özel bölüm 2

453 29 9
                                    

Merve karıstirlmasaydi

Bugün çok mutluydum çünkü 7. Yaşıma girecektim emirle birlikte annemler tüm hazırlığı yapmış tüm arkadaşlarımı da çağırmıştı ve şu an hediye falindaydik emirin arkadaşlarından biri bana yaklaştı o sırada da yanımda Talha ve duru vardı "merhaba Merve ben Tolga bu da sana hediyem" diyerek elindeki paketi bana verdi biz tanismiyorduk ama madem almış tabiki kabul edecem paketi alarak içini açtım içinden bir ayicik çıktı oyuncaklara bayildigimi söylemiş miydim "yaaa çok teşekkür ederim tolga " diyerek tolgaya sarıldım Talha ise beni kolumdan tutarak kenara çekti "tanımadığın insanlarla sarılma Merve " sinirlendiği her halinden belliydi "ama hediye almış " dedim masum masum "olsun sen genede erkeklere sarilma "

Kaşlarımı çattım "sen erkek değil misin Talhacik sana sarılıyorum ama " ona talhacik dememe sinirlensede bir şey demedi "bana sarilabilirsin hatta sarildigin tek erkek ben olayım ne dersin hem benim de sarildigim tek kız sen olursun " omuz silktim "ama abilerim ve babamda erkek ɓen onlara da sarılmak istiyorum " bu talhayi guldurmustu "tamam ufaklık onlarada sarıl ama başka yok tamam mı "

"Timmaaamm" dedim harfleri uzatarak sonra anında kaşlarımı cattim "Sende duru ve annene. Sarılabilirsin tamam?" Kafasını salladı gülerek "tamam " dedi

O sırada yanımıza babam ve kağan amca geldi babam bana sarılıp öperken kağan amcada yanıma geldik "doğum günün kutlu olsun prenses "

"Teşekkür ederim kağan amca " bana tam sarılacağım esnada geri çekildim "ne oldu merve neden sarilmama izin vermedin "

"Çünkü Talha bana abim babam ve talha dışında kimseye sarilmamamı söyledi o da başka kızlara sarilmiyacakmis duru ve sevim teyze dışında "kağan amaca neden bilmiyorum kahkaha atmıştı babam ise kötü bur şekilde talhaya bakıyordu "bize de sarilabilirsin tabi Talha da müsadere ederse " kağan amcanın imalı konuşmasıyla talhaya döndüm "Talha kağan amcaya da sarılabilir miyim" Talha kırmızı olmuştu "evet merve sarıl " dediğinde kağan amcaya sarıldım "Talha sen neden kırmızısın " dediğimde kağan amca tekrardan gülereken babam daha da sinirlendi beni kucağına alıp diğer tarafa götürdü

Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin