-Prolog-

19 2 0
                                    

-♡-
17.05

Siedząc w swoim pokoju oglądałam najnowszą z K-Dram z moim ulubionym aktorem. Oglądałam je dla tego, bo uwielbiałam temat miłości od pierwszego wejrzenia. Para przypadkowych osób zakochujaca się od razu po spojrzeniu sobie nawzajem w oczy, czasem w przypadkowym momencie, a czasem w potrzebie. To jest coś, co zawsze chciałabym, żeby mi się przytrafiło, lecz...Nie jestem szczęśliwa z życiu miłosnym. Nigdy nie byłam w poważnym związku. Mieszkam sama, a na codzień studiuję. Nie mam nawet czasu, by wyjść i kogoś zapoznać. Całe dnie spędzam czas nad nauką, lub nad rozwijaniem Hobby. Moja rodzina widziała we mnie przyszłą idolkę K-Pop'u, lub sławna tancerka na występach. Nie miałam nic przeciwko temu, z tego powodu właśnie wybrałam te studia. Mam w swoim gronie kilka przyjaciół. Jedna z mojej grupy KuiMin doradza mi.: ,,Poczekaj, miłość nadejdzie, kiedy ty nawet nie będziesz o tym świadoma. Przyjdzie nieswiadomie i sprawi, że Twoje życie nabierze smaku." Zawsze jest przytakiwałam, uważając iż, że to może być prawda, a w głębi serca nawet miałam nadzieję, że to będzie prawda.
Była godzina 00:16 Odcinek skończył się, a mi się przypomniało o napisaniu referatu na jutro.
- Cholera- szepnęłam pod nosem i wstałam.
Wyłączyłam telewizor i wzięłam się za robotę.
- Zrób to szybko i będzie z głowy. - Otworzyłam zeszyt i zaczęłam.

----------
Hej, Witam w mojej pierwszej książce z Kpopu!
Mam nadzieję, że mimo tego książka się spodoba.
Miłego dnia, albo nocy! ♡♡♡
Ps. Rozdziały będą krótkie, a w niektórych rozdziałach będą POV z kilku postaci.
---------

Far From Stars - Taehyung FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz