28. Gyászjelentés

41 11 1
                                    

– Hol vannak? – Waylen beront a szobámba, és sebesen becsukja maga mögött az ajtót

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

– Hol vannak? – Waylen beront a szobámba, és sebesen becsukja maga mögött az ajtót. Még a zárat is ráfordítja, nehogy meglepetés érjen.

Csípőre tett kézzel állok az ágyam előtt, ahova kiterítettük a rengeteg fotót. Kiderült, hogy nem csak a barátja születésnapján kaptak le, hanem más alkalmakkor is. Azonban a kínos képek mind Maverick születésnapi bulijáról származnak. Lényegében egymás szájában töltöttük azt az estét.

– Itt – mutat rá Mave. – Way, mi a faszom ez az egész?

– Szerinted, ha tudnám, ennyire ki lennék borulva? Azt hittem, lepereg az életem, mire anya kiválasztotta a megfelelő ruhát – morgolódik, miközben szemügyre veszi a meglepetést. – A kurva életbe! Ki a szar lehet az a fickó? Biztosan azt a Dodge-ot láttad?

– Teljesen! – jelentem ki. – Valaki figyel minket.

Waylen felém kapja a fejét, aztán átszeli a köztünk lévő távolságot. Két kezébe fogja az arcom. Világoskék íriszéből süt az aggodalom.

– Nem lesz semmi baj! Fogjuk, és eldugjuk a képeket!

– Mégis hova? – Állom a tekintetét, mely lassan az ajkamra siklik. Elmosolyodik, aztán egy apró puszit nyom a számra. Érzem, hogy fülig pirulok, míg a forróság szétáramlik az ereimben.

– Mondtam én, hogy ég köztetek a tűz! – Mave a forgószékemben elterülve vihog. Figyelmeztető pillantásban részesítem, majd lefejtem magamról Madden meleg tenyerét. Nem hagyja, hogy elhúzódjak, átkarolja a derekam, és úgy vizslatja tovább a képeket.

– Talán a betöréshez is köze van – jegyzi meg, tudomást sem vesz a haverja megjegyzéséről.

– Ez az egész annyira... – keresem a szavakat, ám nem találom őket. – Nem tudom. Kicsit ijesztő és gyanús. Ráadásul Owen is idejött. Mi van, ha neki is köze van hozzá? Ez elég légből kapott, de miért most jött? A családlátogatás, miután évekre eltűnik, nem éppen megszokott dolog. Főleg nem azután, hogy...

– Igen – veszi át a szót Waylen, és lassan megsimogatja a csípőm. – Lehetséges. Most viszont mindenek előtt tegyük el ezeket! – Elenged, majd felszedi a fotókat. Tanácstalanul fordul körbe, végül a tekintete megállapodik a könyveimen. – Mondd csak, Méregzsák, mennyire haragudnál meg, ha betennénk őket a könyveidbe?

Nem tudom, miért, de elnevetem magam.

– A legfelső polcon vannak a romantikusak, azokba tedd bele, minden másodikba! – közlöm az ítéletet, mire rögvest nekilát. Legalább hat könyv megtelik. Az utolsó képnél már éppen kinyitja a regényt, de megáll a mozdulat közben. Rám emeli a szemét.

– Ebben miért vannak színes cetlik?

Felsóhajtok. Valamiért kínosnak érzem bevallani, noha felesleges lenne titkolni.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Majd, ha befagy a pokolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin