-23-

4 0 0
                                    

-♡-
22.07

Obudziłam się. Była 10 godzina. Przypomniało mi się, że w śnie prawie umarłam, gdyby nie Taehyung nie obudziłabym się.
Usiadłam na łóżku i zobaczyłam świerze szwy. Dotknełam to lekko, mimo idealnie zszytej rany czułam ból. Wstałam do łazienki i przemyłam resztki krwi z ciała oraz zaplątałam bandaż wokół, na wszelki wypadek. W śnie w mojej kopercie miałam okropną wiadomość.
-,,Taehyung ostatnio chciał zakończyć to wszystko przez tremę. Jego życie powoli traci sens."
Osoba, która zawsze była szczęśliwa, pełna uśmiechu chciała sobie odebrać życie? Nigdy bym o tym nie pomyślała.
Jestem ciekawa, dlaczego dzisiaj w śnie prawie umarłam, lecz jedyne co przychodzi mi do głowy to właśnie próba samobójcza Taehyunga.

Usiadłam na sofie I  Odblokowałam swój telefon. Zauważyłam ciekawą rzecz.
KuiMin usunęła mnie z kontaktu. Czuję czasami, że nigdy nie była ze mną szczera. Gdy tylko wychodziliśmy z Namjoonem, albo z kimś innym ona była zatracona tylko w tamtej osobie, ale to już przeszłość.

Nastał wieczór. Usiadłam przy otwartym oknie słuchając mojej ulubionej playlisty. Po cichu zaczęłam śpiewać.
Od dawna nie śpiewałam nic, a ni komponowałam. Inni ludzie mówili, że mój głos jest bardzo piękny. Właściwie, przez to wybrała ten kierunek. To było podobno w mojej duszy od dziecka. Na każdy konkurs, przedstawienie to ja śpiewałam, a każdy rodzic, czy nauczyciel bił brawo. Kiedyś wydawało mi się to ok, ale to naprawdę było czasami męczące.

Wybiła 00:00, a ja patrzyłam na gwiazdy. Przyszedł do głowy mi pomysł.
- Ludzie życzą sobie czegoś, czego pragną, gdy gwiazda spada?, Czemu ja tego nie spróbuję- pomyślałam i wypowiedziałam słowa.
-moim życzeniem jest spotkanie Taehyunga na festiwalu. Tak to jest moje życzenie.- spadająca gwiazda skupiła mi uwagę.
-J- oby życzenie się spełniło- pomyślałam i zamknęłam okno.
Ustawiła minutnik na ósmą rano.

----------
Hey, przepraszam za krótki rozdział, ale ostatnio nie mam czasu TT.
Miłego dnia I nocy ♡♡♡

Far From Stars - Taehyung FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz