Azra taşkay
24 yaşında
Asi ama bir o kadar da duygusal
Demire aşık
Kıskanç
Ailesi yok (ölmüş)Abimle beraber arabadan indik karşımda çok tatlı bir kız vardı esmer güzeli bu olsa gerek (kumral mi esmer mi anlamadım o yüzden esmer diye yorumladım) azra ablanın yanına geçtik abim tam bir adım atmış sarılacaksın ki abimin önüne geçtim "ne yapıyorsun ya ayıp ayıp kardeşin burda" affallamisti "alt tarafı sarılacktım "
"Nç nç nç gençlikte kalmamış görüyor musun biz sizin zamanınızda karşı cinsten biri görünce kaçardık ordan. sen gelmiş bana 'sorolocom' diyorsun hayır efendim sarilmiyorsun azra abla kulagima yaklaşıp "gülmemek için zor duruyorum haberin olsun " dedi kendini sıkarak
"Hayır azra abla lütfen çok iyi gidiyorum " dedim fısıldayarak başıyla onay verince gülümsedim abim ise ya sabır cekiyordu bende arkama döndüm canım yengeme ne kadar sarılmak istesem de planımı bozamam bir banka geçip oturduk tanı o sırada da abim azra ablanın yanına oturacakken izin vermeyip aralarına oturmustum "Güzelimm yarın bize gelsene " kafasını hayır anlamında salladı "gelemem hastaneye gidicem "
"Hastane sorun değil babamla konuşurum hem ailemle de tanıştırmış olurum seni " kafasını gene salladı "Rahatsız etmek istemem " Tam şu an devreye girip çirkeflik yaptım "Saçmalama abi sırf sizin yüzünüzden o kadar hasta doktorsuz kalicak ayrıca ne o güzelim falan "
"Sende bugün bir şeyler var ama hadi bakalım hayırlısı ayrıca itiraz kabul etmiyorum geleceksin " Ha bide de emir veriyor "aslında gelmesen de olur gelip ne yapacaksın ki" demir abim bana bakıp " ne diyorsun merve abicim iyi misin " evet biraz abarttım ama bunları iki erkek birbirine söylerse ay çok tatlı kıskanıyor oluyor iki kız birbirine söyleyince çok iğrenç falan diyorlar
Azranin kulağına yaklastim "gelemezsen kendini ölü olarak bil yengeciğğğiiimm" abim bize baktı "fısır fısır ne konuşuyorsunuz "
"Hayır abi asla bizim eve gelmemesi için tehdit emedim" şaşırarak bana baktı "merve iyi misin çok değişik davranıyorsun bugün bir şey mi yaptım eğer yaptıysam özür dilerim "
"Merve kusura bakma gerçekten kendimi daha fazla tutamam " azra ablanın dedikleriyle kahkahayı bastım hemen ardımda azra ablada bana katıldı "ne oluyor lan " dedi demir abim saskin saskin "abi hani siz beni kiskaniyorsunuz falan ya bende sizin bana davrandiginiz gibi davrandım azra ablada yanlış anlamasın diye ona önceden mesaj attım "
"Şimdi düşünüyorum da acaba sizi tanistirmakla hata mı yaptım" ikimiz aynı anda "asla "
"Azra abla arada işin olmayınca bulusalim hem duru ve seher var onlarla da anlaşırsın diye düşünüyorum"
"Duru ve seher mi onlar kim" diye sordu
"Abim anlatmıştır sana aras abimi ya da emiri duru emirin sevgilisi seher de aras abimin " kafasını hayır anlamında salladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim Ve İkizim (Düzenleniyor)
RandomDNA si karıştırılan kızın hayatında neler değişecek Abileri ve ikizi ile anlaşabilecek mi Onu ne zorluklar bekliyor