Ayrıldığımızda onu içeri davet ederek önünden çekildim kayra ve Serkan bana iğrenerek bakiyorken diğerleri kıskanmış bir şekilde bu halleri gerçekten komikti kayra ve serkanin bile onların öyle bakmasını amacı kesinlikle kıskançlık değil iğrenmekdi Talha içeri girince onlara da sarıldı ardından serkana sarıldı "çok büyümüşsün " dedi Serkan merhamet dolu gözlerini Talha dan ayırmadan demek ki igrentisi sadece banaydı "Öyle abi zaman geçtikçe büyüyoruz " sonra da kayraya sarıldı "özlemişim seni " diyerek daha sıkı sarılınca bende emir ve Ege abimin arasına girip oturdum "bende sizi özledim " talhanin söyledikleriyle gülmemek için kendimi zor tuttum eğilerek emire itafen sessizce konuştum "şu an çok romantik değil mi gözlerim yaşardı " emir de benim gibi gülmemek için zor duruyordu bunu duyan Ege abim hayvan gibi anırmaya başladı
"Ne gülüyorsun salak aklını mi kaçırdın " kayranin söyledikleriyle daha çok kahkaha attı "yok abi ya merve de çok romantik olduğunuzu konusuyordu ona gülüyorum " ona ters ters bakmaya başladım beni ele vermesini gerçekten beklemezdim "Abi tam bir hainsin biliyorsun değil mi" başını sallayarak sandalyesine daha çok yaklaştı saate baktığımda 12.54 dü annemler evde olmadığı için geç kahvaltı yiyoruz "en azından senin gibi ikidebir başkalarıyla konuşup sevgili değiştirmiyor "
"dedigim gibi hakkımda düşündüklerinizi umursamıyorum içeri göz gezdirdigimde korumaların hiç biri burda değildi talhanin bir ara almanca eğitimi aldığını duymuştum umarım masadakiler almanca bilmiyordu „Ich gehe jetzt, es ist fast ein Uhr " (Ben şimdi çıkıyorum saat 1'e geliyor)
„Okay, geh raus und pass auf dich auf, ich kümmere mich darum.“ ("tamam sen çık kendine dikkat et ben halledicem)
"Danke für alles " (teşekkür ederim her şey için)
"Kein Grund, sich zu bedanken " (tesekkur etmene gerek yok )
"Neyi hallediceksiniz acaba bize de söyleyin bizde bilelim"
Diyen serkana ilk önce göz devirdim uzun sürmeden cevap verdim " beni bu kadar önemsediğini bilmiyordum " alayla söylemiştim bunları o da bunu anlamıştı"Umrumda bile değilsin Talha için soruyorum " kafamı iki yana salladım "ben çıkıyorum nedenini sormayın gelince söylerim " diyerek hiçbirinin konuşmasına izin vermeden evden çıktım kapının önünde her zaman olan korumalardan biri arabanın kapısını açınca içeri girdim o da şoför koltuğuna oturup arabayı surmeye başladı konum dışında bir yola sapınca "yanlış gidiyorsun " dedim
"Patron öyle istedi görüşeceğiniz yer değişti " Tam o sırada telefonum çaldı cihatdı "görüyorum da bensiz bir dakika bile duramıyorsun "
"Aynen ya duramıyorum " sesinde eğlenir bir ifade vardı "Lan zaten oraya geliyorum niye arıyorsun "
"Kimseye mesaj atmamana ve haber vermemene şaşırdım açıkçası " sen öyle san "ama tedbir elden olsun diye başka yer ayarladım " normalde kurtulacağım dair bir hoş vardi ama şu an o da gitti gene de bir umut talhanin beni kurtaracağını hissediyorum " telefonunu adama ver" dediğini yaparak telefonu ona verdim korumaya verdiğim gibi telefonu pencereden attı "Lan sen ne yapıyorsun onun ne kadar pahalı olduğundan haberin var mı senin " adam beni takmiyordu bile uzun bir süre sonra depo gibi bir yere geldik ben Cafe gibi bir yer beklemiştim arabadan inip adamın yönlendirmesiyle bir odaya girdik bomboş bir odaydı cihat'in arkası bize dönük pencereye bakıyordu kapı sesiyle ağır adimlarda bizim tarafa döndü "hoşgeldin küçük hanim "
"Hiç hoş bulmadım " kaşlarını çattı kısa bir süreliğine adama baktı bakışları bana dönünce "neden " diye sordu "Bi de soruyor musun telefonumu attınız kim bilir şimdi kırılmıştır parasını sen vereceksin cihat yoksa sen gebermeden ben seni gebertirim " çatılı olan kasları duz bir çizgi alıp gülmeye başladı kafasını iki yana "ayrıca madem kaçırıyorsun güzel kaçır genelde kaçıranlara ne rahat bir sandalyeye oturtulur beni böyle ayakta dikmişsiniz nasıl hoş buluyum cihat bey amacacigim " bu sefer gülüşü kahkaya dönüştü ben yerde bağdaş kurarak oturmaya başladım adama kafasıyla bir hareket yapınca adam elinde iki sandalyeyle içeri girdi zaman kaybetmeden yerimden kalkıp sandalyeye oturdum oda karşıma geçip oturdu "Aslında serkanin kardesi olmasaydın iyi anlasirdik "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)
RandomDNA si karıştırılan kızın hayatında neler değişecek Abileri ve ikizi ile anlaşabilecek mi Onu ne zorluklar bekliyor