20. bölum

1.1K 67 2
                                    

Mervenin ona sunduğu teklifle Serkan kaslati kesilirken diğerleri sasirsa da pek bir şey demedi kayra ise tiksinerek baktı kabullenmediği kız kardeşine Serkan arkasına sönüp kız kardeşine baktı "neden böyle yapıyorsun " merve anlasa da anlamamazlıktan geldi "neyi "

"Niye bana iyi davranıyorsun yaptigim onca şeyden sonra niye bir şey olmamış gibi benle konuşuyorsun " Diye sordu bunun sevabını hepsi merak ediyordu kayranın "neden olucak plan kuruyor aklı sıra senin gözüne girecek " diye söylenmesini kimse takmadan mervenin cevabını bekliyordu kayra kimsenin onu takmadigini anlayınca sinirle yemek odasini terk etti merve ise cevabını sonunda vermişti " Eminim ki senin bunu yapmanın bir sebebi var ve pişman olduğun her açıdan belli ama seni affettiğin sinirlerimin geçdigi anlamına gelmiyor seni biraz süründürdükten sonra tam olarak affetmeyi düşünüyorum" mervenin son Söylediklerini duyamamis gibi ilk cümlesine karşılık verdi çünkü serkanin sürülmesi umrunda değildi umrunda olan tek şey kardeşinin onu affetmesi "yani affetin mi" dedi heyecanla "sayılır ama birazeziyet çekmen lazım o yüzden senin gelmeni istiyorum zaten " dediğinde Serkan yavaş adımlarla ayağa kalktı bu kadar çabuk affedeceğini asla tahmin etmiyordu kardeşleri  nedenini anlatmis olabilir miydi diye düşündü ama onlar böyle bir şeyi kimseye anlatmazdı emir merveyle ne kadar yakın olsa da bunu soylememeliydi ve Serkan da söylediğini düşünmüyordu peki kurtce anlattıklarını anlamış olabilir mi ama kurtce de bilmiyordu ki ya da Serkan öyle saniyordu

Merve gidip kısa bir duş aldıktan sonra üstüne  duryla birlikte aldıkları üst ve altı giymisti

Duru siyah olanı merve beyaz olanı giymişti emir,Talha, duru,merve ve Serkan birlikte dışarı arabanın önüne geçtiler  şofor kapılarını açınca Serkan onu durdurdu "anahtarı bana ver" diyerek elini uzattı  "Peki efendim " diyerek anahtarı serkanin e...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duru siyah olanı merve beyaz olanı giymişti emir,Talha, duru,merve ve Serkan birlikte dışarı arabanın önüne geçtiler  şofor kapılarını açınca Serkan onu durdurdu "anahtarı bana ver" diyerek elini uzattı  "Peki efendim " diyerek anahtarı serkanin eline koydu Serkan sürücü koltuğuna oturunca duru da arka koltuğa oturdu  emir ve Talha ön kapının önünde "sen bin " diyerek kavga ederken merve ikisinin de arasından geçip ön koltuğa geçti hepsi mervenin bu yaptığına gülmüştü  Talha sol taraftan girerken emir sağ taraftan girdi böylelikle duru ikisinin ortasında kalmıştı emir vakit kaybetmeden görülmeyecek şekilde durunun elini tutup oksamaya başladı ya da onlar öyle saniyordu çünkü şu an onların el ele olduğunu Talha bile görüyordu ama artık bu durumu kabullenmisti duru büyüyordu ve onu uzmeyecek güvenebileceği tek kişi emir olurdu zaten bu yüzden görmezden gelerek ön koltuğun yan tarafındaki aynadan sevdiği kızı izlemeye başladı ama mervenin bundan haberi yoktu o kendi halinde oturmuş talhanin onlarj görüp kabullenisini dikiz aynasından izleyerek gülüyordu "nereye gidicez "diye sordu Serkan" alışverişe gidelim " diye cevap verdi merve duru iddiadan bahsettiğini anlayınca "sen onu unutmadın mi ya " diyerek sordu merve kafasını iki yana salladı aslında ne mervenin gözü durunun parasında ne de duru mervejin ödeyeceği eşyanın derdindeydi maksat iddiaya girerek eğlenmekti alışveriş merkezine girdiklerinde 2 saat aralıksız dolasmislardi merve her şeyini serkana taşıttırıp ona ödetmişti öyle ki durunukileri bile Serkan odemisti ne de olsa zengindi sonunda hepsi yorulup yemek katına gittiler emri ve duru yemekler için sırayı beklemeye gittiklerinde Serkan, Talha ve merve tek kalmıştı Serkan ikisinin arasında bir şey var mı diye meraklaniyordu vardı gibi de çünkü birbirlerine bakışları fazlasıyla anlamliydi bu da serkanin pek hoşuna gitmemişti bunu anlamanın tek yolu onları yalnız bırakıp izlemek öyle de yaptı bunu fırsat bilen Talha hemen oan döndü "merve sana bir şey sorabilir miyim " serkan o sırada onları görebilecek ve duyabilecek bir yere saklandı "tabi sor "

Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin