel. Ennek ellenére az idióta szívem oda van érte de egyszerre utálom is őt, ami a józan eszem gondolata. Miután lefeküdtünk nem lépett le egyből, ettünk és utána lépett le. Elvileg pókerezni ment a srácokkal de nem is érdekel, úgy döntöttem én is macska-egér játékba kezdek vele. Van egy barátom, Levi és áthívtam magamhoz.

-Szia! - Nyitottam ajtót amikor kopogtak. Átöleltük egymást.

-Helló csajszi, de rég láttalak már! - Mosolygott rám.

-Igen, ezért is hívtalak át kicsit! - Mosolyogtam. - Nem kellett volna hoznod semmit! - Néztem a szatyrot a kezében.

-Csak pár apróság amit régen faltunk! - Nevetve ment a nappaliba. - Na és miújság veled te kis ribi? - Ült a kanapéra. - Láttam ám a balhét!

-Ezért is hívtalak át.. - Ültem mellé.

-Na erre kíváncsi vagyok. - Nyitott is ki egy zacskó chipset nevetve.

-El kéne játszanod a pasimat. - Vontam vállat.

-Hmm.. - Mondta és nagyot markolt a chipsből. - Mostantól?

-Hát, aha. - Nevettem. - Tudod, jössz nekem egyel és most ezt így beváltanám..

-Ennyire szemétkedik veled Bruno? - Kérdezte. Aprót bólintottam. - Oké, legyen! - Mosolygott.

- Annyira köszönöm! - Néztem rá hálásan. - Játszik velem mint valami kibaszott egérrel..

-Hát, most ő lesz a kis egér. - Nevetett halkan Levi.

-Az biztos.. - Mosolyogtam. - Sok ötletem van, meg fog zakkanni a csávó! - Nevettem halkan.

-Akkor most bérpasi leszek? - Mosolygott.

-Igen. - Néztem rá. - Csak akkor kell megcsókolnod, ha Bruno a közelben van. - Nevettem.

-Oké, menni fog. - Nevetve ette tovább a chipset. 

-Meg kirakunk pár dolgot. - Vontam vállat és én is vettem a chipsből. - Most majd megtanulja a leckét, Bruncika. - Néztem a tévét. - Visszakapja amit velem tett..

-Nincs veszélyesebb egy megbántott nőnél. - Mosolyogva nézte a tévét ő is.


Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

ANONYMUS ||Pető Brúnó FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now