-☆-
03:00Otworzyłam oczy.
Byłam na jakiejś polanie. Wokół była trawa a na Siedziałam na górce. Była noc, całe niebo było w gwiazdach, a na środku świecił księżyc. Jego światło zaczęło mnie oślepiać.
-Wow...- usłyszałam zachwyt za moimi plecami. Był to oczywiście Taehyung.
-Pięknie, nie?- odwróciłam się do niego.
Usiadł obok mnie I przyglądał się księżycowi.
-Uwielbiam noc- oparł się o moje ramię.
-Ja też, jest tak spokojnie.
Jego wzrok z księżyca przeszedł na moje oczy.
-Mówiłem Ci kiedyś, że Twoje oczy przypominają mi właśnie gwiazdy?
Zarumieniłam się.
-Co masz na myśli?
On przybliżył się.
-Mają połysk, taki jak prawdziwa gwiazda.
Fakt moje czarne oczy przy świetle lekko świeciły, co sprawiało, że wyglądały jak kulki z BubbleTea, ale nigdy w życiu nie porównałam ich do gwiazd.
Patrzył się na nie z uśmiechem na twarzy.
-Najpiękniejsze oczy jakie widziałem.- Oznajmił.
Taehyung kochał dawać mi komplementy, czy to chodziło o dzisiejszy strój, czy o wygląd, czy nawet o włosy. Chciał, żebym czuła się szczęśliwa przy nim.
-Dziękuję- Moje policzki nabrały czerwonego koloru. -Twoje też są piękne.- dodałam.Nie słyszeliśmy głosu z tyłu głowy, więc oznaczało to, że ten sen jest wyłącznie dla nas i będziemy mogli na spokojnie spędzić czas.
Czas mijał. Ja I Taehyung rozmawialiśmy o naszej randce i o pierwszym pocałunku. Dowiedziałam się, że Taehyung był bardzo zestresowany przed wyjściem i też, że układał mi list cały dzień i powiedział mi, co ostatnio dostał w kopercie, w śnie w której tańczyliśmy.
Ja opowiedziałam mu o moich przygotowaniach o festiwalu świateł, czy do pierwszej randki.Czas nadszedł i musieliśmy się pożegnać. Oboje stanęliśmy obok siebie.
-No nic, pora wracać- powiedziałam otrzepując spodnie z trawy.
Taehyung nagle złapał mnie za talię i pocałował.
Powiedział słodkim głosem.
-Kocham cię, Jung.
Na mojej twarzy pojawił się szczery uśmiech. To było pierwsze kocham cię.
Odwzajemniłam pocałunek i odpowiedziałam mu.
-Ja ciebie też kocham, Taehyung.
-Zaśnij, Jung.
-I zaśnij Tae.
Oboje upadliśmy w swoje strony.
CZYTASZ
Far From Stars - Taehyung FF
Fanfiction-×- Pewnego dnia, a może nocy JungHye Park - dziewczyna, która marzy o miłości jak z K-Dram poznaje chłopaka, którego nigdy wcześniej nie widziała na oczy, tak samo jak on jej. Dziewczyna stara się dowiedzieć, kim jest nieznajomy jej chłopak i spotk...